Внимателно изгледах рекламния клип - по голяма глупост от това здраве му кажи.
1. 30 V захранване в запалката ... ако изобщо този Майти боклук може да даде някакъв ток, тези 30V ще изпържат всичката електроника в автомобила Ви. За сведение всички крушки в 12V инсталация изгарят дота бълзо при 16 V захранване, а на 30 .. няма да имат време да светнат. Защо не изгарят .. просто Майти боклука през това тънко кабелче няма никакъв шанс да повиши напрежението в ел. система на автомобила - акумулатора е достатъчно голям консуматор и не би го позволил. Да не говорим за касетофона (повечето имат защита за обратно включване на захранването, но за пренапрежение нямат), всички външни устройства, като GPS-и, парктроници, DVD-та и прочие допълнителна електроника. Ако не ми вялвате има един много лесен начин да проверите - Включете Майти боклука в запалката и разкачете плюсовата клема на акумулатора, измерета напрежението между минуса (корпуса на автомобила) и разкачената плюсова клема - ако Майти боклука въобще работи то трябва да е 30V. Ако сте толкова любопитни дайте автомобила на контакт - ЧЕСТИТО - току що ви изгоря половината електроника на автомобила - това ще изгори веднага е осветлението на таблото (ако сватва с контакта разбирасе), осветлението на купето, и ако Майти боклука работи както трябва (което не е вярно) би трябвало да ви повреди компютъра за запалването и всички датчици, които се захранват от Маойти боклука. [b]ИСКРЕННО ВИ СЪВЕТВАМ - НЕ ПРАВЕТЕ ТОЗИ ЕКСПЕРИМЕНТ!!![/b]
2. Как става така че 12 V система, "зарежда" Майти боклука до 30V - лесно просто най-вероятно се използва импулсно зарядно, което за токове от mA е с малки размери т.е. не е по голямо от зарядно за GSM за автомобил.
3. При необходим ток за стартиране от 60-80A за бензинов автомобил, този Майти боклук дори не може да си помисли да даде подобни стойности през ТЪНКИЯ си кабел, който за подобни токове ще се яви като бушон и ще изгори.
4. Най-малоумното място където може да се включи устройство за подпомагане на старта е запалката .... като се замисля със същия успех може да се позва и плафона за осветление на купето ... малко по-сложно за свързване, но резултата ще е същия - НЯМА ДА РАБОТИ!!!
5. Кога все пак работи Майти боклука - когато си "задавите" колата! При изправен акумулатор и при опит да запалите, ако "напомпите" педала на "газта" и в автомобила ви влезе много богата горивна смес ... обикновенно автомобила не иска да запали. Времето което Ви е необходимо да изкарате Майти боклука от "жабката", да го включите в запалката, като преди това се убедите дали е на заряд или на положение за стартиране е около 2-3 мин. Не се учудвайте че давам толкова голямо врема .. просто ако си толкова неграмотен тахнически, да си купиш подобна джаджа е нормално да ти отнеме и толкова време за включване. През тези 2-3 мин. богата смес се е изпарила от двигателя (все пак говорим за бензинови пари) и ако не "напомпате" педала за "газта" колата Ви пали без проблем!!! Иееее Майти боклука върши работа!!! На резонния въпрос ами ако колата е дизел - там просто няма как да сработи - дизеловия двигател е снабден с подгревни свещи, които "харчат" 10А само за подгряване на цилиндрите т.е. Майти боклука не може да осигури дори техния ток. Стартера е два пъти по мощен от този на бензиновия двигател т.е иска приблизително 1,5 пъти по толям ток т.е. 60-100А, това е и причината дизеловите автомобили да ползват по големи акумулатори. Бензинов автомобил ползва от 44 до 65 Ah акумулатор, а дизеловите от 72Ah- 85Ah. Освен всичко друго тук е важен и разрядния ток (написан е върху акумулатора и е тока който може кратковреманно да се черпи от него при стартиране на автомобила) за добрите акумулатори е от 450Ah и за дизеловите може да достигне до 680Ah.
Сега сериозно - не си купувайте подобни измишльотини! Това няма как да върши работа!
1. 30 V захранване в запалката ... ако изобщо този Майти боклук може да даде някакъв ток, тези 30V ще изпържат всичката електроника в автомобила Ви. За сведение всички крушки в 12V инсталация изгарят дота бълзо при 16 V захранване, а на 30 .. няма да имат време да светнат. Защо не изгарят .. просто Майти боклука през това тънко кабелче няма никакъв шанс да повиши напрежението в ел. система на автомобила - акумулатора е достатъчно голям консуматор и не би го позволил. Да не говорим за касетофона (повечето имат защита за обратно включване на захранването, но за пренапрежение нямат), всички външни устройства, като GPS-и, парктроници, DVD-та и прочие допълнителна електроника. Ако не ми вялвате има един много лесен начин да проверите - Включете Майти боклука в запалката и разкачете плюсовата клема на акумулатора, измерета напрежението между минуса (корпуса на автомобила) и разкачената плюсова клема - ако Майти боклука въобще работи то трябва да е 30V. Ако сте толкова любопитни дайте автомобила на контакт - ЧЕСТИТО - току що ви изгоря половината електроника на автомобила - това ще изгори веднага е осветлението на таблото (ако сватва с контакта разбирасе), осветлението на купето, и ако Майти боклука работи както трябва (което не е вярно) би трябвало да ви повреди компютъра за запалването и всички датчици, които се захранват от Маойти боклука. [b]ИСКРЕННО ВИ СЪВЕТВАМ - НЕ ПРАВЕТЕ ТОЗИ ЕКСПЕРИМЕНТ!!![/b]
2. Как става така че 12 V система, "зарежда" Майти боклука до 30V - лесно просто най-вероятно се използва импулсно зарядно, което за токове от mA е с малки размери т.е. не е по голямо от зарядно за GSM за автомобил.
3. При необходим ток за стартиране от 60-80A за бензинов автомобил, този Майти боклук дори не може да си помисли да даде подобни стойности през ТЪНКИЯ си кабел, който за подобни токове ще се яви като бушон и ще изгори.
4. Най-малоумното място където може да се включи устройство за подпомагане на старта е запалката .... като се замисля със същия успех може да се позва и плафона за осветление на купето ... малко по-сложно за свързване, но резултата ще е същия - НЯМА ДА РАБОТИ!!!
5. Кога все пак работи Майти боклука - когато си "задавите" колата! При изправен акумулатор и при опит да запалите, ако "напомпите" педала на "газта" и в автомобила ви влезе много богата горивна смес ... обикновенно автомобила не иска да запали. Времето което Ви е необходимо да изкарате Майти боклука от "жабката", да го включите в запалката, като преди това се убедите дали е на заряд или на положение за стартиране е около 2-3 мин. Не се учудвайте че давам толкова голямо врема .. просто ако си толкова неграмотен тахнически, да си купиш подобна джаджа е нормално да ти отнеме и толкова време за включване. През тези 2-3 мин. богата смес се е изпарила от двигателя (все пак говорим за бензинови пари) и ако не "напомпате" педала за "газта" колата Ви пали без проблем!!! Иееее Майти боклука върши работа!!! На резонния въпрос ами ако колата е дизел - там просто няма как да сработи - дизеловия двигател е снабден с подгревни свещи, които "харчат" 10А само за подгряване на цилиндрите т.е. Майти боклука не може да осигури дори техния ток. Стартера е два пъти по мощен от този на бензиновия двигател т.е иска приблизително 1,5 пъти по толям ток т.е. 60-100А, това е и причината дизеловите автомобили да ползват по големи акумулатори. Бензинов автомобил ползва от 44 до 65 Ah акумулатор, а дизеловите от 72Ah- 85Ah. Освен всичко друго тук е важен и разрядния ток (написан е върху акумулатора и е тока който може кратковреманно да се черпи от него при стартиране на автомобила) за добрите акумулатори е от 450Ah и за дизеловите може да достигне до 680Ah.
Сега сериозно - не си купувайте подобни измишльотини! Това няма как да върши работа!