Напротив примера ми е доста уместен, моля те запознай се с механизма на действие на нитрометана. Е точно такъв е и този на Браун газа.И няма да навивам никого - просто се водя по следната максима - ако група българи - ПОТРЕБИТЕЛИ на изделие, крият файдата от него - то не е от срам, че са го купили !!! Един бакшиш например,щеше да ми защипе ръката с капака си, за да не съм "зяпал където не ми била работата....." замалко да хапне един шамар ,от тез специалните де.
Та при условие, че знам как дават бакшишите пари за нещо ... без да са убедени във файдата ... Самия аз, съм карал в миналото и знам как се навиваха за газова уредба - с години .Накрая веднъж минали на газ, не гъкваха пред другиго ,само си повтаряха на ум " ебаси кефа ,ебаси кефа..." и си траеха.Един адекватен отговор за разход на гориво, не можеше да чуеш.
И още един аспект, на използване на каталитични "добавки" към горивото, това е добавянето на газ (пропанбутан) към нафтата при дизел.Мога да покажа мотокар, който с един от най нещастните двигатели, вече 20 години е пример за такъв ,забележете правен от пионерите в този род конверсии, във "Васил Коларов" във Варна.През цялото време харчи нафта наполовина (около 2л/ч и символично количество газ към нея около 1л/ч) и работи по тихо, с очевидно повече мощност и НЕ пуши отзад.Говорим все пак, за 2.5т български мотокар, в терминален стадий от живота си !
Та при условие, че знам как дават бакшишите пари за нещо ... без да са убедени във файдата ... Самия аз, съм карал в миналото и знам как се навиваха за газова уредба - с години .Накрая веднъж минали на газ, не гъкваха пред другиго ,само си повтаряха на ум " ебаси кефа ,ебаси кефа..." и си траеха.Един адекватен отговор за разход на гориво, не можеше да чуеш.
И още един аспект, на използване на каталитични "добавки" към горивото, това е добавянето на газ (пропанбутан) към нафтата при дизел.Мога да покажа мотокар, който с един от най нещастните двигатели, вече 20 години е пример за такъв ,забележете правен от пионерите в този род конверсии, във "Васил Коларов" във Варна.През цялото време харчи нафта наполовина (около 2л/ч и символично количество газ към нея около 1л/ч) и работи по тихо, с очевидно повече мощност и НЕ пуши отзад.Говорим все пак, за 2.5т български мотокар, в терминален стадий от живота си !