• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
stivemaster - майстор
Напротив примера ми е доста уместен, моля те запознай се с механизма на действие на нитрометана. Е точно такъв е и този на Браун газа.И няма да навивам никого - просто се водя по следната максима - ако група българи - ПОТРЕБИТЕЛИ на изделие, крият файдата от него - то не е от срам, че са го купили !!! Един бакшиш например,щеше да ми защипе ръката с капака си, за да не съм "зяпал където не ми била работата....." замалко да хапне един шамар ,от тез специалните де.
Та при условие, че знам как дават бакшишите пари за нещо ... без да са убедени във файдата ... Самия аз, съм карал в миналото и знам как се навиваха за газова уредба - с години .Накрая веднъж минали на газ, не гъкваха пред другиго ,само си повтаряха на ум " ебаси кефа ,ебаси кефа..." и си траеха.Един адекватен отговор за разход на гориво, не можеше да чуеш.
И още един аспект, на използване на каталитични "добавки" към горивото, това е добавянето на газ (пропанбутан) към нафтата при дизел.Мога да покажа мотокар, който с един от най нещастните двигатели, вече 20 години е пример за такъв ,забележете правен от пионерите в този род конверсии, във "Васил Коларов" във Варна.През цялото време харчи нафта наполовина (около 2л/ч и символично количество газ към нея около 1л/ч) и работи по тихо, с очевидно повече мощност и НЕ пуши отзад.Говорим все пак, за 2.5т български мотокар, в терминален стадий от живота си !
ivanovbg - майстор
Май въобще си нямаш хабер от нитрометана, от браунов газ и ...ДВГ. Основната разлика между двете е, че нитрометана се използва за ГОРИВО, а не за "катализатор" като брауновия газ. А ако беше наясно с химията нямаше и да си мислиш че е възможно да е катализатор. :wink:

Колкото до пропана дето се добавя към дизела... По на далавера е метана и както ти казах те са ГОРИВА, а не катализатори.

:partyman:
stivemaster - майстор
Той подписа ти не е случаен нали Иванов? И не ми прави забележки, дали разбирам от химия .А хабер дали имам, другите ще си направят сметка .
Ти като си хаберлия, я помисли и ни светни, кое познато ти гориво, гори също като нитрометана и брауновия газ БЕЗ ДА МУ Е НЕОБХОДИМ КИСЛОРОД ? След това, ако питаш някого какво става примерно с нитрометана и брауновия газ в процеса на горене и ако ми следиш мисълта, ще си отговориш и защо ги слагам в групата на катализаторите.
И това, че се прави и с метан газифицирането на мотокари, го остави за себе си за информация. Едвали се замисляш, дали можеш с тоя мотокар да зареждаш метан #-o нали ?
bagera1 - специалист
hidrazin написа:
Газът на Бай Браун помага само на някой да ти прибере парите. Нищо друго, като не отчитаме лекия преразход на гориво.
И специално този кондензатор не помага ни за фарове, ни за музика а за ... същото като предното. Някой да ти прибере едни пари за една синя ламбичка.
:partyman:
карал ли си с Браун, виждал ли си? Имам клиент с такива системи на големи бусове- 2 са. да приемем че единият е за проба, ами другият :?
в Гърция съм виждал на камиони монтирани такива- сигурно собственикът е луд
относно кондензаторът нямах в предвид това за запалката, шегувах се за аудио кондензатори-1,2..5 фарада :-D при тях ефектът е този за който говорих
ivanovbg - майстор
Катализаторите променят скоростта на химичните реакции, без сами по себе си да търпят качествени и количествени изменения в края на процеса. От ауспуха не излиза Браунов газ и следователно не е катализатор.

Не се сещам за гориво което може да се използва в ДВГ без кислород. Даже на нитрометана е нужно за пълно изгаряне отношение нитрометан/въздух - 1/1,7

Може би си запознат с цетаново и октаново число на горивото. Трябва да ти е ясно също, че движението на буталото от ГМТ до ДМТ се извършва за определено време в зависимост от оборотите и скоростта на изгаряне на горивната смес трябва да е строго определена иначе се получават едни чукания, детонации и...Сам си представи каквоби направила една катализа на горенето. Всяка промяна на тази скорост трябва да е съпроводена със съответните изменения или в газоразпределението и софтуера или само в софтуера. На мотокара се регулира помпата за да може да работи с пропанбутан.

Не виждам техническа причина да не може двигателя на мотокара да се газифицира с метан. Същите перкинси ги имаше и на газки и на тях монтирахме метан. Друг е въпроса как ще го зарежда ако наблизо няма метанстанция. Мой приятел и колега слага метанови уредби на тирове. Уредбата си е заводски калибрована за съответната марка камион и не можеш я ползваш на друга марка или на друг двигател.
ivanovbg - майстор
bagera1 написа:
карал ли си с Браун, виждал ли си? Имам клиент с такива системи на големи бусове- 2 са. да приемем че единият е за проба, ами другият :?
в Гърция съм виждал на камиони монтирани такива- сигурно собственикът е луд
Идвали са такива ентусиасти при мене - ми ефект никакъв.

Ако искаш съм съгласен със следния експеримент: Монтираш си на колата такъв Браун генератор и засичаме разхода със и без да е включен. Ако се докаже ефекта от икономията ти плащам уредбата и ти си на далавера, ако няма ти ми даваш пари колкото струва уредбата. Съгласен?
:partyman:
hidrazin - майстор
stivemaster написа:
Та при условие, че знам как дават бакшишите пари за нещо ... без да са убедени във файдата ...
Страхотно и много нàучно доказателство. :lol: Винаги си ме разсмивал и то за доста дълъг период. :lol: Утре пак ще се хилим с колегите.
Аааа.. И другите си направиха сметка дали разбираш от химия. Та приеми го като забележка - нищо не вдяваш и ша тъ замоля да не се цепиш в тази посока.
bagera1 написа:
карал ли си с Браун, виждал ли си? Имам клиент с такива системи на големи бусове- 2 са. да приемем че единият е за проба, ами другият :?
в Гърция съм виждал на камиони монтирани такива- сигурно собственикът е луд...
Крал съм за проба, виждал съм и използвам за съвсем други цели ... ама не гъзът на Бай Браун, ами смес от кислород и водород, получена в електролизер. Нищо странно, нищо свръхестествено, нищо в повече, нищо ....
Относно вълшебния кондензатор - в темата ставаше дума за конкретен кондензатор и конкретен ефект. Това за големите кондензатори и аудиото няма нищо общо с темата. Принципа е ясен от нормалните усилватели.
За гърците. Ти виждал ли си чак толкова умен? Щото съм виждал много Хумни. Даже един техен инджинер по ДВГ се опитваше да ме навие, че интеркулер означавало двигател с ризи на буталата. :shock: :lol:
И към двамцата. Пак ще помоля някой да ми покаже ДАВАЩ ИКОНОМИЯ двигател работещ с гъзът на Бай Браун при еднакви условия на използване. :x
Та докато не успеете да покажете такъв, ще считам че сте само спамери и тролове. Сега е модерно да ВИ наричат така.
nv952 написа:
............
Точно пък от теб на очаквах да се вържеш на тези малоумни шмекери.
:partyman:
nv952 - майстор
Хидразине аз не участва в този спор просто ми стана интересно и реших,че и други може да искат видят.
hidrazin - майстор
На този клип няма какво интересно да се види.
Най-обикновени физически и химически процеси. Разлагаш водата на водород и кислород. После ги гориш.
ЗА всичкото това ти трябва ток. А тока от къде? Естествено от електрическите централи - атомни, водни, на въглища, на газ, фотоволтаици, ветрогенератори...
И както всяко преобразуване на енергия и това е съпроводено със загуби.
Ако ще се топлиш - по-добре си ползвай директно тока за нагревателите или си сложи климатик. Там е единствената "далавера".
А ако ти трябват водород и кислород за други цели - примерно за заваряване, електролизерите са един приемлив вариант. Просто горивото и кислорода си ги правиш на място и не се налага да се произвеждат другаде, да се пълнят в бутилки, да се съхраняват и да се транспортират. Всичкото това облекчава и нещата.
Нищо друго.
Ето ти руски електролизер:
http://www.osvarke.com/vodorod.html
Ето ти китайски електролизер:
http://kingkar.en.made-in-china.com/pro ... chine.html
Никъде не се и споменава за Бай Браун и някакви свръхестествени неща и още по-малко за някаква енергия от нищото.
:partyman:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: