• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 17
Всички имаме коли, нали ?
turbocharged - специалист
Данък 10 лв. на тон има автомобил с хомологация N1. Купи си такъв. Ще ползваш и данъчен кредит :) Може и с газово. Няма значение.
thinkpad - майстор
ditronix написа:
Открилия темата, прочети първия и последния си пост и накрая вземи, та реши де те сърби! Данъка не бил за екология, ама защо нямало отстъпка за LPG!?!?! Всички останали коментари относно цените на колите и данъците ги игнорирам! Хем сърби, хем боли. Пълно щастие няма, казват хората, ама при нас освен мрънкане няма нищо друго! Хич не съм сигурен дали дрънгелът, поглъщащ примерно 10-15 литра газ е по-екологичен от дизела с действащ катализатор и FAP, харчещ окло 5-5,5 литра в града. Щото много често освен горивото се гори и масло, и антифриз.
Данъка не е за екология, но щом за автомобилите с Евро ... има отстъпка, както имаше отстъпка за катализатор, то искам отстъпка за АГУ. Няма само тези от вас с новите автомобили да се възползват от отстъпки, докато от ауспуха ми излиза вода, а от вашият отровни газове. Колко по-екологичен е пропан-бутанът може да се познае, като си завреш носа в ауспуха на стар автомобил с АГУ(но поддържан) и много по-нов автомобил на дизел.
dyaneff - майстор
Ти си много объркан човек. Искай си!
hidrazin - майстор
thinkpad написа:
... Колко по-екологичен е пропан-бутанът може да се познае, като си завреш носа в ауспуха на стар автомобил с АГУ(но поддържан) и много по-нов автомобил на дизел.
Разбира се. Веднага става ясно че дизела е по-екологичен. Ти колко дърти кошници с гаражно АГУ и добре поддържано си виждал? Смехурко!
:partyman:
ditronix - специалист
Добре бе Тинки, сега аз питам- де е отстъпката за колата ми с ЕВРО 4 и ЕКО 3??? 360 кинта данък за 105 коня! Да не би случайно данъкът да ми е 700-800 лева и да ползвам 50% отстъпка? Дано сега да си разбрал какво искам да ти кажа. Тая държава няма пари, а и трябват. Няма да има отстъпки, ако ще на маймуни да станем. Разбираш ли? Как ще се плащат детските и инвалидните пенсии на мангалите? Аз и ти ги плащаме. Айде стига сме се дъвкали! Те това и чакат чакалите. После всичко е лесно!
Chefo77 - майстор
thinkpad написа:
...докато от ауспуха ми излиза вода, а от вашият отровни газове. Колко по-екологичен е пропан-бутанът може да се познае, като си завреш носа в ауспуха на стар автомобил с АГУ(но поддържан) и много по-нов автомобил на дизел.
Иии, спри се бре!
Ти направо изкърти химията бре, човек! Къде затри въглерода от пропан-бутана, или той излиза от друго място, не от ауспуха ...
Новите дизели са в пъти по-екологични от умрялата ти вагина с газово, но за да знаеш това, се иска да си поне малко информиран. Ти, за твое съжаление, далеч не си.
kalpev - специалист
thinkpad написа:
...докато от ауспуха ми излиза вода, а от вашият отровни газове
:stumm:

No comment...това направо ме остави без думи!!!

P.S. Почвам да имам чувството, че Тинки е някакъв мазохист, който сам си прави това да става за смях, да се излага и да му се подиграват постоянно. А аз го съжалявах човека...
thinkpad - майстор
Chefo77 написа:
Иии, спри се бре!
Ти направо изкърти химията бре, човек! Къде затри въглерода от пропан-бутана, или той излиза от друго място, не от ауспуха ...Новите дизели са в пъти по-екологични от умрялата ти вагина с газово, но за да знаеш това, се иска да си поне малко информиран. Ти, за твое съжаление, далеч не си.
Чефо, аналогията беше образна. Пропан-бутанът изгаря много по-пълноценно. Метанът още повече. "Новите дизели" все още горят дизел, до колкото знам. Като сложиш на "нов бензин" АГУ, става значително по-екологичен от "нов дизел". Стар автомобил с АГУ става значително по-екологичен от много други без АГУ. Но не се ползва с никакви привилегии, все едно замърсява равно на останалите. Персоналните ти нападки в случая нищо няма да направят.
hidrazin написа:
Разбира се. Веднага става ясно че дизела е по-екологичен. Ти колко дърти кошници с гаражно АГУ и добре поддържано си виждал? Смехурко!
Достатъчно, Лешояд.
kalpev написа:
No comment...това направо ме остави без думи!!!
Защото си буквалист.
DundyTheCroc - майстор
Не съм много съгласен относно екологията на новите дизели. Всички сме чували за проблемите с филтрите за твърди частици, които при градско каране се задръстват и колата трябва да се опъне извънградско или да ходи в сервиз. И в двата случая събраните във филтъра гадости все пак излизат, просто замърсяването е изнесено от града. Често въпросните филтри заради честите проблеми просто се премахват и екологията отива по дяволите. Новите дизели наистина имат по-малки емисии на СО2 от бензиновите двигатели, но различните азотни окиси са много повече. Като добавим и високото съдържание на сяра в нашите горива нещата стават още по-зле. Наскоро СЗО най-накрая официално призна, че изгорелите газове на дизеловите двигатели са канцерогенни.
Основен проблем при нас обаче не е типа на горивото, а състоянието на автопарка и контрола. Ако се следеше както трябва за изгорели газове при ГТП половината коли нямаше да са на пътя, особено разни стари камиони и автобуси на ГТ.
Забравих, новите бензинови мотори с директно впръскване може да са икономични, но се оказва, че имат повече вредни емисии както от по-старите си събратя с многоточково впръскване, така и от съвременните дизели :?
Последна промяна от DundyTheCroc на ср ное 19, 2014 8:52 am, променено общо 1 път.
Chefo77 - майстор
thinkpad написа:
Чефо, аналогията беше образна. Пропан-бутанът изгаря много по-пълноценно. Метанът още повече. "Новите дизели" все още горят дизел, до колкото знам. Като сложиш на "нов бензин" АГУ, става значително по-екологичен от "нов дизел". Стар автомобил с АГУ става значително по-екологичен от много други без АГУ. Но не се ползва с никакви привилегии, все едно замърсява равно на останалите. Персоналните ти нападки в случая нищо няма да направят.
Абе човек, ти се доказваш неколкократно като пълен невежа, аз съм отправял персонални нападки!
Пропан бутанът на твоята кола образува повече вредни газове, отколкото нов дизел. Няма смисъл да ти го дообяснявам, защото няколко пъти си казвал, че дизелите са едни стари вмирисани печки, които се подгряват по половин час, зимата не палят, тракат като шевни машини, пушат като локомотиви и какви ли още не безсмислици. КАЗВАНО Е ОТ ТЕБ, при това неколкократно.
Тя и "циганска любов" гори дърва, и котел на Виадрус също, но по мааалко по-ефективен начин.

Дънди, в един нов дизел за подобряване на екологията няма само ФТЧ :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 17

Тема "Защо няма отстъпка от данък за автомобили с АГУ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: