То нещата станаха много объркващи. Излиза че по добре да си купиш менте и ще си сигурен че не е оцветена вода. А причината е че от евтенийката няма смисъл да я кръщаваш защото далаверата е малка. Вчера реших да тествам един антифриз концентрат дето го глася да налея една парна инсталация утре. Разредих го за -20 и не замръзна във фризера. Пък и с аерометъра пак показва същото че даже и отгоре. А и цената добра 2,50 за литър чак да се смае човек. 
Веднъж пробвах и с антифриз по погрешка, че обърках шишетата. Та за източване разкачвам отнякъде маркуча от снадките по завоите към щуцерите за стъклото и чрез помпичката източвам течността без да свалям съда или да ползвам вакумпомпи. И пак не става бързо, но значително по-бързо отколкото да изпръскам течността през дюзите за стъклото.
За размръзване требе топлина - гараж. За ускоряване на процеса и ако има останало място в резервоара, може да се долее топла вода.
Така колега с Хюндай беше забравил да си подмени течността и сипах гореща вода, пихме кафе за окло час, докато колата в топлия гараж седеше и после източих съдържанието през помпичката и откачен маркуч.
След смяна на течността трябва да се промият и маркучите. Т.е. трябва да се изпръска известно количество течност докато изкара замръзващия остатък от тръбите. Иначе може да замръзне само в тръбите и ефекта е, че пак няма да пръска.
