• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 24
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
toolegittoquit написа:
Това газово не струва 150лв и не искам да скапвам колата на бензин.
Абе, тая кола не беше ли заводски на бензин - защо да я скапваш???
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Абе, тая кола не беше ли заводски на бензин - защо да я скапваш???
Като й сложа обикновено газово, кихне няколко пъти или направи други неща, пипне се да работи добре на газ ще работи добре на нея до някъде, а на бензин да я отписвам. Искам и на двете да работи добре.
dyaneff - майстор
Тинки, сам признаваш, че не знаеш как да си настроиш газовата, но не ти попречи да и развалиш настройките.
В конфигурацията виждам две грешки, снимката е лоша, може да има и повече. Софтуера не е за тази газова.
Използвай това http://dox.bg/files/dw?a=f142c82b9a
Има и руски, преведи си всеки ред от конфигурацията и тогава задавай параметри.
toolegittoquit - майстор
dyaneff написа:
Тинки, сам признаваш, че не знаеш как да си настроиш газовата, но не ти попречи да и развалиш настройките.
Опитах със софтуера, който е означен като версия GasTech - не намира ECU-то. Опитах с тоя, който е GasTech - Verona, не намира ECU-то. Единствено GasAdministrator го намира. То е 704S, на корпуса му пише Verona.
Настройките всъщност не съм ги пипал, а бях ги гледал от листчето и имам съхранено копие преди да пипам каквото и да е било. В действителност си беше настроена страницата с конфигурацията. При последното, което бях правил и нулирал контролера обаче на full group не сложих, а го забравих на sequen...
Та, на практика не съм пипал конфигурацията, само я въвеждах същата и само газовият коефициент коригирах. Ако е било нещо грешно, така си е било. Сигнал изглежда за оборотите грабва от тахометъра, поне така е настроено. Беше си и настроено на 1600ccm в полето за двигателя, като бях го променил на 2000ccm не вървеше грам по-добре. А проблем с английският нямам. :)
Та, пробвах да се свържа към газовото със следните версии:
GasAdministrator-4.1.60.0+Drivers_install - успешно!
GasTech Plus-3.50.105.0+Drivers_install - НЕ!
GasTech-2.40.100.0+Drivers_install - НЕ!
Verona-4.1.70.0+Drivers_install - НЕ!
---
Опитах и с GasTech-2.22.50.0+Drivers_install, който ми даде! Не се свързва с ECU-то. Пише само connecting to ecu via COM5. Но не се свързва, не пита за парола, нищо, просто се опитва да се свърже само!
dyaneff - майстор
Освен да бъркаш COM портовете.
Пробвал ли си да върнеш файла с настройки който имаш за "оригинален" ?
Закачи ламба сондата. Провери каква кубатура си задал на двигателя, и укажи на МАП сензора да мери в колектора.
toolegittoquit - майстор
dyaneff написа:
Освен да бъркаш COM портовете.
Чакай малко. MAP сензора не мери в колектора. Не бъркам COM портовете - лаптопът има само 1 и той е USB-TTL конвертор. Ламбда сондата си работи за бензиновото ECU - така е слагано това газово. Кубатурата стои на 1600, като я сложа на 2000 - няма разлика. "Оригиналният файл" с настройки е 1:1 с това, което видя, само дето коефициентът му е 1. Рейката е DTi.
Ето снимки на самото ЕКУ. Произведено в края на 2010 година.
Изображение Изображение Изображение
Gadnyara - специалист
Добре, за да сме сигурни, че наистина има адекватна информация за вакуума, направете video capture на софтуера в ситуация, където форсирате мотора. Така, че да се вижда движението на данните от MAP.
И дайте една детайлна снимка на датчика, който мислете, че е MAP (Manifold Absolute Pressure)... и не мери в колектора. :?
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Chefo77 написа:
Абе, тая кола не беше ли заводски на бензин - защо да я скапваш???
Като й сложа обикновено газово, кихне няколко пъти или направи други неща, пипне се да работи добре на газ ще работи добре на нея до някъде, а на бензин да я отписвам. Искам и на двете да работи добре.
:lol: :lol: :lol: :lol: :wallbash: :wallbash:
toolegittoquit - майстор
Gadnyara написа:
И дайте една детайлна снимка на датчика, който мислете, че е MAP (Manifold Absolute Pressure)... и
Ето го сензора. Отворен е към атмосферата - там където пише Vacuum. Там където пише Pressure е вързан към газовата рейка. Налягането варира около 1.5-1.6. Това ще да е диференциален сензор..
Изображение
Kirilpm - специалист
С най-добри чувства ти го казвам,потърси специалист.Това не е материя за направи си сам,за да не те четем после по вестниците.Имай впредвид че повечето пожари причинени от газови уредби стават заради авария в линията с ниско налягане,а очевидно доста от нещата,които пипаш не са ти ясни.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 24

Тема "Газово DTGas 704S - малко помощ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: