Цитатът, който Стоянов е дал по-горе ме насочва към още нещо. Ако двигателят студен пали трудно и след запалване работи неравномерно може да има проблем с натрупан по дюзите нагар. Имах такъв случай също. Палеше много трудно, понякога само с бутане, а след запалване работеше на три цилиндъра до достигане на температура от около 50 градуса. След това понякога се чуваше причукване откъм дюзите и двигателят заработваше нормално. Това се получаваше само при температури под -5 градуса. Доста време се борих с този проблем докато го установя, бях се уговорил с човек за проверка на дюзите, но в крайна сметка проблемът се реши от самосебе си след като ми се наложи доста извънградско каране. Предполагам карането предимно на къси разстояния в града продължително време беше натрупал нагар. В този ред на мисли, ако свещите действително се окажат здрави, това е следващото, което може да се провери.
toolegittoquit написа: Когато е топла или работила, дори няколко часа след това пали на стартер. Когато я бутнеш да запали - работи равномерно и без проблеми двигателят. Ако можеше и да пали на стартер - златна щеше да бъде.
Айде, кажете кво да го правим?Обяснявам, дърпа въздух, пада нафтата, с тоя стартер и акумулатор не може да се изкара.С дърпане става.След това караш без проблеми...до другия ден.И така всеки ден.Решението-СЕРВИЗ.