• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
Всички имаме коли, нали ?
B0bi - специалист
пет яну 19, 2024 7:29 pmkr1100 написа:
пет яну 19, 2024 7:15 pmB0bi написа:
...Колата е 1,6 бензин, 2012г.
Има само един единствен модел с този двигател и то е твоя
Ето тук е описан такъв проблем без да се уточнява "модела" :wink:
Тук също има разисквания за всякакви модели и марки :wink:
Като ви напиша марката всички, които карате други марки ще скочите на марката :)
Chefo77 - майстор
пет яну 19, 2024 8:52 pmB0bi написа:
Духач.
Не говори! Мисълта ти смърди! Човекът е работил в квалитетни маркови сервизи до пенсионирането си. Никой не е съвършен и не може да знае всичко в днешния динамичен свят. Вероятно с изключение на някакъв си пожарникар, низвергнат полицай ...
"Оди се пери" ... беше казала Лепа Брена в един филм :x
Да, да, виждаме. Единият е работил в 20 фирмени сервиза, голям спец и уж знае какво ѝ има на колата, другият е най-големият тенекиен експерт, не поставя под съмнение ... дори защитава квалификацията на първия, но въпреки всичко пита дали да му вярва ...
99% от проблемите покрай моторите на автомобилите от 2012-а се диагностицират софтуерно от един или друг специалист, 1% са механични и те нямат касателство със софта. Какво биха казали в официалния сервиз, питал ли си се? Барем да беше преровил във форума на марката или поне да вземеш координати на човек, специализиран точно в нея в твоя град.
B0bi - специалист
Чел си като "дяволът Евангелието". Проблемът е от снощи. Кога да съм питал в официалния сервиз? Разрових се в мрежата за инфо за "вакуум в картера" (понеже го каза майстора) и Гугъл ми показа тази тема. Изчетох я и реших, че Иванов може да ми каже нещо повече. И го прави! Вероятно трябваше направо да му пиша само на лични за да не ви давам "хляб" за ... хулене. Изобщо го очаквах де - доста хора сте тук основно за тази дейност. Форумът по идея е за взаимопомощ. Ти с твоя пост смяташ ли, че помогна с нещо? Трифонов? Защо простичко не си замълчите, когато нямате с какво да бъдете полезни?!
Имам леки съмнения, че е станала беля при работата и майсторът няма да си признае. Изобщо веднага разбра за вакуума, но смотолеви за оправянето ... Затова и реших да проуча проблема.
ESPACE - майстор
съб яну 20, 2024 8:36 amB0bi написа:
Имам леки съмнения, че е станала беля при работата и майсторът няма да си признае. Изобщо веднага разбра за вакуума, но смотолеви за оправянето
Защо леки? То си е направо 99% вероятност.
Твоята работа е като при моя син. Отива да му сменят масло и филтри, взема си колата и след 15-20км светва чека. Тая кола я кара 4 години, чек не е светвал. Отива на другия ден и му казват че грешката е че отнякъде смуче въздух. Каква е вероятността точно сега нещо да е станало от самосебе си и каква е да са счупили нещо при обслужването?
ivanovbg - майстор
съб яну 20, 2024 2:41 amChefo77 написа:
пет яну 19, 2024 8:52 pmB0bi написа:
Духач.
Не говори! Мисълта ти смърди! Човекът е работил в квалитетни маркови сервизи до пенсионирането си. Никой не е съвършен и не може да знае всичко в днешния динамичен свят. Вероятно с изключение на някакъв си пожарникар, низвергнат полицай ...
"Оди се пери" ... беше казала Лепа Брена в един филм :x
Да, да, виждаме. Единият е работил в 20 фирмени сервиза, голям спец и уж знае какво ѝ има на колата, другият е най-големият тенекиен експерт, не поставя под съмнение ... дори защитава квалификацията на първия, но въпреки всичко пита дали да му вярва ...
99% от проблемите покрай моторите на автомобилите от 2012-а се диагностицират софтуерно от един или друг специалист, 1% са механични и те нямат касателство със софта. Какво биха казали в официалния сервиз, питал ли си се? Барем да беше преровил във форума на марката или поне да вземеш координати на човек, специализиран точно в нея в твоя град.
Еми не си прав. 99% от проблемите се диагностицират от човека и едва 1% софтуерно. Така нареченото "софтуерно" е само инструмент като рентгеновия апарат. Всичко е в главата! И аз мога да си купя рентгенов апарат и лесно ще почна да правя прекрасни снимки, но като ги погледна ще виждам само кокали. А един ренгенолог ще вижда нещо съвсем различно.
Chefo77 - майстор
И реши, че във форума всички ще хвърлят кристални топки? Майсторът ти поне знае каква е колата, вероятно и какви са болежките на конкретния двигател И какво може евентуално да е предизвикал. Значи, ако 5 човека тук ти кажат да смениш майстора, ти ще ги послушаш, макар, че УЖ му имаш доверие?
Каква помощ очакваш тук - по email да ти оправят колата ли?
Chefo77 - майстор
съб яну 20, 2024 9:01 amivanovbg написа:

Еми не си прав. 99% от проблемите се диагностицират от човека и едва 1% софтуерно. Така нареченото "софтуерно" е само инструмент като рентгеновия апарат. Всичко е в главата! И аз мога да си купя рентгенов апарат и лесно ще почна да правя прекрасни снимки, но като ги погледна ще виждам само кокали. А един ренгенолог ще вижда нещо съвсем различно.
Само че без рентген, все тая - лечение насляпо.
ivanovbg - майстор
съб яну 20, 2024 8:58 amESPACE написа:
съб яну 20, 2024 8:36 amB0bi написа:
Имам леки съмнения, че е станала беля при работата и майсторът няма да си признае. Изобщо веднага разбра за вакуума, но смотолеви за оправянето
Защо леки? То си е направо 99% вероятност.
Твоята работа е като при моя син. Отива да му сменят масло и филтри, взема си колата и след 15-20км светва чека. Тая кола я кара 4 години, чек не е светвал. Отива на другия ден и му казват че грешката е че отнякъде смуче въздух. Каква е вероятността точно сега нещо да е станало от самосебе си и каква е да са счупили нещо при обслужването?
Нещата трябва да се докажат. Не може направо да се обвинява. Капака на клапаните е пластмасов, сменена е гарнитура незнайно каква марка. С времето платмасата изложена на екстремни условия се изкривява и гарнитурата ако е по твърда да не може да уплътни добре. От тази цепка е нормално да се чуват разни звуци ако е спукан клапана. Той може отдавна да е така, но липсата на цепка не е създавала звуков ефект. От спукания клапан преди ремонта колата е харчела малко повече масло.

Е винаги съществува възможността да се е прищипала гарнитурата при монтажа и след загряване да се е образувала и цепката.

Иначе има и съвпадения. Дойде ми една М класа от първите. Тракаше, невървеше и пушеше бяло. Установих сдала дюза и спукан вакум към клапана за турбото. Смениха дюзата и маркучето монтьорите и колата замърка. Излезнаха да я тестват по тангентата - всичко ок, колата си лети. За съжаление на връщане към сервиза се къса клапан и ... Та каква вина в случая да имат монтьорите?
ivanovbg - майстор
съб яну 20, 2024 9:08 amChefo77 написа:
съб яну 20, 2024 9:01 amivanovbg написа:

Еми не си прав. 99% от проблемите се диагностицират от човека и едва 1% софтуерно. Така нареченото "софтуерно" е само инструмент като рентгеновия апарат. Всичко е в главата! И аз мога да си купя рентгенов апарат и лесно ще почна да правя прекрасни снимки, но като ги погледна ще виждам само кокали. А един ренгенолог ще вижда нещо съвсем различно.
Само че без рентген, все тая - лечение насляпо.
Няма как да го снимам като пациента не е при мен. Мога само да дам насока за локализиране на проблема. :-D
B0bi - специалист
Chefo77, хайде не се напъвай, моля. Писах основно заради Иванов и кореспондирам с него на лични. Много ми е полезен. Съжалявам само, че писах и тук, та "ви отворих работа" да плюете (някои)!
ESPACE, гадничко е ... тази повреда стъпва на цялата сума, която му дадох за смяна на бобина, свещи и гарнитура - 450лв. С него работи и сина му. А и никой не е застрахован, че няма да изпусне нещо, някъде ... и да стане беля. Може да са разбрали и замаскирали (със някакво залепване) ... А може и да не са виновни. Ако не са - нормално е да си платя колкото и да струва. Ако обаче са направили беля поради тяхно невнимание, колкото и безобидно да е, е редно да си го оправят за тяхна сметка. Как обаче да го докажа? Или поне да го разбера за себе си. А и дали е точно това ...
ivanovbg, не харчеше принципно масло. Когато се прибрах онази вечер на 3 цилиндъра, беше го "изяла" току до долния край на щеката.
Цепка на гарнитурата имаше преди смяната - излязоха мехурчета, когато майсторът правеше огледа (той ми ги показа). И беше омаслено. Сега е чисто.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9

Тема "Защо се получава следния ефект ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: