• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 60
Всички имаме коли, нали ?
kozl - майстор
Миналата година се разделих с моята 33 г. мацка. И не щото не бях доволен от службата и, а понеже частите секнаха. Ами тенекиите също станаха проблем. И подръжката си бе основно поправи сам. Даже си я кърпех, китосвах и боядисвах. Е да ама като се счупи фара и три месеца не мога да намеря :cry:
И сега скочих на нова мачка. Бюджета е 4 пъти твоя. 5 години има гаранция. Баничарка. Задните врати са с плъзгане, което за мен е удобно. Петата врата е от две врати това пак за мое удобство. Вътре ми е широка, влизам изправен в баничарката. Отзад место за багаж. Задните седалки се махат за повече багаж.
Обаче вози като каруца. Няма нищо общо с возията на старото комби 305. А от hdi нищо не разбирам, пък и двигателя така и нагъчкан, че да не помислям за пипни сам. Радиатора се клати и мисла си нещо не стегнато, то монтаж на "клик" :?
Ами за колко години експлоатация е проектирана тази чисто нова кола :?
Фирмена кола пасат 2Д. На към 270 х.к. почна много често да посещава сервизите и се продаде за 9000 без да се бара километража :shock: Съпругата ползва такъв служ.пасат. Вече е на 84 000 км и към 8 г. Не се продава, но три пъти до сега бе на доктор с рецепти към 3500 лв. Две по двигателя и една за смяна на насачи :? Халуминиеви били :?
:? Няма коли за бугарски пенсионери. Или по-точно частите са в проблем за такива коли :roll:
За бугарски пенсионер колата е Маркова с купе от натурално дърво :lol:
VLADO66 - майстор
Главно заради това-белият цвят е най-евтин, а при служебните коли се гони бюджет и брандиране евентуално.Първата ми кола Голф 2 беше бяла и служебна, ама на 57 хил. километра/още ми е на сърцето/ така че пак всичко си зависи.
kartechar - специалист
Така, както са подредени предпочитанията в началото на темата, автомобилът е Тоyota Corolla 1,4 i. Моделът 2002 - 2007 се води Е 12. Това май е последната що-годе истинска Тойота. Ако купувах за себе си, нищо че не съм пенсионер, бих избрал предния модел Е 11, за да си гарантирам безгрижие :-" . Грозна :shock: , но здрава и безпроблемна, с нормална поддръжка :supz: .
kozl - майстор
Аз ползвах служебен автомобил тойота корола седан и врътнах към 60000 км. 1,6i бензин. Превозвал съм и багажи, задните седалки падат и обема е доволно просторен за багаж. Доволен съм от устойчивост, ускорение. Разхода на бензин доста, но поне служебна и не съм го плащал аз. За нашите дупкопътища е нисичка. Два пъти и огъвах планки на аспуха по корема на купето.
DundyTheCroc - майстор
Ето един вариант за пенсионерски ван, има място и за касетките, и за внуците
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=d61fzp
radius - майстор
Тва па много по-хубаво от Пикасото :lol: . Иначе и аз уважавам някои японки ( Хонда, Субару).
torbalan - Дървен философ
При Ситроен, Рено и Пежо нещата са далеч по-приемливи... Дори в официалните сервизи...

Има един тънък момент - Ситроен и Пежо са почти еднакви. За всеки чарк, който ти потрябва може да се провери в двата сервиза и да се купи от там, където е по-евтино.

Обикновено в Ситроен е по-евтино, но се случва и обратното.
infomar
DundyTheCroc написа:
Ето един вариант за пенсионерски ван, има място и за касетките, и за внуците
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=d61fzp
Страшно ми харесват и допадат особено Nissan-Note 1.4. Смущава ме само много лошите отзиви за него в DEKRA, въпреки, че съм очарован от оплакванията които имат към него в сайта му. просто почти нямат оплаквания :? Иначе е сравнително къс, лек, мощен, с голям багажник, просторен, за мен красив, с най-малък разход на гориво... това ще бъде един от фаворитите май.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=d621ax



Изображение

DEKRA comments:
Competing with Golf and similar cars on the German market is not easy as the competitors' properties are very strong. This is aggravated by the fact that the Tiida is not really convincing when inspected by DEKRA. Excessive play of the ball joints and coupling rod bearings cause the Tiida to score poorly in the chassis assembly group. The braking system as well proves to be a point of criticism regarding wear and braking action.
Typical Faults:

Worn brake discs/pads
Leaky exhaust system
Excessive play of the coupling rod bearings and ball joints
DundyTheCroc - майстор
Note нарочно не ти го предложих, просто не мога да го гледам, въпрос на вкус :)
infomar
DundyTheCroc написа:
Note нарочно не ти го предложих, просто не мога да го гледам, въпрос на вкус :)
И другият не е лош, но е над 100 коня и малко по-дълъг с по-голям разход, но не е лоша.
За сега се очертават няколко коли:

1. Форд фиеста 1.4/Фокус 1.6 - (96кс/100 кс.)
2. Мазда 2 - 1.3 (86 кс)
3. Тойота ярис Р2 - 1.3 (87 кс)
4. Нисан Ноте 1.4........ но с тези лоши данни как да го вмъкна напред в класацията:?

Тези над 100 кс. отпадат... за голямо съжаление. Сегашната ми количка е с 60 кс. и се справя добре а и не съм агресивен шофьор, та се надявам 20-30 кс. в повече да са достатъчни.
По-малкият багажник в този клас коли ще е минус, но няма безкрайно щастие и ще го преживея някак си.
Останалите марки... чета по форумите и намирам много противоречива информация, което ме навява на мисълта, че е силно на късмет на какво ще попаднеш - на много добро или... обратното.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 60

Тема "Избор на "пенсионерска" кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: