• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 22
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
Даже и да има, ще му повярваш ли, ако ти каже, че е ОК всичко? :wink:
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Даже и да има, ще му повярваш ли, ако ти каже, че е ОК всичко? :wink:
Ако гарантира, че ако колата прегрее и скапе двигателя, той ще ми покрие ремонта - да. :-D Защото и аз мога да сложа резистор паралелно на датчика на температурата, че при никакви условия да не може да се качи до края на скалата. :)
Иначе, превъртат ли водните помпи на Фиести-те МК3 или просто текват, като им свърши живота? При видимо доста топъл радиатор и маркучи би трябвало ли температурата в разширителното казанче да е равна на тая близо до блока на двигателя, където е датчика на таблото? Има ли възможност 2-те да се разминават значително? Не трябва ли с увеличение на скоростта въздушният поток и пасивното охлаждане на колата да се увеличава, та температурата да не се вдига значително?
Как да позная дали все пак не е време за смяна на термостат? Или водна помпа?
p.v.x - майстор
Ето откъде е дошло вдъхновението на Вапцаров, че да напише стихосбирката "Моторни песни"... явно е карал Ford и му е изпищял температурния уред на таблото. :roll: :-D :lol:
toolegittoquit - майстор
p.v.x написа:
Ето откъде е дошло вдъхновението на Вапцаров, че да напише стихосбирката "Моторни песни"... явно е карал Ford и му е изпищял температурния уред на таблото. :roll: :-D :lol:
Не разбирам от коли. Мога да си сменя маслото, антифриза, шарнира. Толкова. Не знам какво е нормалното за такава кола, не съм карал 1.8D лятото. :? Не знам какво е смешното, не знам - питам.
p.v.x - майстор
toolegittoquit написа:
p.v.x написа:
Ето откъде е дошло вдъхновението на Вапцаров, че да напише стихосбирката "Моторни песни"... явно е карал Ford и му е изпищял температурния уред на таблото. :roll: :-D :lol:
Не разбирам от коли. Мога да си сменя маслото, антифриза, шарнира. Толкова. Не знам какво е нормалното за такава кола, не съм карал 1.8D лятото. :? Не знам какво е смешното, не знам - питам.
Давай давай. И на мен ми е интересно... :? Не ми е смешно , а весело. :-D
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
....Как да позная дали все пак не е време за смяна на термостат? Или водна помпа?
Сваляш термостата и го загряваш във вода на котлона, като го наблюдаваш дали отваря напълно.
Имал съм случаи на полуотворени поради износване и оттам не добра циркулация на антифриза.
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Сваляш термостата и го загряваш във вода на котлона, като го наблюдаваш дали отваря напълно.
Имал съм случаи на полуотворени поради износване и оттам не добра циркулация на антифриза.
Stoianov, това често срещано ли е, защото ще се наложи да източа антифриза(?) и ще се създаде доста сериозно неудобство? Аз мислех първо да сложа отвън газовият котлон, на него едно канче, да изчакам водата да заври, да мушна датчика вътре и да калибрирам показанието на уреда на таблото за температура около 100градуса. Така ще знам дали имам нередност по електриката или наистина температурата бяга.
Възможно ли е при положението, за което ти говориш, в казанчето водата да е 88градуса, а реално в системата да е доста повече? Не е ли по-добре ако правя тестове с термостата, да си купя нов и направо да го заменя?
На Фиеста от тия години водната помпа има ли потенциал да превърта или обикновено протича? Питам, защото не съм се занимавал с ремонти на коли и не съм разглобявал водни помпи.
В разширителният съд постоянно ли циркулира водата(при всякакви условия)?
gogo7777 - майстор
Карай го тоя форд бе....сега му е времето. Зимата му студено, лятото му горещо.....егати Фордо. :)
Сложи му едно ключе на датчика на перката, да я пускаш ръчно от купето когато стрелката се засили към червеното........с такъв тунинг бяха Ладите едно време :-D
В разширителният съд постоянно ли циркулира водата(при всякакви условия)?
Не
Gadnyara - специалист
Разбира се, че не е нормално да мърда температурата. Има си термостат за целта. Името му означава точно това.
Дори да го свариш в тенджерата, няма да усетиш, ако отваря частично. Т. е. този тест няма да ти помогне в случая.

Направо го подменяй, не вярвам да е скъп.
toolegittoquit - майстор
Gadnyara написа:
Направо го подменяй, не вярвам да е скъп.
Не е скъп, гърча е голям. Ще се уверя, че уредът ми не прави глупости. Защото преди да сменя датчика температурата падаше на бялото при загряла кола понякога. Като махнах буксата и сложих болче и кабална обувка се оправи малко, но продължи. Ако не - ще се наложи смяна.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 22

Тема "Температура на Fiesta - сериозен проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: