• 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
Илчо Илиев - майстор
toolegittoquit написа:
Илчо Илиев написа:
Кви магнити видя в тоя стартер бре
Магнити има на статора(това е цилиндричният корпус на стартера, ама от вътрешната страна)Такива, на което джелязото залепва. :? Абе, ти стартер отварял ли си? Вече 2 стартера ми се случват със следният проблем - троши се редукторът, който е пластмасов. След това почва оста да лопа и роторът удря магнити на статора. Тия магнити не се сменят. :sad:
Има и друга схема, стартери където на статора има електромагнити. Те товарят повече акумулатора. Текущият ми е такъв.
И ако не ми вярваш, стартерът с ударените магнити е разглобен и ми стои наблизо. Мога да ти го снимам как магнитите са "хванали" отвертка или произволно друго желязо. Сигурно защото са магнити? Понеже не ми вярваш. :?
Та проблемът с редукторните стартери според мен е, че като се счупи пластмасовият редуктор понякога се налага да се сменя комплект за 40лв примерно - редуктор, а по-страшното е, че роторът удря магнитите на статора.
Този път ме хвана(не съм толкова добър като теб) от по-новите коли не съм правил стартери и не знаех,че има и с постоянни магнити(научих нещо ново,благодарение на ТЕБ)
Стартери съм правил малко повече от колкото ти си наливал нафта на колата си,но..това е друга тема..

Митак, тоя тарикат е от Меден рудник да знайш,не ходи там с реното,че да не се върнеш пеша....
toolegittoquit - майстор
Илчо Илиев написа:
Стартери съм правил малко повече от колкото ти си наливал нафта на колата си,но..това е друга тема...
Като знаеш, защо по-рано поставяш под съмнение думите ми за магнитите? И не, не съм от Меден Рудник.
Илчо Илиев - майстор
''Този път ме хвана(не съм толкова добър като теб) от по-новите коли не съм правил стартери и не знаех,че има и с постоянни магнити(научих нещо ново,благодарение на ТЕБ)''



Спирам , а ти си търси някоя друго канарче.....
egomen66 - майстор
Да се включа за малко в темата.... тъй като , така или иначе , мнението ми ще бъде изтрито... :)
Последна промяна от egomen66 на пон яну 11, 2016 9:15 pm, променено общо 1 път.
ZEDYCUS - майстор
Ето една снимка на редуктора на пасат 1.9тд, Платмасовия редуктор се беше сцепил и не винаги завърташе бендикса(оказа се че и неговата втулка е износена и след закупуване на нов бендикс за 35-6 лв палеше от четвърт) цената на пластмасата беше само 14лв. Втулките бяха по 1-2лв , такива цени в Косера миналата година. :)
На магнитите нищо им нямаше.

Прикачен файл

СТАРТЕР ПАСАТ.JPG
toolegittoquit - майстор
ZEDYCUS написа:
Ето една снимка на редуктора на пасат 1.9тд,
На стартера, който беше в колата, редукторът го извадих на сол. От него не е останало почти нищо. Мога да снимам 2-тая магнита, единият от който е ожулен, а другият се разпада и е напукан - това от близки срещи с ротора. Ето това са последствията от счупен редуктор и за това не ми харесват редукторни стартери.
И между другото - на Фиеста втулката си е на стартера, не е на двигателя.
Резюме - редуктор на сол, 2 счупени магнита, роторът е направо изяден. Тоя стартер го пишеме тотал щета.
Изображение Изображение Изображение Изображение
egomen66 написа:
...докато има трупачи на мнения.
Аз нямам за цел да трупам мнения, просто не разбирам. Ако от бензинки малко разбирам, дизели никога не съм поддържал, само съм карал тук-таме.
ESPACE - майстор
А на мен ми е жал за Тинки :sad:
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
...
Стоянов, стига глупости. Такъв съм, защото търся нещо по-здраво ли? Защо пълните темата със спам? Сам виждаш, че ако стартерът беше без редукторен, нямаше да му събирам зъбните колела, смлени на сол.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Стоянов, стига глупости. Такъв съм, защото търся нещо по-здраво ли? Защо пълните темата със спам? Сам виждаш, че ако стартерът беше без редукторен, нямаше да му събирам зъбните колела, смлени на сол.
Имам едно опелче, от около 10 години.Стартера му е редукторен, и още като го взех му направих профилактика.И след 10 години и няколко сменени акумулатори, стартера върти, та се къса.А колата се кара предимно градско. :roll:
Пинтия си и това е, ПРИЗНАЙ СИ ГО!
pansim - майстор
Мдаааа...веселбата продължава. :-D Сага ще се обсъжда стартер 5 страници...
А автора на темата няма да направи и елементарно усилие за да запали Форда...
Под "секрет" ще кажа че принципно този 1.8Д си е дърво по рождение, ама...продължавайте да обсъждате стартера :lol:
Тинки, свали ли свещите бре...или пак ще ги мериш с мултицета [-X

ПП редукторния стартер, е велико нещо!!! Дизелака ми бе с такъв и освен хубави неща, друго не мога да кажа за него /стартера де/ :)
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: