• 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
Абе хайде не ми хвалете газта, щото много добре знаете какви лайна са и там, ама си мълчите. Колегата, щото е на великото гориво, затова колата му гори между 10 и 20 при почти еднакъв стил на каране. Ама то е от колата и от колегата, не може да е от горивото и от начина на пълнене и състава на газта, нали?
Проблеми с качеството на горивата по големите вериги е много трудно да има, защото им е съвършено ясно, че една съсипана кола може да предизвика 1 000 000 пъти прочетена антиреклама. По големите играта е с количеството. Качеството е за малките, никому неизвестни бензиностанцийки и продажбите на черно. Щото като си купиш "нафта" на голямата далавера от 1.60 или 1.70 е ОК. А като не е нафта? На кого се оплакваш? На дедовия.
kuger - майстор
crez написа:
"Случайно" да са ти пълнили бутилката с ШМФ? Ако не знаеш какво е, значи нищо не знаеш. Не хвали газта!,там спокойно може да ти напълнят бутилката и с вода. Случайно да си виждал пентан, и как се вписва в газова уредба?
А ти виждал ли си пентан и ШМФ :? май не, че ги ръсиш едни? Черният прах в фитъра на газовата е графит+ ръжди от разнити метални бутилки,цистерни и т.н. Широка маслена фракция (ШМФ) няма никаква роля и не може да попадне в LPG-то(или ако има то са някакви минимални остатъци преминали през катализатора) тава е при кренинга, след това отива в газофракционна инсталация и започв: "Разделяне на втечнените въглеводородни газове до индивидуални компоненти, при което се получават метан-етанова, пропанова, изобутан, нормален бутан и пентан-хексанови фракции." А колкото до пентана,ми той е низшия алкан като пропана и бутан, ноооо е течност при 20 грС и няма как да "кръщават" LPG-то с него на бензиностанциите защото цистерните са под налягане, а нафтата тече от маркуч :lol: Така че не ни плаши с глупости а виж цитит от друг форум:"Сипах за 50 лева нафта началото на седмицата, все едно напълних резервоара с кал... Пуши, пляка, трака, не върви, работи все едно е стар икарус, абе трагедия. По принцип с 50 лева изкарвам между 320 и 380 километра градско, сега май и до 200 няма да ги докарам... Кво мешат в нафтата? Тоалетната ли изсипват в цистерната... "
Ами, за над 30 години, минали в Лукойл, бивш НХК ми се е случвало не само да "виждам", но и да "пипам". Пентан съм си носил в буркан, а ШМФ съм точил от дренажа на руски изпарител, монтиран на Москвича ми. И още доста работи съм "виждал и пипал" в завода.
Това устройва ли те?
Не говоря за графита, "черния прах"
Никого не плаша, казвам, каквото знам, и не говоря за бензиностанции!
kr1100 - майстор
Дизел= тракащ локомотив. Не искам да чувам и да виждам пушещ и подскачаш локомотив. Стакъв прехвален локомотив набор 2006 г на около 52000км останах насред кръстовището след потегляне. Чудото на техниката - с ел.волан , двигателя уф=гасна насред кръстовище върти волана , ако нямаш друга работа. Велико творение на Хлопел.
nv952 - майстор
kr1100 написа:
локомотив набор 2006 г на около 52000км останах насред кръстовището след потегляне. Чудото на техниката - с ел.волан , двигателя уф=гасна насред кръстовище върти волана , ако нямаш друга работа. Велико творение на Хлопел.
И при мен нещо днеска се осра работата :?
Преди 2 часа на паркинга на метрото:
Всичко нормално,паркирах,заключих и после отключвам а да запали ама :butthead:
Свети лампата с едно ключе и автомобил :finga:
От начало малко се шашнах обаче после и на мен ми светна една лампа и изключих контакта,изчаках и пак-тоя път тръгна :prayer:
Да видим утре дали ще тръгне :-D
От няколко дни гледам форума на опел щот първо клаксона умря и хората обясняват че има СИМ модул който е във волана и отговарял за бая простотии 8-[
При него нещо се получавала лоша връзка и заради това не работели някой неща!
В повечето теми чета че клаксона работи когато фаровете не светят а при пуснати -не работи!
При мен и в двата случая не ще :lol:
Chefo77 - майстор
kr1100 написа:
Дизел= тракащ локомотив. Не искам да чувам и да виждам пушещ и подскачаш локомотив. Стакъв прехвален локомотив набор 2006 г на около 52000км останах насред кръстовището след потегляне. Чудото на техниката - с ел.волан , двигателя уф=гасна насред кръстовище върти волана , ако нямаш друга работа. Велико творение на Хлопел.
Аз чета само "бля бля бля" ...
Два автомобила са ме оставяли на пътя (единия на няколко пъти) и двата са били бензинки. И двата - в прекрасно състояние.
kuuuuuul - майстор
Всичко може да се кръщава,на някой по трудно други много лесно,не искам никой да убеждавам.Аз си карам вече 35г. на газ и си ми е кеф. :partyman:
Chefo77 - майстор
За да сме абсолютно, ама абсолютно честни, карането на газ (и пропан-бутан, и метан) е единствено и само заради по-ниските експлоатационни разходи. Ако някой ми каже, че кара на газ, защото го кефи газта като гориво, ще му се изсмея.
Това по никакъв начин не принизява причината за избора на газ като гориво! Просто нека си говорим истината. Докато и дизела, и бензина си имат различни други предимства, при газта е само едно :wink:
stoianov_n - специалист
crez написа:
Въобще карането на нафта за мен си е чист мазохизъм, не знаеш къде каква брага(името и цената е само на нафта) ще ти сипят. Да ми подаряват кола на нафта не бих взел. :lol:
И аз съм на това мнение.Ама ако ми подаряват нафтова кола, ще я взема, ще я продам е ще си купя бензин....да мога да сложа газово.. :-D
Chefo77 написа:
Абе хайде не ми хвалете газта, щото много добре знаете какви лайна са и там, ама си мълчите. Колегата, щото е на великото гориво, затова колата му гори между 10 и 20 при почти еднакъв стил на каране. Ама то е от колата и от колегата, не може да е от горивото и от начина на пълнене и състава на газта, нали?
Колегата, подозирам, че е карал някой многоточков инжекцион с "обикновена" газова затова така говори.... :?
А при мен, при еднакъв стил на каране/и при зареждане само от една газстанция/ има не повече от литър разлика.. :?
А пък да не ви казвам и колко ми гори колата, че няма да ми повярвате..на газ..щото бензиновата помпа не съм я чувал скоро..
Абе аз съм твърдо за бензин/газ/, пък който иска да спорим....да заповяда...... :supz: :-D
Chefo77 - майстор
Колегата кара много елементарен двигател с моноинжекция - Пасат 4, 1.8 90 коня. По-елементарен - здраве му кажи. Става дума за моя колега, аз бензин нямам. Имам два дизела ... едни от най-коравите дизелови двигатели, създавани някога. Вероятно и затова имам силно положително мнение за дизеловите двигатели.
За предимствата на дизела също няма смисъл да говорим, който не е карал читав дизел, само той може да го плюе.
Ако искаш, махни цената като фактор, пък да си говорим за предимствата на газта :-D
stivemaster - майстор
Пичове след като гледахте оная вече в новините, за какво става въпрос мислите ли че препирня в стил "може и двамата да сме цопнати в ла.на но твоите са по миризливи" носи файда някому ?
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: