• 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
А лятото по 5-6 на месец.
Иванов, не ми знаеш занаята. А той ми е такъв, че мога да ти стана колега и повярвай ми - не съм учил бакалавър, за да върша работа на обикновен среднист със средно специално - да ровя с фазомера, да опъвам жици и да връзвам ключове и предпазители с цели 2 извода.
*И не, не да ти стана колега по гаечен ключ. И грешиш за 5-6 заплати лятото. Лятото най-много да се извади колкото една софийска, защото гладните от различни краища на България се трупат по морето и подбиват цената на труда. Не ги виня, цялата ни страна е скапана. Просто не мога.
п.п Ако ми плащаш, с радост ще си ги чеша за твое здраве. :?
egomen66 - майстор
toolegittoquit написа:
egomen66 написа:
Почвам да помагам усилено...
Налепи няма. Надписите се виждат - Маде ин Итали. Странично усукване не съм гледал. Като запаля по някой път свири ремък на динамото. После млъква и повече не се обажда. Филтърчето и помпата с клапанчето са поставени съобразно стрелките. Не съм гледал дали ремъкът подава на странично усукване.
Да. ремъкът поне върху разпределителният вал ляга плътно и стегнато. Надолу малко нямам хубав поглед и трябва да разглабям, което не съм правил. :)
stoianov_n написа:
С ТОВА МИСЛЕНЕ, НИКОГА няма да имаш нормална кола.НИКОГА!
Сигурно. Всеки в България гледа да пести от скъпите разходи и знаеш защо. Германия - 3000Е, България - 350Е средна заплата. Сам си прави сметката защо там колите са по-хубави и по-нови.
Ремъкът може да ти просвирва защото е хлабав...Това е най-баналната и честа причина. Можеш да си го натегнеш. Една от ролките изпълнява тази функция. Трябва да се внимава с натягането . Пренатягането води до повреда на лагерите в динамото. Други причини са , слаб акумулатор , сутрешния конденз по ролките и ремъка , лагери на динамото.

Ръся здраво бисери... :-D
Chefo77 - майстор
Аааа. АААААААААААА
Какъв бил проблемът - че човекът не бил завършил бакалавър, за да работи наравно с онзи със средно специално. Пич, когато това, за което си завършил няма смисъл да го работиш, ще работиш това, което ти дава една идея по-висок стандарт за живот. Да ти го каже бате ти Стефчо. Бате ти Стефчо, който завърши магистратура и баклаварство с отличие, но работи това, което човек с основно може да работи. Ако пък ти си ми батко, значи си изтървал всички влакове и още живееш с "идеята", че висшето ти образование е най-важното нещо на света и автоматично ти дава предимство пред "смотаняците със средно специално".
Не, не можеш да станеш колега на Иванов. 'Що на него не му подбиват пазара? 'Що на Стоянов не му подбиват пазара? Ми 'щото са НЯКОИ. Ако ме разбираш какво искам да кажа. :wink:
А ниската заплата не е причина да не правиш най-елементарните нещица, за да ти работи колата що-годе нормално.

Егомен, недей му говори такива мръсотии, че ще получи удар :)
Последна промяна от Chefo77 на чет яну 14, 2016 12:26 am, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
egomen66 написа:
Ремъкът може да ти просвирва защото е хлабав..
Ремъкът да ми е проблема. Ще го сменя с нов. Колко да е 6-7лв. :)
Chefo77 написа:
Какъв бил проблемът...
Чефо, не знам защо си мислиш, че с каквото и да се занимаваш, ти е гарантирана работата през 100% от времето.
Ремонти по 250-600-800лв не са елементарни неща, за да работи колата нормално. Много ти се моля, електрижените и тия въпроси - на ЛС или другаде.
egomen66 - майстор
toolegittoquit написа:
egomen66 написа:
Ремъкът може да ти просвирва защото е хлабав..
Ремъкът да ми е проблема. Ще го сменя с нов. Колко да е 6-7лв. :)
Добре... за ремъка се разбрахме. Казвай нататък какво те интересува.
nikolov333 - майстор
Значи Тинки от прочетеното до тук ми се струва, че е най-добре да не влагаш и 1 лев в колата освен за нафта. Много правилно се стискаш да не харчиш за нея. Казах някъде в темите за колите, че евтина стара кола се купува само, ако е ударена леко отзад, поне да е видимо за какво я продават! Що се хвърляш на евтин дизел, със запазен външен вид и що го купуваш, баш преди да застуди? Ако беше изчакал да стегне малко времето нямаше сега да мислим как да я запалиш зимата. Сега ако устискаш да се стопли времето за да я покараш лятоска, па да изкараш мангизи за някоя бензинка за другата зима и тая да я шитнеш на есен с малка загуба без да си вложил много кинти в нея, направо си пр..бал :snakeman:
П.П.И обърни внимание на съвета на Чефо, че ще ти е полезен за другите "зими"...
ivanovbg - майстор
То и новия ремък ако не го обтегнеш правилно няма да има ефект.

И Тинки, аз не сменям здраво с ново , само защото не мога да го направя правилно. Сещаш се за приказката за килото брашно и майстора :wink:
Последна промяна от ivanovbg на чет яну 14, 2016 12:37 am, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
nikolov333 написа:
Що се хвърляш на евтин дизел, със запазен външен вид
Далеч от перфектен външен вид. Просто не е удряна до безформеност и има някакъв потенциал. :)
ivanovbg написа:
То и новия ремък ако не го обтегнеш правилно няма да има ефект.
Ще го подпра с трупче! Толкова може и да ги разбирам? :drinkers: Но ремъкът ми изглежда стар.
п.п И аз не сменям здравото с ново без причина. Обаче ако да сменя 1 скапан ремък сега ще ми спести проблеми бъдещи - това е по-добре, отколкото да го натягам, затягам.
Последна промяна от toolegittoquit на чет яну 14, 2016 12:38 am, променено общо 1 път.
egomen66 - майстор
ivanovbg написа:
То и новия ремък ако не го обтегнеш правилно няма да има ефект.
За ремъка се разбрахме... :-D чакаме другите въпроси. :?
egomen66 - майстор
toolegittoquit написа:
nikolov333 написа:
Що се хвърляш на евтин дизел, със запазен външен вид
Далеч от перфектен външен вид. Просто не е удряна до безформеност и има някакъв потенциал. :)
ivanovbg написа:
То и новия ремък ако не го обтегнеш правилно няма да има ефект.
Ще го подпра с трупче! Толкова може и да ги разбирам? :drinkers: Но ремъкът ми изглежда стар.
п.п И аз не сменям здравото с ново без причина. Обаче ако да сменя 1 скапан ремък сега ще ми спести проблеми бъдещи - това е по-добре, отколкото да го натягам, затягам.
Не се отклонявай от темата. За ремъка се разбрахме- нов. Давай нататък. :axe:
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: