• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
25th Hour - специалист
сола 180 написа:
Пич разбирам те , че искаш да се изявиш като спец по колите във форум предимно за строителство и ремонти ама тоя пример е напълно неуместен.Като си хванеш 20-25 годишно гадже на челото й не пише 'Аз се чук.м страхотно", но за колите завода ти казва колко гори.На колата винаги можеш да се повозиш и ако не ти хареса не я купуваш, ама мацката няма да ти даде да я почук.ш и ако не ти хареса да я върнеш.
Аде , че име зарази и аз взех да пиша много.
Пич подфорума е за автомобила и не виждам нищо лошо да си пиша в него щом ми харесва.
dundurma - специалист
пичове............най-хубавата кола е чуждата.имах на МОЕ ИМЕ 2 годишна Е-КЛАСА със всички екстри.беше страхотна кола,защото като се развали АБС блока 2700лв. и 60км. преди ПРАГА се развали типтроника-2800 евра,бръкнах в джоба,платих като пич,но с ЧУЖДИ ПАРИ :lol: :lol: :lol: .
от това по-голям кеф-йок.
niki_sap - специалист
NEMESIS написа:
Всеки си кара това което му харесва и което му върши работа.Не виждам особен смисъл да се налага теорията че новата кола винаги е по добра,да по добра е ако се търси от колата само ходене до кафето и из центъра и до битака :lol:
В другите случай обаче не е никак по добра :!:
Точно обратното. Ама точно обаратното е верното - ако само за това ти трябва колата си купуваш Мерцедес или БМВ супер лукс на 20 години и си живееш живота. Т.е. ако караш по-малко от 10 - 15 000 км. на година няма абсолютно никакво значение каква кола караш - тя и без това ти е за събота и неделя. Затова и до момента карах Волво с всички възможни екстри и разход над средния без да ми пука за него. От скоро обаче карам доста и задължително ще сменя колата. Защото новата кола се изплаща точно с каране.
А до колко 200-300 лв. на месец са достатъчни за нова кола зависи от 3 неща - какъв клас е колата, колко е първоначалната вноска и дали има и колко е последната вноска. Конкретен пример е за Тойота Корола, оферта за която ми направиха миналата година по време на една от промоциите им (по спомени)- дизел с нормални и достатъчни екстри (климатроник, ел пакети и т.н.) - 12 000 първоначална вноска, 3 години по 250 лв. на месец и последна вноска 4 000 лв. (която не плащаш ако след изтичане на лизинга решиш да вземеш следващия модел, ако искаш да притежаваш колата - тогава я плащаш и е твоя). В цената влиза и застраховката за първата година. Ако се разсрочи за 4 години или повече цената на месец става още по-малка, почти на половина.
Така че отново ще кажа - при такава цена и сигурни доходи няма какво да му мислиш много, много, дали колата е пластмасова и колко страхотни автомобили са правели на времето. В крайна сметка, как се карат всички тия нови С класи, Х5-ци и Бентлита, да не би да се купуват кеш? Я отворете мобилето и вижте офертите за луксозни автомобли какви са - 15 000 лв или пък 20 000 евро и продължаване на лизинга от още 36 вноски по 1200 лв. - 2000 лв. Просто набързо пораналите тарикати (в общия случай строители :) ) си искат само първоначалната вноска и някой да продължи да изплаща надценените им възможности, на платеното по колата до момента - майната му, то си е изплатило кефа ......
dundurma - специалист
ники-сап е много прав с надценяването.добре,че дойде кризата да слезем на земята.
NEMESIS - специалист
Къде пък я видяхте тази криза :?: Аз не усещам да има някаква криза/говоря за себе си/.
Кризата е само в главите на хората :lol:
2betrendy - специалист
Кризата е само в главите на хората
И в портфейла ... :sad:
Радвай се, че не си усетил криза.

По темата за колата:
А какво правим в моя случай - карам кола, която от 2003 година не я призвеждат вече, няма го този модел повече на пазара за нови коли. А мен ме кефи много .... най-вече защото не се среща често на пътя.
Точно обратното. Ама точно обаратното е верното - ако само за това ти трябва колата си купуваш Мерцедес или БМВ супер лукс на 20 години и си живееш живота. Т.е. ако караш по-малко от 10 - 15 000 км. на година няма абсолютно никакво значение каква кола караш - тя и без това ти е за събота и неделя.
Тук обаче съм абсолютно съгласна. Както и по-горе писах - ако колата е важна за работата (изкарваш си парите с нея, било то директно или индиректно), то трябва "сигурна" кола, на която да можеш да разчиташ.
А една 10-15-20 годишна кола, не е от най-сигурните, дори и да е поддържана.
dundurma - специалист
и на края да обобщим.............
за мен колата е средство да достигна от т.А до т.Б
за някой-въпрос на престиж(гъзария) :lol: :lol: :lol:
ArturDent - Почти Безобиден
dundurma написа:
за мен колата е средство да достигна от т.А до т.Б
Виж ми под аватара, и ако си чел Книгата, ще разбереш къде е точка В, и най-вече точка Г.
илко илиев - специалист
всеки се простира според чергата си, но важното е кой как си я поддържа, след като я купи. Независимо колко е стара, аз така мисля. това е мое мнение..!!!!!
ralev - специалист
сола 180 написа:
Пич разбирам те , че искаш да се изявиш като спец по колите във форум предимно за строителство и ремонти ама тоя пример е напълно неуместен.Като си хванеш 20-25 годишно гадже на челото й не пише 'Аз се чук.м страхотно", но за колите завода ти казва колко гори.На колата винаги можеш да се повозиш и ако не ти хареса не я купуваш, ама мацката няма да ти даде да я почук.ш и ако не ти хареса да я върнеш.
Аде , че име зарази и аз взех да пиша много.
Като си взимаше жената не я ли покара преди това, или взе от завода упътване колко гори и се метна на сляпо :lachtot:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Моята кола на 20г. УЖАС" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: