Всички имаме коли, нали ?
Илиян Илиев™ - майстор
Дамммммммм. Наскоро един радиоводещ(за Италия говорим) спомена, че при поредното пълнене на резервоара се е скапал двигалеля на колата му. Имало е вода в нафтата. Бензиностанция на автомагистралата.

Спомена за около десетина хиляди евро щети. Не знам дали само за двг или си е включил и други щети. Всичко си било установено и записано черно на бяло в оторизирания сервиз на колата и те така.

Няма съд и съдилища, а кратка кореспонденция състояща се в изпращане на 1-2 препоръчани писма и техния отговор.

В общи линии отговора е бил "СЛУЧВА СЕ, но щетите ще бъдат покрити от нашата застраховка".

Демек тук всяка бензиностанция(или поне повечето) си прави застраховка за такива случаи и няма хъката мъката. Кофтито е че минават 6-8 месеца докато дойдат парите.
Едно време като се зарежда бензиностанция горивото се оставяше 4-6 часа без да се бута ,а сега аз зараждам а до мен цистерната разтоварва ,е как няма да има вода ,нали всички цистерни са на водна възглавница.
Аз задължително слагам двутактово масло в дизела ,маже елементите на помпата и дюзите ,не го препоръчвам за комънрела,там е друга бира.
Fortune - специалист
gogo.ko написа:
нали всички цистерни са на водна възглавница.
Това пък какво е?
Fortune - специалист
25th Hour написа:
Говорим за юридическо лице а не за група рейсъри... пробата не може да се вземе от мен а трябва хора от лабораторията да го направят с всичката документация...

Резултатите са само за обекта, което по никакъв начин не обвързва другите, макар че са от една верига бензиностанции.

Не можеш да разгласяваш резултатите и не знам какво още....


Абе живеем в рая...
Утре ще проверя за да не те подвеждам, но на 90 % съм сигурна, че всеки може да занесе проба в лаборатория и срещу заплащане да получи информация. Ще попитам и за цени.
А ми на всяка една цистерна на дъното има един голям слой вода и като разтовари камиона нафта и вода се мешат ,след това трябва да се изчака да се о тай водата ,което не става бързо и ти хакат и вода. :evil:
Fortune - специалист
gogo.ko написа:
А ми на всяка една цистерна на дъното има един голям слой вода и като разтовари камиона нафта и вода се мешат ,след това трябва да се изчака да се о тай водата ,което не става бързо и ти хакат и вода. :evil:
Не ми се вярва, това означава транспортьора да се набута, защото като отиде да натовари гориво и ще му налеят по-малко, ако зарежда по калибровка разбира се, а не по разходомер.
sek.1 - специалист
В мобилните цистерни няма водна възглавница защото е безсмислена камиона се движи и няма как горивото като по тежко да се утаи под водата. Водната възглавница е приложима само при стационарните цистерни и предотвратява до голяма степен испарението .
С 2 леви - специалист
sek.1 написа:
В мобилните цистерни няма водна възглавница защото е безсмислена камиона се движи и няма как горивото като по тежко да се утаи под водата. Водната възглавница е приложима само при стационарните цистерни и предотвратява до голяма степен испарението .
WTF :?:
Водата е по тежка от бензина и нафтата :wink: ,има някакви изисквания за водна възглавница но не знам защо.

Тема "за нафтата" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: