• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
За 70-те не зная, но има милиони 80-ници и 90-ници, които ги минават по много пъти ...
Сега е ширпотреба бре, човек. Никой няма интерес да произведе Голф 6 с качеството на Голф 2, 'щото ако го направи, Голф 8 ще е в ограничен тираж :)
torbalan - Дървен философ
а, то целото качество се е съпрало у гоуф двойка...

по-смотан автомобил май само хлопел кадет може да бъде...

и сега малко по-сериозно

http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/216
ето данни за надеждността на съвременните голфове

http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/225
от същия сайт данни за по-старото поколение голфчета...

от статистиката се вижда, че надеждността на по-новите се е повишила... тоест - повече се движат, а по-малко се чупят...
Chefo77 - майстор
Дали се движат повече?
Я виж колко км е средния пробег.
Виж че и средната цена на ремонт се покачва. А имай предвид, че голяма част от "тестваните" 4-ки все още са със скъпите оригинални компоненти.

(офтопик: ебаааси колко високо е моята кола. Като се има предвид, че е трактор, пък бензинките дефектират по-често...)
torbalan - Дървен философ
о, да
цената на ремонта се е покачила с почти цял процент, докато индекса на надеждност е по-добър с около 30 процента...

вероятно и баба ми е навъртяла пеша повече километри от мен, но е живяла и 50 години повече от мен...

нормално е старите коли да имат по-дълъг пробег... просто повече са живяли...

всъщност, погледни какво означават тез километри, преди да се палиш кое е карано повече...
Chefo77 - майстор
Аз много добре видях какво означават тези километри, но ти явно не разбираш какво имам аз предвид. По-старата кола е на по-голям километраж и за цялото време на съществуване е навъртяла еди-си-колко км, стояла еди-си-колко време в сервиз, като това е струвало еди-си-какво.
Голф 4 е пътувала по-малко, стояла е почти същото време в сервиза и ремонтите са стрували повече. Ами като стане на годините на Голф 3?
Аз не се паля, опитвам се да ти кажа, че по-старите коли са по-надеждни - годините и километрите зад гърба им са повече и тези км са стрували по-малко, отколкото ще струват при по-новите като станат на техните години.
И никой няма сметка да не е така.
torbalan - Дървен философ
по-старите коли били по-надеждни??? това как го реши???
всяка смислена статистика по този повод казва точно обратното...
гаранционни условия, преминати километри и т.н. - всичко говори точно за обратното...

а сметка да фалат старите коли имат само тези, които ги продават...
на теория, и аз би трябвало да фаля моя ситроен, колко е по-надежден от новия модел - но като погледна статистиката - плаче ми се...
да, по-добър е от ксантията, която го предшества... но до там :)

то ако старите коли беха толкоз добри - като отидеш в сервиз - там щеше да е пълно само с нови коли, а старите - да житкат по пътищата...
е да, ама не е баш така...
stan_slav - специалист
torbalan написа:
то ако старите коли беха толкоз добри - като отидеш в сервиз - там щеше да е пълно само с нови коли, а старите - да житкат по пътищата...
е да, ама не е баш така...
Само че ако отидеш в фирмен сервиз там с какви коли е пълно - май предимно с нови и то заради гаранцията, иначе няма да припарят и с новите коли там. Имам и клиенти които са се отказали от гаранцията и само от разликата в цените на обслужването са посъбрали парички за по един основен ремонт вече. От както икономистите проектират колите нещата не вървят на добре.
torbalan - Дървен философ
хаха
за фирмените сервизи или добро или нищо, както се казва...

аз ако си купя нова кола - вероятно и аз така ще постъпя... майната и на гаранцията...
не по три, а по 12 кожи дерат във фирмените сервизи...

но там ремонти почти не се правят... предимно сменят консумативи на гаранционни автомобили....
Chefo77 - майстор
По-надеждни на база времето и километрите, които са изминали. Когато твоя Ситроен стане на 15 години, можеш да сравниш състоянието му тогава и какво се е налагало да ремонтираш, спрямо Ксантия 1995-а сега. Можеш да си сигурен, че ще се изненадаш от резултатите. Гаранция, че през 2020-а ще има много по-малко А4-ки първа генерация, отколкото 80-ки има сега.
И всяка кола нова е много 'убава.

ЕДИТ: Хайде сам се сети защо се избягват да се правят ремонти на гаранционни автомобили :)
torbalan - Дървен философ
много бъркаш нещата...


моя ситроен може и никога да не стане на 15 години...

в случая хората се се постарали да направят извадка измежду оцелелите...

ясно е, че от 100 коли произведени преди 20 години оцелели до ден дншен са еденици...
останалите са в моргата...

за това хората сравняват само оцелелите...а не по принцип да ги сравняват...
защото ако включат 100% от произведените коли по онова време - картинката ще стане трагична...

тоест ситуацията за новите коли при този тип сравняване е безкрайно неизгодна...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Тема "Класация на Autobild за най-лош и най-добър автомобил 2010г." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: