• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11
Всички имаме коли, нали ?
2v6 - майстор
dj_marti79 написа:
Такова сгъстяване може да направи при 1 оборот, но мисля че като конструкция е доста сериозен и тези детонации които поема? Струва ми се че няма да са проблем 30-40 atm.
Аз се замислям при такова налягане не съществува ли опасност от детониране на маслото, като на дизела?
По-високо налягане от компресията на двигателя (за бензиновите около 10) може да се получи при многостепенно компресиране - изхода от първия цилиндър влиза във втория и т.н.

Кое масло да детонира? Ако двигателя е четиритактов масло в горивната камера няма.
dj_marti79 - специалист
Да де, Значи на 40atm. може да се разчита.
През сегментите остава, когато двигателя се амортизира. през гумичките на клапаните? :?
Все пак хората карат с масло вместо дизел.
Тани - модератор
STO-YAN написа:
Здравейте и честит празник! Тези 310 Nm, колко Hp са? Колко литра въздух е разхода за тези 6000 об/мин?
Този пневматичен пистолет според мен, също е някаква възможна перспектива за проби. В него има вграден
съединител за да се регулира силата на натягане и вграден реверс. Получава се 3в1- пневмо-двигател, съединител
и реверс. Педставям си този пистолет, монтиран директно на диференциал, като между тях, още един съединител
за да "разцепва" при движение по инерция. Необходимо е да се търси вариант за максимално олекотена конструкция
на "бъгито". Моге би трябва да се помисли и за вариант: пневмо-пистолета монтиран към скоростната кутия на мотоциклет.
Тогава ще разполагаме със скорости и съединител. След скоростната кутия, задвижването е ясно-тип АТВ. Успехи!

Ще те разочаровам , но тези 310 Nm са енергията на удара , а ако си забелязал като започне да удря гайковерта вече не се върти с 6000 об/мин.


Чудя се как става подаването на въздуха при преработен класически ДВГ. Дали има толкова бързи електрически клапани или се използва някакъв механичен разпределител , който се върти от коляновия вал??? И как става регулирането на оборотите? Може би с регулирането на подаваното налягане.
maxuel82 - специалист
Оборотите предполагам че се регулират не с подаване на по-високо налягане а с по-голям дебит при едно и също налягане :? Нали дюзата при комън рейл подава гориво за части от секунтата и то по2-3 пъти докато буталото е в ГМТ ! Комън рейл работи под налягане от 1300 бара и нагоре ! Проблема при въздуха че че за толкова кратко време неможе да се подаде достатъчен дебит които да "изстреля" буталото към ДМТ ! Някой зане ли какво налягане се получава при детонацията (изгарянето) на горивото в горивната камера :? Механичен разпределител трябва да представлява нещо като ГНП-то при дизела като вместо гориво разпределя и подава сгъстен въздух през дюзите в точно определен момент но пак всичко се свежда до липсата на достатъчне дебит и време за нагнетяване :? :? май сме много далече от истината
dj_marti79 - специалист
За да може цилиндъра да се напълни и изпразни достатъчно бързо, трябва да си се използват клапаните и разпределителния вал.
piron45 - майстор
Колеги, не усложнявайте до невъзможност нещата. Ако ще вкарвате въздух в конвенционалните двигатели до никъде няма да стигнете.
Хората са измислили вече Пневматичния мускул - това е гъвкав цилиндър без триещи се части, който се свива и разтяга по налягането на въздуха. Необходимо е да се махне цялата карантия на двигателя като остане само коляновия вал. На мястото на старите бутала да се монтират Пневматични мускули и съответно още няколко елемента от управлението на пневматиката. Инвестицията дори не е толкова голяма. Бях решил да го правя на един трабант, но за сега нямам свободни пари за това. Ако някой се интересува ето от къде може да си вземе всичко за такъв проект. Има и PDF на различни езици. В това е истината, с минимален разход на въздух да се постигне повече работа. Всичко останало е въздух под налягане :lol:

http://www.festo.com/pnf/bg_bg/products ... y=N_010000

От страницата избирате Bellows and diaphragm drives , след което Пневматичен мускул .
Успех
dj_marti79 - специалист
Здравейте.
Някой може ли да даде ориентировъчна информация например в една кислородна бутилка, въздух компресиран до 50 bar. каква е потенциалната му енергия?
dj_marti79 - специалист
Каква скучна тема! Никой ли не се замисля как да се отърве от петролната зависимост?
...ако двигателя е турбина а не бутален? Дори не е нужно цялата да е от метал.
kuger - майстор
maxuel82 написа:
Много яко да !Незнам метановите бутилки до колко бара издържат :? но кислородните издържат до 200 бара а може и повече ! Проблемът е в изработката на двигателя !А и трансмисията сигурно трябва да е по специална за да е "леко" на двигателя :?
Кислородните се изпитват на 250 бара, а се пълнят на 160.
Гледал съм гаражни майстори, как боядисват кола, ползвайки кислородна бутилка. Ами, не стига за една кола.
lecki - специалист
Някои беше питал колко е налягането в цилиндъра при работа
на ДВГ - след ГМТ стига над 100 атм. при 90% натоварване.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11

Тема "ЗАДВИЖВАНЕ СЪС СГЪСТЕН ВЪЗДУХ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: