• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11
Всички имаме коли, нали ?
domashen___maistor - напреднал
както и да е , идеята ми беше, че за всеки влак има пътници и е излишно да се водят глупави спорове :partyman:
Илиян Илиев™ - майстор
domashen___maistor написа:
25th Hour написа:
Меджувпрочем Ауди отново ще имат проблема от преди 2 години , когато се оказа, че Европейците предпочитат да купят Шкода Октавия с всички екстри и голям мотор, отколкото доста семпло Ауди А3 или в най-добрия случай А4.
всичко си има някаква идея . Няма да имат проблем с това има отдели които се грижат за тези неща. Невярвам да си първия скиптик нито последния. :wink:
Междодругото ауди и vw дават гаранция срещу пробив на ръжда за автомобилите си в срок от 12 - 15 години. Другите марки след тези години обикновенно са за моргите ....
Аре моля ти се. Карам 14 годишна Ланча и няма дори и един квадратен милиметър ръжда без дори и да съм чувал за такъв вид гаранция. :lol:
25th Hour - специалист
domashen___maistor написа:
25th Hour написа:
Меджувпрочем Ауди отново ще имат проблема от преди 2 години , когато се оказа, че Европейците предпочитат да купят Шкода Октавия с всички екстри и голям мотор, отколкото доста семпло Ауди А3 или в най-добрия случай А4.
всичко си има някаква идея . Няма да имат проблем с това има отдели които се грижат за тези неща. Невярвам да си първия скиптик нито последния. :wink:
Междодругото ауди и vw дават гаранция срещу пробив на ръжда за автомобилите си в срок от 12 - 15 години. Другите марки след тези години обикновенно са за моргите ....
Идеята, е че едното се намесва в нишата на другото. Европееца предпочита да вземеш Шкода с екстри вместо по престижното Ауди голо като пушка. А това намалява печалбите. Каквото и да си говорим може да е ВАГ група, но марката си е марка.

Тая година се вадят нови модели и ще е интересно. Жалко, че сме бедни и ще се радваме на коли на по 5-10 години...и тая година...
Chefo77 - майстор
domashen___maistor написа:
25th Hour написа:
Меджувпрочем Ауди отново ще имат проблема от преди 2 години , когато се оказа, че Европейците предпочитат да купят Шкода Октавия с всички екстри и голям мотор, отколкото доста семпло Ауди А3 или в най-добрия случай А4.
всичко си има някаква идея . Няма да имат проблем с това има отдели които се грижат за тези неща. Невярвам да си първия скиптик нито последния. :wink:
Междодругото ауди и vw дават гаранция срещу пробив на ръжда за автомобилите си в срок от 12 - 15 години. Другите марки след тези години обикновенно са за моргите ....
А съвсем сериозно - имаш ли идея какво е пробив от ръжда? Едно е да има 12-15 години гаранция срещу ръжда и съвсем друго - срещу пробив. Рекламни трикове ... Кога за последен път си видял кола с дупка от ръжда някъде. Не говоря за Алеко или Самара, нито за Форд Ка (на такива и на тригодишни съм виждал). И, ако другите марки бяха за моргите, по улиците щяха да се движат само нови коли ... и Аудита. Ами движат и други :)
Освен това Ауди се опитват да изцедят максимума от доброто си име - какво ще кажеш за А1, заслужава ли си парите? Напудрено Поло с базова цена 32 хиляди. Отвратително несъразмерно е, прилича на мадама 1.40 с гръдна обиколка 100. Ама си ги купуват :)
ДеВалт - не съм казал нищо лошо за АУДИ - определено са сред лидерите, но не са топизбор за всеки. Аз например (ако ги имам парите де ... ама ги нямам) бих се облажил с Инфинити или Лексус. Това не означава, че АУДИ са зле :)
Ама чак някаква фенщина ... сякаш е излишна.
domashen___maistor - напреднал
Chefo77 за А1 съм съгласен , доста скъпичко е :)

вместо да ме нападате , се опитах да ви кажа същото , че всичко е според джоба и предпочитанието :) :partyman:
Chefo77 - майстор
domashen___maistor написа:
Chefo77 за А1 съм съгласен , доста скъпичко е :)

вместо да ме нападате , се опитах да ви кажа същото , че всичко е според джоба и предпочитанието :) :partyman:
Извинявай, ако си се почувствал "нападнат" :) Не това е била целта ми :)
Dewalt - специалист
Chefo77 спор няма за Инфинити и Лексус.
Според мен обаче са с доста висока цена за поддръжка.
Иначе принципно Поло-ти е недоразумение още от самото си създаване.
Не знам дали знаете но в заводите на Фолксваген в началото Полото е ползвано като транспортна платформа в цеховете - да прекарва разни части за по големите автомобили.
Chefo77 - майстор
Ами то А1 е на базата на Поло бре, човек :)
А за японките ... мислиш ли, че която и да е кола за 100+ хиляди ще има евтина поддръжка? :)
Dewalt - специалист
Chefo77 написа:
Ами то А1 е на базата на Поло бре, човек :)
:)
А стига бре - къде съм спал аз - хората са си го написали ама :) кои да гледа
tinalex - специалист
Илиян Илиев™ написа:
domashen___maistor написа:
25th Hour написа:
Меджувпрочем Ауди отново ще имат проблема от преди 2 години , когато се оказа, че Европейците предпочитат да купят Шкода Октавия с всички екстри и голям мотор, отколкото доста семпло Ауди А3 или в най-добрия случай А4.
всичко си има някаква идея . Няма да имат проблем с това има отдели които се грижат за тези неща. Невярвам да си първия скиптик нито последния. :wink:
Междодругото ауди и vw дават гаранция срещу пробив на ръжда за автомобилите си в срок от 12 - 15 години. Другите марки след тези години обикновенно са за моргите ....
Аре моля ти се. Карам 14 годишна Ланча и няма дори и един квадратен милиметър ръжда без дори и да съм чувал за такъв вид гаранция. :lol:
А-а-а моята КАПА е 94-та година и вече има ръжда по задното гърне.Хич не съм доволен от качеството на антикорозионната обработка .
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11

Тема "VW & Audi" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: