Всички имаме коли, нали ?
kuger - майстор
25th Hour написа:
Според мен се отдалечихме от темата а тоя маниер да се пита нещо и да не се дава никаква информация е крайно вреден за форума а и не носи никаква полза за потребителя. В повечето сериозни форуми пише като правило ' Задавайки въпроса си бъдете максимално изчерпателни за да няма писане на глупости". cakev не казва нито каква е колата, нито година или каквото и да е било, как иска да получи информация, че и да му е полезна. Според мен това няма как да стане, седим и си пишем врели некипели. Първо АБС системите имат разлики, второ диагностиката, дали OP-COM дали VAG Com дали БМВ или Мерцедес дали франсе работят с някои разлики така че не виждам без данни за колата как може да се пита просто дали може да се хване неработещ датчик.
Е, те това е най-точно!
Аз пиша единствено и само за Рено Лагуна. По-точно Лагуна 1, фаза 1.
lov - майстор
Трета страница и само се дърляте и нищо конкретно по темата. В общи линии това което съм виждал като модели са Бош или Лукас.Може да има и други но не съм пипал или попадал на такива.Включая и на лагуна съм оправял.Като цяло нямат кой знае каква разлика освен използваните датчиЦи. След 98 година са с датчик на хол но принципа е пак същия. Само е различен начина по който се взима информацията за въртенето на колелата.
Нямам кой знае каква практика по темата защото си реших проблема тогава и помогнах на няколко колеги и приятели и приключих.Но ето от къде тръгнах и какво сътворих тогава.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16985
После и други колеги се заиграха по темата и има описано и безболезнения ремонт на централата без много разглабяния от колегата ''Tornado''. Както и ремонт на разпределителния блок. Който има желание може и да прочете темите в същия форум.

П.П. И като информация и до ден днешен си карам с така направения на ново тогава датчик и не мисля да го сменям с оригинален въпреки че цените им са вече 20-30 лева.
рашкета - специалист
Абе ловешки, ние се дърлим ама ти тъй и не каза нищо по спорния въпрос.Има ли проблем да се кара кола с АБС когато същия има проблем и не работи?
Ако става въпрос брат ми си пренави датчика на маздата, АБС-а проработи ама той го спря щот не го кефи с АБС.
cakev79 - специалист
Аз съм писал че до сега с работеща система не съм карал. :)
lov - майстор
рашкета написа:
Абе ловешки, ние се дърлим ама ти тъй и не каза нищо по спорния въпрос.Има ли проблем да се кара кола с АБС когато същия има проблем и не работи?
Ако става въпрос брат ми си пренави датчика на маздата, АБС-а проработи ама той го спря щот не го кефи с АБС.
Па да беше попитал на право. Щом брат ти е намерил начин да се осведоми как се пренавива датчика значи знае как се ползва ''чичо гошо''. :yawinkle:
Няма никакъв проблем да се кара без ABS независимо дали е изключен принудително или е повреден. Централата управляваща системата е напълно независима от другата електроника в колата. И с нищо не може да влияе работата на двигателя или тем подобни неща. При неизправност или изключване вече си имаш най обикновена спирачна система и нищо повече.Няма и какво да се повреди допълнително по спирачната система и дори след дълго спиране пак се възстановява без проблеми. Само дето някой пишман майстор ще ти извади от девет бари вода как трябвало да ти трие грешките и колко трудно става и още една купчина глупости. Наслушах се тогава на една купчина такива простотии и от спортна злоба се захванах да разуча системата.
Относно изключването на някои модели си има предвидено фабрично такава опция и да може водача да си избира сам. Темата е доста спорна какви са предимствата и недостатъците при сух път с АБС или без. Аз лично не намирам разлика в спирането. Но на хлъзгав път особено зимно време си е голямо предимство. Тъй че всеки да си прави на своя глава каквото ще. Като е решил да се трепе негова си работа ама да не страдат и други покрай него. Брат ти като е решил да си пили гумите негов си проблем. След като е въведена във всички нови автомобили значи е достатъчно тествана и е доказала предимствата си тъй че спора по темата и тука е излишен.
ArturDent - Почти Безобиден
lov написа:
Относно изключването на някои модели си има предвидено фабрично такава опция и да може водача да си избира сам. .... .... Но на хлъзгав път особено зимно време си е голямо предимство. Тъй че всеки да си прави на своя глава каквото ще. ...
Я попитай в OffRoad форума да видиш какво ще ти кажат за АБС-а. ;) В някои случаи е наложително да се изключва.
lov - майстор
Някъде да съм писал за OffRoad. Тука говоря единствено за движение по нормални пътища. За това и споменах че на някои автомобили си я има тая екстра с изключването. И много добре знам за какво става на въпрос щото почти цяла зима съм по баирите всяка събота и неделя на лов. И умишлено пропуснах ситуацията.
рашкета - специалист
lov написа:
Брат ти като е решил да си пили гумите негов си проблем.
Доста верни неща написа ама сега ако ми кажеш, че гумите на кола с АБС изкарват по-дълго от гумите на такава без ще си налея още една за твое здраве :partyman: .
Всичко е въпрос на умения.На брат ми именно не му хареса спирането през зимата.
lov - майстор
Хич не ме интересува брат ти какво харесва и какво не. И нямам намерение да убеждавам никого кое е полезно и кое не. Същото като да убеждаваш някой с дебела глава че коланите помагат. А пък ако си а аербеци и си без колан си играеш на руска рулетка. Като го преживееш някога следващия път ще се замислиш. А за гумите ако не си виждал гума изпилена от рязко спиране при висока скорост ела ще ти покажа. Тъй че хайде да не задълбочаваме темата. А тя е за техническата страна на системата.
рашкета - специалист
Опазил ни господ от такива като теб.Освен собственото си мнение друго приемаш ли?
Пък за изпилените гуми пак ще ти кажа, въпрос на умения е моето момче.
Пак оакахме темата ама ..........

Тема "ABSа не работи" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: