Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
LazarGanev написа:
После аз ще те пратя при друг :cool:
Що не ме прати досега бре :)
Отивам при Стойчо.
LazarGanev - "Велик майстор"
Щот сега се светнах. Не е Стойчо.
Chefo77 - майстор
Ами и да сменям компа, файда няма. Днес получих компютър + имобилайзер + дистанционно ... е не е от него. Колата се държи по абсолютно същия начин, както и със стария комп.
Стойчо на прима виста каза компютър, но не е. Малко по-късно ще разглеждаме схеми ... т.е. той ще разглежда, аз само ще гледам какво гледа :)
ArturDent - Почти Безобиден
Чефо а каква е помпата за нафтата? Да не е Бош, на ония дето им се скапват спойките от вибрациите ?
Chefo77 - майстор
ИИИИИИИИ
Имаме щастлив собственик на изрядна кола!
Козата си сака пръч, са казали старите хора. Стойчо прегледа някоя и друга схема, отвори куплунга на компютъра, замерва нещо с една пробна лампа... После пак гледа схеми, пак нещо пробва ... и накрая вика - "Готов си, проблемът е открит".
Какво се оказа - във външната бушониера има предпазител за Check Engine-а, нищо и никакви 15 ампера. От буксата на този предпазител излиза кабелче, плюс, което влиза в главното реле. Е, или буксата е почти чао, или въпросното кабелче е попрекъснато някъде - и няма как да бъде разбрано, защото е набутано в едни гофри ... луда работа. Опъвах го, но явно недостатъчно. Стойчо само пусна плюс от акумулатора до релето - и всичко си е ОК. Утре сутрин ще пусна културно дублиращо кабелче от изхода на бушона до релето и решението е налице.
Едно малко гадно кабелче ме тормози 2 седмици. Поне сега знам, че всяка букса е почистена и пръсната с контактен спрей :) :)
Много благодаря на всички, които се включиха, които стискаха палци и ще се радвам, ако темата помогне на някой друг.

Артъре, помпата е Bosch VP37, с електронно управление, и е една от най-здравите помпи, правени от Bosch. Доколкото разбрах, е от последното поколение наистина качествени помпи - след това били много по-зле.
И, в интерес на истината, не съм чул досега някой с този мотор да е брал ядове с помпата - нито с механичната, нито с електронната част. Само дето не може да се пипа от всеки - центровката е на компютър задължително.
LazarGanev - "Велик майстор"
Разгеле! Айде - хаирлия да е! :drinkers:

Тема "Да видим има ли спецове по дизелите - Изи не ще да пали" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: