Chefo77
Една електроника управлява клапана за ППХ. Основно се следи разреждането в смукателния колектор и когато разреждането намалее - около 1100-1200 об/мин, клапана се включва и започва да постъпва гориво през дюзата за празен ход. Когато е без ток, клапана затваря и практически гориво не постъпва. Това става когато при високи обороти/не казвам скорост/, отпуснеш педала на газта.
При по-новите модели например Лада 2107 ППХ вече го имаше. Имах един Fiat Regata - по-нов модел, но при него това го нямаше.
Както винаги, се говори наизуст. При карбураторите нямаме ППХ (принудителен празен ход)Tова не е вярно. Лично аз навремето си монтирах смоделено устройство за ППХ(Принудителен празен ход) на Ладата-21063.
Една електроника управлява клапана за ППХ. Основно се следи разреждането в смукателния колектор и когато разреждането намалее - около 1100-1200 об/мин, клапана се включва и започва да постъпва гориво през дюзата за празен ход. Когато е без ток, клапана затваря и практически гориво не постъпва. Това става когато при високи обороти/не казвам скорост/, отпуснеш педала на газта.
При по-новите модели например Лада 2107 ППХ вече го имаше. Имах един Fiat Regata - по-нов модел, но при него това го нямаше.
Прикачен файл
kak-proverit-ispravnost-karbjuratora-vaz-2107-2_6.jpg (36.28 KиБ) Видяна 2891 пъти
Прикачен файл
vaz_2106_85.jpg (9.6 KиБ) Видяна 2891 пъти
Прикачен файл
vaz_2106_81.jpg (14.82 KиБ) Видяна 2891 пъти