• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
Всички имаме коли, нали ?
profesionalist_wood - майстор
А иначе по принцип трябва да откача клемата от плюс на акумулатора ако не я карам дълго време нали? Не от Минус предполагам :?
Gadnyara - специалист
Аз имам навик да свалям винаги масата (-), когато се налага.
По-безопасно е, когато се ремонтира нещо в коша, затова тази клема откачам при всякакви случаи, когато е нужно, вкл. такъв като Вашия.
kuger - майстор
То името си говори ключ-маса
Друго, във всеки магазин, продаващ акумулатори си имат каталог. Казваш ТТД на автомобила и ти излиза капацитет и стартов ток.
kalpev - специалист
100А акумулатор има съвсем други габарити от 75А като начало.
Първо се мисли дали може да се побере, чак после дали е необходим въобще.
Аз считам, че не е. Припалване по-често в студеното време, откачане или ключе са добри идеи все.
KingLin - майстор
kuger написа:
То името си говори ключ-маса
Да името говори обаче замислял ли си се защо е така? Това кой полюс на аку-то сваляш първи е само от техника на безопасност и да съгласен съм че реда на сваляне започва от минуса. Обаче на консуматорите не им дреме кое ще им прекъснеш. Моето съображение е следното - на повечето стари коли масово има забучени още кабелчета в скобата на плюса. Я аларма, я инвертор, я туба и квото можеш да се сетиш правено от един или друг собственик или пишман майстор. Видно е че професионалиста не е наясно с тоците но пък съм убеден че е човек който изпипва нещата и ако започне интервенция по плюсовата скоба поне ще направи нещата като хората. И те така - кво писане изписах за таквоз дребно нещо :lol:

Про ако сме те замаяли нещо питай подробно :)
DundyTheCroc - майстор
Между другото в някои от по-новите коли има значение коя клема ще се откачи първа. Наскоро водихме подобен спор в друг форум, има логически схеми, които ако първо им разкачиш минуса си запазват последното състояние, а ако е плюса не е сигурно. Конкретната кола губеше настройки по някои функции ако се махне първо плюса, а ако е минуса ги запазваше. От съображения за сигурност пак първо минуса.
profesionalist_wood - майстор
Такааа. Открих проблема :-D
Значи след като паднат температурите мотора не работи,само се чува виу-виу и после чукане след като завъртя стартера так-так-так!Не пали колата Натиснах подкачващата помпа,пак нищо.
И така всеки ден отивах да видя дали пали,и не става. След няколко дни като се беше стоплило,излязох пад да я припаля и о чудо запали колата от раз.Странно,то е ясно че дизелите не палят зимата,ама чак пък толкова :? Замерих акумулатора с уред,напрежението е в норма,проверих свещите и те са ок.После влязох в нета да проверя техническите характеристики на фордовия двигател. Изчетох бая литература. Оказва че този конкретен двигател бил проблемен защото бил сух предкамерен. И често нагрявали картера като слагали под него от преносимите котлончета върху дървена талпа и греяли по половин или един час и тогава палел мотора след като завъртят ключа. Това бил най несполучливо проектирания двигател.
Решението подмяна с бензинов автомобил което е ясно подчертано по-горе. Форда го зарязвам да гние и ще го карам само лятото.
Пък и ми влезна муха в главата да си закупя за вилата УАЗ 469 с редуктор от старите модели които имат плавно превключване на мултипликатора
И конкретно разхода с бензин е-12литра на 100км каране по асфалт,15-18 на 100км каране по черни пътища,22-30 на 100км офроуд в гората по тежки терени.
Устройва ме варианта,ебал съм го колко ще ми струва бензина,пък ще я карам често по асфалта и рядко по черните пътища. Ще взема най-евтино УАЗ примерно за 1000 лв,ще сменя всичко по нея,пък ако трябва да се сложи нов двигател например на мерцедес 124,но не се налага.Ще сменя трансмисионните масла,колко му е. Ще внимавам да не прецакам диференциалите и това е.
fbr - майстор
Абе я си викай такси като ти требе транспорт, и не си слагай таралеж в гащите.
Chefo77 - майстор
Профи, ГЕНИАЛНО!
2 години след като се опитвахме да те откажем от този ... автомобил, ти най-накрая ни чу!
Дизелите на Форд винаги са ме кефели как палят и зимата - от раз. Явно на този му има някакъв генерален проблем, или ...
Всъщност, мисля че в конкретния случай проблемът е в акумулатора. Така се държи когато е слаб. Преди време в един магазин ми обясняваха за проблема на определен тип акумулатори - не могат да отдадат силен стартов ток при ниска температура (по спомен беше около -6 градуса) и нищо не може да се направи. Като се постопли, всичко е наред. И да ги замерваш, си показват нормален заряд, натовариш ли ги и са дотам. Ако е вярно и твоя е от този тип ...
profesionalist_wood - майстор
Ама Чефо,ние също прехвърляхме ток от друг автомобил и пак не ставаше,дори разменихме акумулаторите и пак нищо,само виу-виу-виууу.. и дотам
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Тема "Мнение за Дачия Сандеро ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: