А иначе по принцип трябва да откача клемата от плюс на акумулатора ако не я карам дълго време нали? Не от Минус предполагам 

kuger написа:То името си говори ключ-масаДа името говори обаче замислял ли си се защо е така? Това кой полюс на аку-то сваляш първи е само от техника на безопасност и да съгласен съм че реда на сваляне започва от минуса. Обаче на консуматорите не им дреме кое ще им прекъснеш. Моето съображение е следното - на повечето стари коли масово има забучени още кабелчета в скобата на плюса. Я аларма, я инвертор, я туба и квото можеш да се сетиш правено от един или друг собственик или пишман майстор. Видно е че професионалиста не е наясно с тоците но пък съм убеден че е човек който изпипва нещата и ако започне интервенция по плюсовата скоба поне ще направи нещата като хората. И те така - кво писане изписах за таквоз дребно нещо
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: