• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10
Всички имаме коли, нали ?
шоп - майстор
[-X Производителят пресмята теглото на автомобила и изчислява диаметърът на дисковете и спирачното усилие.
Chefo77 - майстор
шоп написа:
[-X Производителят пресмята теглото на автомобила и изчислява диаметърът на дисковете и спирачното усилие.
А защо мислиш, че този автомобил е единственият, на който се сменят накладки след такъв пробег? В продължителните тестове на Аутобилд има една камара автомобили, на които за 100 000 км сменят накладките по 2 пъти.
шоп - майстор
Разбира се, че не е единственият автомобил...това си е масово явление за автоматиците.

Даже има и по-лоши случай...: заминали дискове на 50000км :|
crez - майстор
Акумулатора е нов. Не е замерван разхода на ток, ще го замерят и ще си кажат тежката дума. Колата е карана от млада дама :x, въжможно е начина на каране да е причина. Ще ги сменя и ще следя развитието. Направи ми впечатление, че има много дълги скорости, при рендетата които съм карал скоростите са доста къси. Ще свикнам :lol:
koveslav - майстор
Аз също сменям сравнително често накладки,независимо каква кола карам.Явно е до стил на каране.Но пък за разлика от други мои приятели,на моя кола никога не съм сменял съединител.А съм навъртял сериозни километри на всяка една от тях........
crez - майстор
Днес го взех от сервиза след последния гаранционен преглед.Равносметката е тази:-маслен филтър 14лв, въздушен 31лв, поленов 12лв. свещи 25 лв. предни накладки 76лв. задни 83 лв. масло двигател Кастрол 5W40 4.3 л 98лв. масло 75W90 тексако 3,3 л. 94 лв. масло раздатки 1л. 18 лв. Труд:- техническо обслужване 2.6 часа х 39.00 лв = 101,40лв. смяна предни и задни накладки 2ч Х32 лв= 64лв. Или общо 616,40лв. Направена е пълна профилактика препоръчана от серзизната ктижка за 60000км. Следваща на 80000км.
шоп - майстор
А с падането на акумулатора какво направиха?
kr1100 - майстор
koveslav написа:
На собственика е обяснено,че двигателите били сглобени в Китай с гарнитури по старата технология и от Европейския съюз им наредили да ги сменят.От екологична гледна точка не знам дали има смисъл,след като ..
OFF - знам ,че е късно вече, но сега го прочетох.
Това ме навежда на мисълта,че в използваните уплътнителни листови материали има азбест, който е ненавиждан от ЕС и има забрана за внос и употреба./в Бг от 2007г на книга, докато се изразходят внесените количества.По-късно взе да се спазва и в БГ.
D103314 - специалист
Да си кажа и аз впечатленията от Steed5. Октомври миналата година получих пикапа нов с дизеловия двигател, 6 скорости, Гуми GOODYEAR 16 цола. Последва тест, бързи, бавни, офроуд. Замириса на съединител. Така беше и на другите 5, които получихме във фирмата. След това не съм усещал да мирише. Първи впечатления: при изкачване на стъмен терен или спусък - наклон около 20-25% е задължително изключване на климатика. Появява се една дупка без турбината на втора от около две секунди и пикапа спира. Следва първа, бавни и т.н. На шосе дърпа доста бързо, поддържа нормално скорост 130-140 км. Разход смесен 9-10л. И така до преди месец, когато ми докараха бензиновата версия, двигател Митцубиши, с вградена в коша газова уредба. Извършени интервенции на дизела при 15 000км: две сервизни обслужвания /на 5 и 15 000/ , сменен маншон на раздатъчна кутия, счупен лагер на предна лява полуоска. лагера го счупих при движение назад с включени 4х4 бързи и пълен ляв завой в голяма кал.
Първи впечатления от бензина за 3000км с гуми BF GOODRICH: бавно дърпа на шосе, трудно вдига повече от 130км. За сметка на това никаква липса на мощност при офроад - в голяма кал поддържа 4-5000 оборота с лекота. Тапицерията е малко семпла, сложих навсякъде по-дебел балатум, да може да се мие. Ламарината под двигателя не пази добре, пръска кал на перката, която почва да тресе като се включи. сложих друга ламарина, която затваря отдолу целия сектор и кал вече не влиза. Разход в офроад режим: 17-19литра/газ. около 0,5литра на ден бензин за палене и загряване. Първи впечатления: за дълъг път и шосе - дизеловата версия, за кал и лов - бензина. И двата друсат като са с празен кош, затова сложих една 20мм ламарина с тегло 250кг и возията е доста по-добре. Празен тежи 1880кг. Натоварени нямат и двата проблеми. Скоро ще постна снимки.
hidrazin - майстор
D103314 написа:
...Ламарината под двигателя не пази добре, пръска кал на перката, която почва да тресе като се включи. сложих друга ламарина, която затваря отдолу целия сектор и кал вече не влиза....
Че то откога при Steed5 кората под двигателя е от ламарина???
При мен е пластмаса. Даже тая зима при заден ход си загреба мощно сняг и се деформира. :-D
:partyman:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10

Тема "Мнения относно този автомобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: