koveslav написа:Дори с подкачващата помпа до двигателя не ставаprofesionalist_wood написа:Форд еАми сипи му и малко компресия,само с масло и нафта дизела не върви![]()
![]()

koveslav написа:Дори с подкачващата помпа до двигателя не ставаprofesionalist_wood написа:Форд еАми сипи му и малко компресия,само с масло и нафта дизела не върви![]()
![]()
lov написа:Свещи NGK от както са сложени на маторя не са сваляни на около 160 000.Лош стопанин.Добре е поне разстоянието между електродите да се ревизира от време на време и да се поддържа в норми. Сигурно си гръмнал през този пробег някоя бобина заради тези стари и необслужвани свещи.
Kirilpm написа:На по старите техники бобините трудно горят,въобще трудно дефектират.Това по принцип е патент на COP системите.А свещите с повече от един електрод ги дават по книга без възможност за регулиране,може да греша и да не се отнася за всички но за тези с 3 и 4 електрода които са ми минали през ръцете е така.То като цяло между електродите не можеш да вкараш нормална луфтомерна пластина.На каквато и да е запалителна система,откачи един кабел или лула от свещ и се вслушай внимателно как започва да пука и да намира път искрата в друга точка-през кабел,през изолация на бобина или на капачка и т..н. Подобна ситуация става и при сериозно увеличение на разстоянието между електродите на иначе здрава свещ.Виждал съм бобина със пробита изолация от искрене,все едно си я дупчил с 1-1,5мм свредло....Сменихме я,искренето и характерното припукване около нея продължи.След реглаж на непипаните свещи проблема изчезна....В този смисъл стават проблемите.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: