• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
toolegittoquit написа:
Chefo77 написа:
Не, той мрази дизел, защото дизелите са боклуци и т.н.
Взех един и той не работи както трябва. После нека да си променя мнението? :lol: А 20-30 секунди не е ли много време?
Chefo77 написа:
То е ясно, че няма да го направиш, но ако решиш - смени ВСИЧКИ свещи с НОВИ, ЕДНАКВИ и да не са от Илиянци
Ако знам, че като ги сменя, ще стане работата - бих. Ако обаче знам, че ще ги сменя, а може да хвърля 100лв ей така и после пак да бутам... :? На старата така хвърлих парите за всякакви датчици и маймунджолъци и не бях доволен. :sad:
Защо да е много време? Колко мислиш, че подгрява по принцип при -5 -10 градуса?
И сме ти дали вариант да провериш останалите неща, зная, че трудно се отделят 80-100 лева за свещи :cry:

И кое им е сложното на дизелите, просто пак си заложил на куц кон. Утре сутрин може да ти снимам как пали "италианския кенеф" с 3+ годишния акумулатор без дозареждане...
Лампата на таблото НЕ е задължително да показва кога пуска и спира подгрева.
И не бързай да ме черпиш, не знаеш колко струва реле за подгрева!!!
velsi - Почетен майстор
Не, не е много. Има и друг номер. Времето за подгряване се контролира от температурен датчик, който при тебе нямам идея къде се намира, някъде по главата е, но ако му откачиш кабела релето започва да държи подгрева до максималното му време, именно около 20 секунди. Това е много добра идея, която ти е дал Чефо, съветвам те да го направиш. С кабел или с откачане на датчика, все тая, но е хубаво да се пробва. Това, че свещта може да работи, но да не върши работа също е вярно, така че не разчитай само на измерените омове. Казах ти вече това е най-неточно.
Въздух също е вероятна причина. Може да провериш като за начало всички горивопроводи за права и обратна нафта за напуквания по маркучите, всички скоби и щуцери, включително около горивния филтър и входа на горивната помпа.
ivanovbg - майстор
Представяш ли си да е изгорял бушона на свещите :-D Че си фърлиш май тескерето :lol: :lol: :lol: :lol:
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
И не бързай да ме черпиш, не знаеш колко струва реле за подгрева!!!
...Колко ли струва от Мегапартс? :lol: Ако не - ще го изкарам на руски превключвател, на ръка ще си го цъкам :-D Сложното е - въздух от къде дърпало, работи, свещи с подгрев, на майката си пич.... простотии. :)
ivanovbg написа:
Представяш ли си да е изгорял бушона на свещите
Неее, лампата свети. :? В интерес на истината гледах бушоните, изгорял не видях.
Последна промяна от toolegittoquit на вт яну 05, 2016 12:40 am, променено общо 1 път.
Chefo77 - майстор
Иванов, той ако е изгорял бушона на свещите, нали няма да има пад на напрежението при включване на подгрев, поне това би трябвало да е установил от плафона... :?
Тинки, тези бушони, дето ги гледаш, са за мигачи, фарове, заден номер ... Сложните са отпред, навряни къде ли не ...
Последна промяна от Chefo77 на вт яну 05, 2016 12:42 am, променено общо 1 път.
velsi - Почетен майстор
ivanovbg написа:
Представяш ли си да е изгорял бушона на свещите :-D Че си фърлиш май тескерето :lol: :lol: :lol: :lol:
Тогава мисля, че лампата на таблото започва да мига. Малко вероятно е да е това.
ivanovbg - майстор
Не мига, не е казал годината на производство и кода на мотора за да съм точен.Релето май е обикновено, само с по дебели крачета.
Чефо, тоя пишман жичкаджия знае само закону на Ому, а ма не знае на Волту :lol: Не очаквай некви адекватни размисли от него. И НЕ ГО ВИКАЙ ЗА ИНСТАЛАЦИИ ЗА В КЪЩИ!

:partyman:
Последна промяна от ivanovbg на вт яну 05, 2016 12:50 am, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Не мига, не е казал годината на производство и кода на мотора за да съм точен.Релето май е обикновено, само с по дебели крачета.
Няма електроника, годината 1990, моторът е RTC, мисля. Или RTD, нещо такова.
Chefo77 - майстор
ivanovbg написа:
Не мига, не е казал годината на производство и кода на мотора за да съм точен.Релето май е обикновено, само с по дебели крачета.
1990, 1.8 D/60 коня. Релето е от 150 до 250 лева :cry: Покупка на такова втора ръка е рулетка - колата няма живи роднини, релето няма гаранция, че ще работи. С оглед на това как се оформят цените в моргите, една 50-ка ще го усучат ...
velsi - Почетен майстор
Тогава нека премери има ли напревение на свещите, да пробва с директно подаване на ток и да докладва какво е станало.

p.s. оказва се, че можело да се получи нормална дискусия и с общи усилия да се търси решението на някакъв проблем.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: