• 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
fbr - майстор
Andri01 написа:
Зависи от първоначалното състояние,как се подържа и как се кара. Аз съм с ГоУф 3 1,9TD от 15г,колата вече е на 21г.
Съгласен. Нали правиш разлика между мъжкото каране на кола, с това на трийсетгодишна жена.
toolegittoquit - майстор
пишман_майстор написа:
....
Искаш да ми кажеш да дублирам кабелите за масата и плюса? Ами извинявам се за въпроса, но то от включвателя на стартера плюсът който излиза е с по-тънък кабел поне 1/3 от тоя, който иде от клемата на акумулатора.
За филтърчето съм съгласен. Не си личи да е карано с олио, аз карам с нафта от бензиностанцията.
ГНП - Бош. Изглежда да е оригинално.
SEV написа:
Подкрепям те,какво ще помогнат на този циганин(по душа).Те му казват едно,но той си знае неговото.Айде модерасте,трий :finga:
Глупости. От това, което се казва правя каквото може възможно по-бързо. Ако съм циганин, защото не приемам отговора "колата е за скрап по подразбиране и няма да тръгне, а ти си глупак че опитваш" - нямам думи...
Andri01 - майстор
fbr написа:
Andri01 написа:
Зависи от първоначалното състояние,как се подържа и как се кара. Аз съм с ГоУф 3 1,9TD от 15г,колата вече е на 21г.
Съгласен. Нали правиш разлика между мъжкото каране на кола, с това на трийсетгодишна жена.
Да,но има и 50 годишни жени,които карат по-добре от мъже. Някои хора си карат колите като "чужда жена" :).
toolegittoquit - майстор
ArturDent написа:
Баси стига. От пръдня боя не става. Що не вземете да му теглите една клечка че да запали най-накрая тоя Форд и да изгори...
Ми то отивам в сервиз, гледат ме като касичка и ми изреждат какво трябва да свалят и да рециклират и тогава щяло да се види дали щяла да стане работата. Да, ама ако не стане съм навътре с крупна сума пари. Търсех разбирач, за да не сменям части на поразия. Не може да ми кажат - ще сменим дюзи, двигател и ГНП и ще видим дали ще запали, абсурдно е. Пък тия, които изглежда могат, са заети със седмици напред. :)
gogo7777 - майстор
Филтърчето и на мен ми е симпатично, остави го така. :wink:
kr1100 - майстор
toolegittoquit написа:
пишман_майстор написа:
....
Искаш да ми кажеш да дублирам кабелите за масата и плюса? Ами извинявам се за въпроса, но то от включвателя на стартера плюсът който излиза е с по-тънък кабел поне 1/3 от тоя, който иде от клемата на акумулатора.
Tинки ти бъзикаш ли се ? Как може такъв велик специалист да не знае за какво е това кабелче и какво е устройството на стартера и на включвателя ?
toolegittoquit - майстор
kr1100 написа:
Tинки ти бъзикаш ли се ? Как може такъв велик специалист да не знае за какво е това кабелче и какво е устройството на стартера и на включвателя ?
Електродвигателят е машина, която преобразува електрическата енергия в механична. Електричеството се използва за създаване на въртящ момент. Най-простият тип ефективен електродвигател е колекторен с постоянни магнити. Съставен е от постоянни магнити на статорната част и ротор, на който е навита намотка и има изведен колектор. На колекторът контактуват двойки графитни четки. Създава се въртящ момент и завъртяне на база на противопоставянето на магнитните полета на статора и ротора при протичане на електрически ток. Комутаторът служи за обръщане на полюсите по такъв начин, че да се подсигурява равномерен въртящ момент.
Включвателят е устройство на принципа на електромагнита. Съставено е от пружина, контакти и котва. При включването на захранване електромагнитът противодейства на пружината и затваря връзката между котвата и статичната част, с което се включва електродвигателят на стартера. Преди това да стане, в процеса на включване котвата дърпа бендикса(зъбното колело, с което контактува стартерният мотор с двигателя и подсигурява възможността за ефективно предаване на въртящ момент от едното към другото) напред къмто зъбното колело на двигателя - маховика, скоростната кутия...
Плюсът, който излиза от включвателя отива към четките на електродвигателя на стартера. Освен това в зависимост от стартера, този плюс може да служи и за електромагнитите на статора, ако такива се използват, а не е статорът с постоянни магнити.
Включвателят има управляваща и силова верига. Управляващата задейства силовата(електромагнита) чрез подаването на +12V от контактен ключ. Силовата верига включва котвата и т.н, с която се затваря веригата за задействане на електродвигателя на стартера, като преди това се избутва зъбното колело, наречено бендикс, което в зависимост от вида стартер(без редуктор) може да се намира на спирален канал на оста на ротора или по друг начин при безредукторните.
---
Стартерът, който беше на колата беше с редуктор. Но не знам и най-вероятно не е оригинален, защото имаше планки и други неща, които нямат място за закрепване на тоя двигател специално на тая кола.
п.п Ако някъде в по-горният текст, който лично писах преди малко е допусната неточност, то това е защото не съм даскал и разбирам от тоци, не и от коли.
egomen66 - майстор
toolegittoquit написа:
пишман_майстор написа:
....
Искаш да ми кажеш да дублирам кабелите за масата и плюса? Ами извинявам се за въпроса, но то от включвателя на стартера плюсът който излиза е с по-тънък кабел поне 1/3 от тоя, който иде от клемата на акумулатора.
За филтърчето съм съгласен. Не си личи да е карано с олио, аз карам с нафта от бензиностанцията.
ГНП - Бош. Изглежда да е оригинално.
SEV написа:
Подкрепям те,какво ще помогнат на този циганин(по душа).Те му казват едно,но той си знае неговото.Айде модерасте,трий :finga:
Глупости. От това, което се казва правя каквото може възможно по-бързо. Ако съм циганин, защото не приемам отговора "колата е за скрап по подразбиране и няма да тръгне, а ти си глупак че опитваш" - нямам думи...

"toolegittoquit" , пак си се развихрил с безсмислени публикации. Добре , че ни цитираш , че поне остава това което сме искали да кажем. Те твоите публикации , не се трият... сигурно си вътрешен човек (сол т.. на модераторите). А те си играят на , заключи , отключи темата. Разбирам колко са устойчиви в мненията и решенията си. Ако изтрият всички твои безсмислени публикации... темата ще се свие до 2-3 страници. Но не се притеснявай... няма как да стане. Не се притеснявай и за темата. Особено след тази публикация и нея няма как да заключат. За последното можеш да ми благодариш. Не се притеснявай и да ме докладваш...най-много да ми сложат бан...но нищо няма да изгубя....ще се забавлявам от ъгъла като наказан ученик. И не само аз , а и цяла България. Качвам ти един клип за твоя стартер. Прегледай го набързо , че ще го изтрият. Успех.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qySGDmX7FsE[/youtube]
Последна промяна от egomen66 на чет яну 14, 2016 4:28 pm, променено общо 1 път.
stoianov_n - специалист
Пак от другия форум....
Сметките не трябва ли да се правят, когато се отвори? А от друга страна - дадох за друга кола след първата ми Фиеста близо 1500лв, после ремонти за още поне 700лв и в крайна сметка за по-малко от година се скапа тотално и искаше още 600-700лв ремонт.
Какво ми гарантира, че като си взема друга, няма да имам пак страшни дертове? Иначе погледнато, на един приятел познат отиде да ловува БМВ-та. Уж по 5000-6000лв, а хлопат, тропат, с по 20-30 грешки регистрирани на диагностиката, уж кожена тапицерия на седалките, а всичко напукано и замаскирано. Е, кажи ми?
Да, сгреших, че не взех 1.1 или 1.3 - бензин. Каквато и карах аз.
Да ти кажа ли какво или кой може да ти гарантира?Пак безплатен съвет. :wink:
След като ТИ не разбираш от коли и не можеш да си "избереш", намираш майстор и го вземаш с тебе на огледа. :wink:
Аз преди така ходих доста често, но сега нямам време и ако е възможно ми карат колата в сервиза, за пълен преглед, което също е вариант.Ходил съм на огледи на коли от по 20хил. и да ти кажа, че от около 40-50 коли, само със една имаше проблем след това, но момчето беше също като тебе....
Иначе, ще продължите да си ловувате и да се жалвате по форумите...... :-D
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: