• 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
kr1100 - майстор
Kirilpm написа:
И имайте впредвид че втечнената газ НЕ гори,при сериозен теч тя замразява всичко наоколо.Повечето пожари и гръмнали бутилки са причинени или от калпав монтаж или от немърливо обслужване.
И спукан маркуч на бензин ,канистър.Бензина се запава лесно и гори на диря след автомобила. Скъсан тръбопровод на газ за високо налягне не гори, , а след изпарителя/ редуктора гори на място , като газов котлон. газова бутилка гърми от висока температура / пожар/, ако не и устискат шевовете /заварката/, избива налягането от "врейския"клапан.
В старото време 2 пъти съм димил от калпави бензинови маркучи , сменяш и след 15-20 дни пак напукани.Добре беше в случаите ,че паля на бензин и след малко обръщам на газ .
" ти качвал ли си се в някоя по нова дизелова кола?Ми даже да вземеш голф 4 или 5 с виско съединител..." А пък защо все питат не може ли да се смени к-т съединителя с по-евтин :lol:
Последна промяна от kr1100(стар) на вт сеп 15, 2015 11:02 pm, променено общо 1 път.
Gadnyara - специалист
stoianov_n написа:
Съжалявам колега но не съм много съгласен с теб....Айде иди "дръпни" ламбдата на някоя стара Вектра примерно 2.0/115кс и пак ще си говорим...
А колкото до шума и вибрациите... ти качвал ли си се в някоя по нова дизелова кола?Ми даже да вземеш голф 4 или 5 с виско съединител...Ми няма грам шум или вибрации.Даже ще се чудиш дали не е бензин...
Точно пък NE ли да търся сега да пробвам :?
Признавам, в нов дизел в последно време... само Инсигния 2014. Преди месец до Стара Загора и обратно.
Иначе са ме разхождали в разни вехти Авенсиси '09-10г. и Пасат '10-'12, не съм сигурен. Последният се гаси постоянно.
Дори имах допреди година в семейния парк 1.6HDI. Родено беше 2010-та беше, едва му направихме 65хил.км и отиде да радва някой фен на дизела. Именно защото тогава си мислех, че вече нещата при дизела са напреднали откъм вибрации, взех споменатото Пежо.

Не искам да споря с никого. Само написах мнението си, а то не беше еднозначно против този тип мотори...
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
....
Ламбда сондата служи, за да отчита компоненти в състава на изходящите газове на автомобила, с което се осъществява обратна връзка с ECU-то, което коригира сместа чрез времената на впръскване, за да може горивната смес да се поддържа в оптимални показатели, като по този начин двигателят работи по-икономично и оптимално. При голяма част от автомобилите от 90те, ако се извади конектора на ламбда сондата, компютърът влиза в авариен режим, най-вероятно светва лампата CHECK ENGINE, ако има такава. Обикновено в аварийният режим автомобилът не работи икономично, с повишен разход е, не върви съвсем както трябва, но върви. Независимо от сместа, автомобилът подразбира стойност на Ламбда сондата от 0.45 или "оптимална смес"
stoianov_n написа:
Съжалявам колега но не съм много съгласен с теб....Айде иди "дръпни" ламбдата на някоя стара Вектра примерно 2.0/115кс и пак ще си говорим...:
На моята кола като дръпна Ламбда-та става точно нищо. Освен грешка в логовете на ECU-то за проблем/няма сигнал на ламбда сонда. Виж, ако й дръпна ECT-то приема стойност -45 компютъра и обогатява сместа. Първият път пали добре, като загрее обаче и я изгася, след това няма палене. Почва да дави направо с гориво, защото си мисли, че е зверски студ, а двигателят е почти в оптимална температура. И се качва и разхода.
Аз сега не разбрах, последно какво става ако махнеш ламбдата :?
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Аз сега не разбрах, последно какво става ако махнеш ламбдата :?
Става следното - колата работи, върви, може и да не усетиш проблем, освен по повишеният разход с по 1 литър и нагоре. Колата приема авариен режим, работи си ECU-то както му хареса и приема, че сместа, която се образува винаги е добра, т.е без обратна връзка. Демек, освен повишен разход, много хора не усещат друго. Виж, ако ламбдата работи на пръв поглед, но дава тотално грешни данни, това бърка работата на ECU-то повече.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
Аз сега не разбрах, последно какво става ако махнеш ламбдата :?
Става следното - колата работи, върви, може и да не усетиш проблем, освен по повишеният разход с по 1 литър и нагоре. Колата приема авариен режим, работи си ECU-то както му хареса и приема, че сместа, която се образува винаги е добра, т.е без обратна връзка. Демек, освен повишен разход, много хора не усещат друго. Виж, ако ламбдата работи на пръв поглед, но дава тотално грешни данни, това бърка работата на ECU-то повече.
Това на бензин или на газ?
stoianov_n - специалист
Gadnyara написа:
Точно пък NE ли да търся сега да пробвам :?
Признавам, в нов дизел в последно време... само Инсигния 2014. Преди месец до Стара Загора и обратно.
Иначе са ме разхождали в разни вехти Авенсиси '09-10г. и Пасат '10-'12, не съм сигурен. Последният се гаси постоянно.
Дори имах допреди година в семейния парк 1.6HDI. Родено беше 2010-та беше, едва му направихме 65хил.км и отиде да радва някой фен на дизела. Именно защото тогава си мислех, че вече нещата при дизела са напреднали откъм вибрации, взех споменатото Пежо.

Не искам да споря с никого. Само написах мнението си, а то не беше еднозначно против този тип мотори...
Хм, виждам че имаш познания за колите, пък точно на пежото ли се нахендри...пак много си го изтрал...
Тия коли дето си се качвал, сигурно са били за смяна на виското....иначе няма как.. :? :lol:
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Това на бензин или на газ?
На бензин. То и на газ де, ако не караш карбОратор с обикновено газово. Имаш ли ГИ, едното ECU е свързано към друго ECU.
Kirilpm - специалист
dyaneff написа:
Kirilpm написа:
.....За хората,които се притесняват че газовото гърми,когато подпрат някоя кола докато паркират,нека изгледат този клип https://www.youtube.com/watch?v=RPe1W0xWyAU има и други подобни.И имайте впредвид че втечнената газ НЕ гори,при сериозен теч тя замразява всичко наоколо.Повечето пожари и гръмнали бутилки са причинени или от калпав монтаж или от немърливо обслужване.
LPG се пали от искра. А този на клипа явно е самоубиец, за да развива болтовете на бутилката с обикновен гаечен ключ.
Това на клипа е водна проба под налягане,не е толкова ненормален.Идеята е водата да имитира втечнения пропан бутан.Това коесто искам да кажа е че бутилката е едно от най-здравите неща в колата и преди да се смачка купето ще се е смачкало до неузнаваемост.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
Това на бензин или на газ?
На бензин. То и на газ де, ако не караш карбОратор с обикновено газово. Имаш ли ГИ, едното ECU е свързано към друго ECU.
А ако ми е махнат катализатора?
stivemaster - майстор
Осъзнайте се малко пичове ! Особено по арогантните които се правят на експерти.Като искате да дадете експертно мнение моля ви покажете и акъл освен богат "техничарски" речник.
На първо време сравнявайте сравними неща.Отчитайте че едвали сте на нивото на планиращите развитието на автомобилостроителния бранш, че да имате прозрения какво се търси на пазара.На пазара на автомобили не търсенето определя предлагането ! Иначе Хонда Сааб и Субару щяха да произвеждат дизели от преди 20 години.Замислете се какви пари се инвестират в последните 20 години в дизеловите двигатели и после си представете ако тези пари бяха инвестирани в разработката на бензинови такива .Колко например разработки като Екобуст мислите че дремят в някой сейф ? Някой от т.н. разбирачи да се изкаже срещу него ? Ами срещу този закупен от БМВ (австралийски лиценз) за двутактов с клапани който беше готов да влезе в серийни модели и някой му дръпна шалтера?
Още един повод да помислите и тогава да се произнасяте ако някой разсъждаваше логично мислите че най харесвания модел на Мазда в момента 6 хибрид щеше ли да излезе чак сега ? Той не е забавен поради липса на евтини батерии !
Как пък така стана че за една година на пазара излязоха 15 конкурентни модела хибриди ,говорим за суперавтомобили този на БМВ с потресаваща мощност и разход от почти .....2л/100км. Искате да кажете че има такова търсене ??? Във Ферари сигурно спят и не знаят че има автомобилен пазар тогава щото във Ф1 те вкараха КЕРС и са съвсем в час какво могат да направят добавяйки я във сериен модел.
Ама някои неща ще ги извадим от ръкава когаато им дойде времето не сега .
Така че в държавата с 30% бензин в ..... бензина да се унижаваш да се правиш на експерт и да обясняваш кое как гори и върви и защо, е проява на особен вид найвност .
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: