Kirilpm написа: И имайте впредвид че втечнената газ НЕ гори,при сериозен теч тя замразява всичко наоколо.Повечето пожари и гръмнали бутилки са причинени или от калпав монтаж или от немърливо обслужване.И спукан маркуч на бензин ,канистър.Бензина се запава лесно и гори на диря след автомобила. Скъсан тръбопровод на газ за високо налягне не гори, , а след изпарителя/ редуктора гори на място , като газов котлон. газова бутилка гърми от висока температура / пожар/, ако не и устискат шевовете /заварката/, избива налягането от "врейския"клапан.
В старото време 2 пъти съм димил от калпави бензинови маркучи , сменяш и след 15-20 дни пак напукани.Добре беше в случаите ,че паля на бензин и след малко обръщам на газ .
" ти качвал ли си се в някоя по нова дизелова кола?Ми даже да вземеш голф 4 или 5 с виско съединител..." А пък защо все питат не може ли да се смени к-т съединителя с по-евтин

Последна промяна от kr1100(стар) на вт сеп 15, 2015 11:02 pm, променено общо 1 път.