• 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 59
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Ами много е вероятно да съм ремонтирал повече такива, отколкото ти си виждал, знаеш ли.
Не си прав, хич не си прав. Ford е много подценена марка, а VW - страшно надценена и това е факт. Имам поне 5 приятеля или познати, които карат такива Fiesta-и без проблеми. Факт е, че нищо не съм пипал, нищо не съм сменял по Fiesta-та почти. А като я купувах, цялата беше в листа, 1 година е стояла на място.
Chefo77 - майстор
Дообре. Аз, за съжаление, нямам 5 приятели, които са се парили от Форд, та да ти отговоря адекватно. Имам други наблюдения :wink:
А VW, макар да не ги понасям като марка, откровено мога да заявя, че са едни от най-добрите автомобили за БГ пазара. Пък ти се ядосвай на Вентото и ги плюй ...

ЕДИТ: Ти гледай майтап - човекът, който мрази VW, ги защитава, докато другия му обяснява как Форд правят по-добри автомобили. То само това трябва да ти даде яснота за това колко адекватен е спора "ни".
stoianov_n - специалист
Chefo77 написа:
Дообре. Аз, за съжаление, нямам 5 приятели, които са се парили от Форд, та да ти отговоря адекватно. Имам други наблюдения :wink:
А VW, макар да не ги понасям като марка, откровено мога да заявя, че са едни от най-добрите автомобили за БГ пазара. Пък ти се ядосвай на Вентото и ги плюй ...
Обаче си мазохист, да знаеш...дето се занимаваш с колегата..... :prayer: :prayer:
Абе на тоя и приятелите и познатите му такива.......къв да стане човека...Аз пък се питам на колко години е колегата? :?
toolegittoquit - майстор
Всеки си има право на вкус и мнение. Моето вече го казах, не знам защо някои други си мислят, че само тяхното важи и просто се плюе по чуждото мнение. Не е хубаво така.
Chefo77 - майстор
toolegittoquit написа:
Всеки си има право на вкус и мнение. Моето вече го казах, не знам защо някои други си мислят, че само тяхното важи и просто се плюе по чуждото мнение. Не е хубаво така.
Ами лошото е, че твоето е просто мнение, а другите са подкрепени с факти ...
Не пречи да имаш мнение. Не е задължително и да е правилното обаче :wink:
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Ами лошото е, че твоето е просто мнение, а другите са подкрепени с факти ...
Добре, фактът че юрках фиеста като служебна на фирма, юрках такава като личен автомобил, брат'чеда има фиеста и я юрка - това за нищо не се ли брои? Аз от теб примерно факти не видях. По-скоро ги оплю, отколкото да кажеш какво толкова им се чупи, за мене си остава мистерия.
Chefo77 - майстор
Държиш да знаеш какво им се чупи ли?
Първо място заема окачването. Кошмар са българските пътища за окачването на Фиеста/Ескорт. Но за сметка на това, цените са подобаващо високи. Не зная на някой друг да му е дошло на акъла да вгради шарнир и тампони между 2 листа точкована по краищата ламарина и да си мисли, че това е ОК за българските пътища. Ами не е.
Второ - убийствено бързо ръждясване. Перфектно изглеждащ Ескорт от средата на 90-те може от перфектен наесен, на запролетяване да е целия в ръжда.
Не съм убеден дали има Ескорт, на който да не му е сменяна хидравлична рейка (а тя не е евтина).
А електрическата част е в състояние да побърка всеки грамотен електричар.
Моторите са лакоми.
И за капак - не зная дали има по-бързо обезценяващ се автомобил.

Та кое викаш му е по-доброто от аналогичен VW?

Сега ... аз съм далеч от мисълта да споря с човек, който е убеден, че неговия избор е най-добрия възможен, но дай да си говорим истините все пак. Имам една такава позната - колата им от сервиза не излиза, но "Как можело аз да си купя кола от фалирала марка". Ирония - Форд Ескорт, в оригинал повече стоеше в сервиза, отколкото на пътя. Купиха си друга ... ами те вече я платиха двойно за няма и година. Изобщо изключвам това, че ги остави 2 или 3 пъти на пътя. Но е НАЙ-ДОБРИЯ ИЗБОР!!! Пералнята И вече трети път е в гаранционния сервиз, но "Тя е най-добрата". Е, извинявай, не мога да повярвам.
miroki - майстор
Води се леко безсмислен диалог. При колите има конкретни бройки. Не марки.
Има естествено на доста марки куц модел, както и често дефектиращ.
На фоед е калпав стария 1,8 дизел, но 1,6 е добре.Сегашния 80-110 коня дизел също е добре.
Имам приятел, който кара около 25 г.ескорт. Бензин с газ, но не знам кой двигател бе. Нищо не прави по него само кара. Форд не е много лаком. Дори е икономичен Има си среден ориентир за това - аутодата. А дизела още по-икономичен. Новите им е кофти електрониката, но иначе не са лоши. И държат цена, фокус, c-max.
На сценик е калпав 1,6 бензин стария 90 коня. Рено 19 1,7 бензин е уникално здрав мотор и ходова част.Проблеми със стартер, вежди...
Голф 4 е с доста скъпа подръжка и тези бобини гърмят една след друга.
Един познат кара нисан датсун 10 г без да го пипне и без да му смени маслото. Гореше малко и само доливаше. Докато изгни и се разчекна на пътя.
Деу ланос е голям змей и върви и гори, а е здрав, като голф 2 и също не гние.
Корса 1,4 старите са много добри.
Може да се говори много, но зависи от конкретния модел и шофьора.
При някои водачи и най-калпавия модел не прави проблем.
И всеки обича да хвали колата която е карал.
profesionalist_wood - майстор
Все пак ще съм по сръбско в градовете-Валево,Чачак,Рашка,Белград,Нови Сад,Пирот.
Все нещо ще изпадне :) Пък и имат интересни модели коли които не са в движение отдавна по БГ пътищата.
Все още ми е бегло познанието за тия югославски коли и фиат правени там. Привлече ми погледа този фиат Кампанола дето приличат на Мерцедес Г 500 :lol: Явно дойчовците са краднали дизайна или обратното :-D
http://www.ooyyo.com/sarbiya/upotrebyav ... D6617F286/
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Държиш да знаеш какво им се чупи ли?
Не знам какво си гледал, но носачите на Fiesta-та си тежат бая. Имам един още на склад. Отгоре на всичко носачът струва 35-50лв в момента. Не се чупят самите носачи, тампоните се мелят и почва да чука. Ръждата не е вярно, по-вероятно е да видиш ръждясала Golf3, отколкото Fiesta3. Хидравлична рейка - никой не те кара да си купуваш кола с хидравлика. Моята беше без хидравлика. Моторите не са лакоми, разходът на бензин комбинирано ми беше 6.5, а тогава карах и повече градско. Смятах ги по 7 литра и напълних резервоара за половин година от излишъка.
Електрическата част е възможно да бъде проблемна, аз никаква електроника съм нямал. Това за обезценяващите автомобили не знам. Но Форд са едни от най-големите производители. Много лесно е да си купиш един Форд в добро състояние, като нямаш пари, отколкото да купиш друга марка, но гробница.
Значи аз за 5 години по Фиеста, която съм я карал и из трапищата съм сменил 1 носач, защото чука и 1 каре, заради скъсан маншон, което се напълни с пясък. За 5 години ремонтите ми по окачване са стрували общо 100лв. Карал съм с разход под 7 на бензин със скорости до 130-140км/ч. Какво, моята да не би да е била с части на Московец?
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 59

Тема "Събирам мнения за първа лично моя кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: