• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 32
Всички имаме коли, нали ?
ArturDent - Почти Безобиден
Chefo77 написа:
Пък аз си карам през цялата година така
Аз пък нямам избор - захранването на уредите на таблото ми е прекарано през ключа за фаровете.
Няма фарове - няма показания (Скорост, обороти, гориво и т.н.)
aristokrata - специалист
Chefo77 написа:

Пък аз си карам през цялата година така :)
И аз така. Подкрепям хора,които не ги гасят през цялата година :)
Chefo77 - майстор
Ами то вече си ми е станало навик. Не че от 4-5 месеца нямам възможно най-наекстрения на пазара DLR, който така и не съм вързал още ... :)
fbr - майстор
За в къщи купуваме енергоспестяващи крушки, а през деня караме на фарове. Те така.
aristokrata - специалист
fbr написа:
За в къщи купуваме енергоспестяващи крушки, а през деня караме на фарове. Те така.
Има светодиодни фарове,но това е друга тема. Разликата е,че вкъщи ще спестим електроенергия за нещо,което така или иначе ще използваме,а включените фарове ни правят видими от по-голямо разстояние и не виждам смисъл от икономията за сметка на нашата и чуждата безопасност.
MrMurdjo - майстор
Истинските дневни светлини, които светят само отпред, наистина са положително явление за безопасността.
Но постоянното каране зад коли със светещи червени светлини - т.е. със запалени стандартни светлини - притъпява реакцията към светването на стоповете. Особено ако няма трети стоп сигнал.
Мисля си, че нашите законодатели спокойно можеше да регламентират поставянето на допълнителни дневни светлини със светодиоди, ама кой да ти мисли за редовия шофьор. Пък и ченгетата няма да има за какво да се ловят .... :|

Колкото до това защо да не се кара постоянно с включени къси, моят собствен аргумент е, че рефлекторите си отиват много скоротечно, особено в горещо време. Намалява ефективността им за прякото им предназначение - да осветяват пътя нощем. А в тези кризисни времена два нови фара хич не са лесни за поемане като финансов товар.
aristokrata - специалист
Пепел ти на езика! Те само това и чакат - нови и нови изисквания. До сега не съм се подвел между светещ габарит и светещ стоп,не вярвам и някой друг да го е направил.
sstefanov - майстор
Дневните светлини са си регламентирани и си има цяла тема за това тук, но никой не търси, по-лесно е да се пускат нови теми по стари проблеми.
MrMurdjo - майстор
Нещо като че ли се включваш в противофаза :)
Не става въпрос, че не са регламентирани. Не само на национално, но и на международно ниво.
Ставаше въпрос, че няма регламент за поставяне на такива на автомобили, които не са оборудвани заводски с тях.
(Или поне аз не знам да има такъв. Ако има, ще си взема думите назад.)
sstefanov - майстор
viewtopic.php?f=36&t=35561&p=381353&hilit=%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%BD%D0%B8+%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8#p381353

Законът не прави разлика дали са заводски поставени или не. Важно е да са според изискванията му.
Аз карам вече цяла година с допълнително поставени светодиодни дневни светлини, които са непрекъснато включени, монтирани са според изискванията на закона и си имат сертификационна маркировка на тях. До сега никой полицай не ми е направил забележка, въпреки че късите ми са изключени.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 32

Тема "Късите светлини през деня" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: