Не на асфалта, а на гумата.
Никак не е същото, защото нея можеш да я компенсираш по доста начини. Най-вече като следиш за претоварване, умерено шофиране, особено в завоите, плавно спиране и смяна на предавките и т.н., т.е. избягване на излишно триене.
ПП Това, което наричате изпичане от топлината си е замърсяване. Зимната е мека и набива асфалт с прахоляци, които втвърдяват при изстиване - това не е самата гума. Не твърдя, че е приятно, но пада със загряването на гумата в движение (с пароструйка също пада). Летните и те се колосват и очистването става по-трудно, защото по-трудно загряват.
Никак не е същото, защото нея можеш да я компенсираш по доста начини. Най-вече като следиш за претоварване, умерено шофиране, особено в завоите, плавно спиране и смяна на предавките и т.н., т.е. избягване на излишно триене.
ПП Това, което наричате изпичане от топлината си е замърсяване. Зимната е мека и набива асфалт с прахоляци, които втвърдяват при изстиване - това не е самата гума. Не твърдя, че е приятно, но пада със загряването на гумата в движение (с пароструйка също пада). Летните и те се колосват и очистването става по-трудно, защото по-трудно загряват.