Мои съученици правиха цяла система за ППХ на Лада още през 87-ма. Сложиха един голям електромагнитен клапан точно под карбуратора. Клапана отваряше и пускаше въздух в смукателния колектор в определени режими. Монтираха контактори на педалите и на скоростния лост (не помня точно как) и при ППХ, превключване на предавките и при спиране гориво не се засмукваше.
Прекалено много фактори играят за разхода на гориво и един от най важните (при добре регулиран двигател) е "крачето" на водача. За аеродинамиката не ми се започва, защото само един отворен прозорец може да вдигне разхода с 5-6%.
Прекалено много фактори играят за разхода на гориво и един от най важните (при добре регулиран двигател) е "крачето" на водача. За аеродинамиката не ми се започва, защото само един отворен прозорец може да вдигне разхода с 5-6%.