• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11
Всички имаме коли, нали ?
kr1100 - майстор
"Това, от фен на алфа, звучи доста странно".
Oткакто продадох Алфата забравих какво е ремонт . :?
radius -Това возило си е късичко :mrgreen: За да се свалят лесно седалките на 55 местно-трябва да е от рода на Пикасо
При мен от предни седалки до капака 195/6 см, а високо 111/112 см
l_bonev - специалист
Всички, така наречени еврованове им падат седалките за 1 мин. Пода е равен , средна конзола няма , защото ск. лост е на таблото .Това са Пежо , Фиат Улисе , Ситроен Евозион и Ланча Зета. За товар да не говориме . Със старото ванче закарах около 400 гронитни павете и 2 торби цимент от София до едно Кюстендилско село , ама без никакъв проблем.
kr1100 - майстор
@"Всички, така наречени еврованове им падат седалките за 1 мин."
Падат или се свалят?
l_bonev - специалист
Простете, свалят се , но и падат. :partyman:
crez - майстор
Само Рено RX-4, 2,0 куб. 140 к.с газ инжекция харчи 10-11л., но редовно ходя на почистване и центровка на буталцата на инжекциона. Задните седалки се махат и става салон за танци :lol: 300бр.огнеупорни тухли това са около 900 кг, ако не и повече, ги отмъкна като бръмбар сламка на 150 км.
kozl - майстор
Едно време какво комби имаше тате.VW комбайнер вариант с двигател боксьор и с два карбуратора. Место отзад да товариш, багажник отпред да пълниш. Прегледите беа в КАТ - Дървеница и милиционера вика отвори преден капак за проверка. Тате отваря и :shock: нема двигател. А двигателя скрит под един люк отзад. Седалките падат става креват като тепсия. Не помня какъв товар е мъкнало комбето, но ламарините му беха яки и дори калайдисани. И пак немаше части, че от лади и москвета на ставаха, а за други и в корекомите ги не продаваха.
Ми сега мисла като ме изостави френскиот лъв да си взема един румънски плъх с удължена задница.
kr1100 - майстор
[quote="crez"] но редовно ходя на почистване и центровка на буталцата на инжекциона. quote]
Ега ти газовата помия.
От 2011 г с Ландито досега само 2 смени на филтър за газ.Нито центровки, ни регулировки.Вече над 40 000км . 5 те задни седалки се свалят за няма 1-2 мин, но зор с пренасяне /по 18 кила са/, предните се завъртат на 180 гр назад. Като се махнат 5 те задни става голЕм пикап.
crez - майстор
kr1100 написа:
crez написа:
но редовно ходя на почистване и центровка на буталцата на инжекциона. quote]
Ега ти газовата помия.
От 2011 г с Ландито досега само 2 смени на филтър за газ.Нито центровки, ни регулировки.Вече над 40 000км . 5 те задни седалки се свалят за няма 1-2 мин, но зор с пренасяне /по 18 кила са/, предните се завъртат на 180 гр назад. Като се махнат 5 те задни става голЕм пикап.
Аз също си мислех че като сменя филтрите и всичко е наред, да ама не. С времето центровката на буталцата се променя, увеличава разхода,промяня мощноста, двигателя работи нестабилно. По тях се наслоява една черен доста твърд налеп, който забавя отварянето им и се чисти с някакъв препарат, след това слагат цялата рейка на стенд и ги настройват. Мисля че беше 20 микрона на отваряне. Те трябва да отварят точно за определено време и да впръскат газ определено количество. При по-голям и забавен ход впръскат повече газ.
kr1100 - майстор
да така е с някои инжектори.Трябва им калибровка. Нямам колебания при работа на двигателя,повишен разход, намалена мощност.
Но добре,че ме подсети да погледна в книжката на Газовата.Трябва да мина за профилактика на инжекторите след пробег 40 000 км/ малко съм го преминал с 5к км/
nikolovvd - майстор
Свалил шапка на един познат, който с Мареята прекара едно пале цимент. :shock:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11

Тема "Избор на комби" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: