• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 28
Всички имаме коли, нали ?
thinkpad - майстор
gogo7777 написа:
Спайки
Добре бе, к'во се смееш за чужда сметка и спамиш? Многожичните проводници не се свързват със спайка и добре го знаеш.
Chefo77 - майстор
thinkpad написа:
gogo7777 написа:
Спайки
Добре бе, к'во се смееш за чужда сметка и спамиш? Многожичните проводници не се свързват със спайка и добре го знаеш.
Ами аз досега в колата каквото ми се е налагало и не съм можел да закарам поялник, съм го правил на спайки + здраво изолирбанд. Хайде смейте ми се. :finga:
gogo7777 - майстор
Многожичните проводници не се свързват със спайка и добре го знаеш.
Не, не знам....до сега щях да съм усукал жиците и да си реша проблема. Кабелни обувки, специални жици, егати драмата :lol:
Нека се смеят :wink:
thinkpad - майстор
Chefo77 написа:
Ами аз досега в колата каквото ми се е налагало и не съм можел да закарам поялник, съм го правил на спайки + здраво изолирбанд. Хайде смейте ми се.
Усуканият многожичен проводник се развива при опън и не подсигурява достатъчно контактно усилие.
gogo7777 - майстор
Е какво толкова има да се дърпа тоя сноп кабели.
stiv1961 - майстор
Ако бях ел. техник като тинки щеше да ме е срам да пусна подобна тема. От много неща не разбирам и питам ама за такива, с които си вадя хляба не се вързва нещо :? Евала на такива ел. техници като него :mrgreen: Спайки, спойки, обувки, жици...... аман, казах ти- СМЕНИ ЗАДКОРМИЛНИЯ МЕХАНИЗЪМ :-D
hidrazin - майстор
цензура си и драмата за тоя дъргел. Голям проблем да си оправи няколко скъсани проводника! Три страници глупости на квадрат.
Дори и при ташев галвинг има подходящите неща.
Муфа кабелна,изолирана
Ма те много скъпи. За двете врати ще даде токова пари, колкото да си купи спрей и да боядиса половината кола. :-D
Ми да си пусне мостов проводник и да кара със спайки. :lol:
Изображение
:partyman:
kr1100 - майстор
ESPACE написа:
Едва ли са повече от 15. Поне толкова са при Алхамбра 2004г. И с тия обувки каква е идеята? Това със кабелите със силиконова изолация каква е целта? Да не се запалиш като се разкъса слабия силикон при постоянното огъване ли?
Повече са до 2001г - поне 18 бр на задните врати ел. пакет. Уж на модела след 2001г проблема с пречупването на снопа в маншона на задните врати бил решен. /Явно не е./ Бях изровил при руснаците картинки как се пречупва снопа при стария модел и как било решено при новия. Силиконовите са по-гъвкави . Обаче на тия след 2001 са Кан Бус и трябва да са с по-малък брой.
Хидразине нес тава с муфа - късат се веднага след буксата на около 2см след нея. Целия сноп е наврян в 1 гофра , а куплунга се фиксира към този на колонката със завъртане. Не знам поради каква причина проводниците в снопа са осукани. Има скоба веднага след като снопа влезе във вратата.Скобата стяга много здраво снопа, в к-т със осукването и пречупване , аи старост иолацията на проводницте се разпада.
Тинки стига рева - не знаеш още какво те чака с тази след 2001г. :mrgreen: Климатичния радиатор е консуматив , а не си за клапа а за моторче за клапата, ако си с климатроник. Резултата е цялто тябло долу. Руснаците имат 1 изречение : който е свалял табло на Шаран -, той в цирк не се смее :mrgreen: Очаквай проблем с кабелака и на задна порта горе в дясно в маншона. Радиото ти сигурно не оригиналното - при изваден ключ се гаси. Напиши си марката на радиото, че по тия ванове се слагат много модели - само тунер с отделно крайно стъпало пред пепелника или такива с вградени кр. стъпала.
Ако си чел мои писания за ремонт на проводниците на вратите сори - там със друг ник.
Не си писал и какъв е двигателя бензин /дизел.
И недей да плачеш за задната врата - имаш перфектен достъп до нея - 2 ред се сгъват и облягат на предните , ако имаш 3 ти ред сгъваш и вадиш - голЕм проблем -тежат само 18 кг.
Вместо да ревеш = я вземи си провери лебедката за резервната гума и дали можеш да отвориш котвата :mrgreen: Още нямаш ли проблем със светлините за заден ход ?
И недей рева всичко за по купето е дело на ФОРД, както и за предния модел скоростна кутия и полуоски са Фордовски изчадия.
Еф спомени -МГТФ - защо не си взех имаше и 0,5мм ;0,75 мм -истински рашан с ВП приемка.
Последна промяна от kr1100(стар) на съб яну 10, 2015 7:17 pm, променено общо 3 пъти.
gogo7777 - майстор
С тия муфи нищо няма да направи. Снопа ще стане много дебел :wink: . Аз като казах спайка, бях съвсем сериозен :) , ама всеки си знае.
thinkpad - майстор
stiv1961 написа:
Ако бях ел. техник като тинки щеше да ме е срам да пусна подобна тема.
Ако е слънчево и има време, ще оправям по 1 врата на ден с обувки. Въпроса е, че е студено и разтягам локуми. Не ми се стои вънка сега. Исках и да чуя мнението на други "отявлени" форумци.
hidrazin написа:
Ма те много скъпи. За двете врати ще даде токова пари, колкото да си купи спрей и да боядиса половината кола.
Нямам клещи за муфи. Моите не стават за такива. :cool: Дадох "повече от един спрей" за да си купя кабелни обувки. :cool:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 28

Тема "Побърква ме на VW ел-а!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: