Температурата в казанчето е по-ниска от тази в малкия кръг, поне първоначално. Според мен си нямаш друга работа, колата си е добре.
DundyTheCroc написа:Температурата в казанчето е по-ниска от тази в малкия кръг, поне първоначално. Според мен си нямаш друга работа, колата си е добре.Изчаках колата да загрее. Тогава правих измервания на ламелите на радиатора и в казанчето. Гледах стрелката на температурата. Гледам стрелката и гледам от пробката кога ще почне да сълзи(на маркуча, която не съм я отворил нацяло) Гледам какво хубаво парно си имам и после гледам как пак приближава по стрелка на таблото към 95 градуса. Чак тогава отваря термостата и пуска вода през радиатора. Общо взето - термостатът отваря по-късно, отколкото трябва.
Според мене не е нормално да стига 100 градуса, както вчера при движение със 120км/ч, при условие че се създава сериозен насрещен на радиатора въздушен поток. Ако термостатът отвори, би трябвало да се охлади антифриза.