• 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 60
Всички имаме коли, нали ?
ivanovbg - майстор
Едно време правиха и коли и масла, а сега се чудят как да изкарат "удължената" гаранция. Годината е просто производителите да си лапат всяка година определена сума според мен. Същата работа като с измислените тестове за вредните емисии.

От миналата седмица правя един Фиат 500 2012 година с отказана гаранция, макар че се отнася за детска болест - невъзможност за управление на топъл - студен въздух. Колата е купена чисто нова и хората са си доплатили за удължена гаранция. 3600 струва възела който трябва да се промени и нарочно е направен да се счупи след 3-4години. За ремонта им калкулирали цена от почти 6000лв. 3 такива втора ръка ми докараха втора употреба и трите със същия дефект. Става въпрос за това от картинката. Части за ремонт не се продават.
Изображение
DundyTheCroc - майстор
Иванов, това с клапата е ппланирано стареене, както сме обсъждали колите вече ги правят икономисти, не инженери.
Kuger, точно това масло тествах във фризера и не ми хареса как тече след това, което нищо не значи де :)
kuger - майстор
DundyTheCroc написа:
Kuger, точно това масло тествах във фризера и не ми хареса как тече след това, което нищо не значи де :)
Ами, това излезе като нужното за мотора. Карано е през четирите сезона, като зимата под -10 градуса не е пробвано. Мога да си позволя и по-скъпо /което не значи непременно по-добро/. Единственото задължително е, както по-горе писах, е за дизел, турбиниран и с филтър за твърди частици. Загуби от изгаряне нямам, преди дни сменях биалетка, видях, че гарнитурата на картера е "тръгнала", омаслено е.
Но темата е за колата на колегата пенсионер /и аз де/, та да не я мърсим.
infomar, избирай възможно най-доброто за колата си, ще се отплати подобаващо. Ако ние не си ги "кътаме", никой няма да се погрижи за тях.
Аз за година и 2-3 месеца съм сменил /при закупуването/ биалетка /вече втора/, тампон за мотора, акумулатор и един дефтунг на едната дюза. Останалото са консумативи.
crez - майстор
infomar твоята кола с Евро 5 ли е? Защото един приятел любител на дизела му :megaeek: като разбра колко му искат за смяна на някаква течност :? в някакъв апарат за твърди частици, май 1000 и отгоре. После му предложили да го махнат и да излъжат компа за половината.
infomar
crez написа:
infomar твоята кола с Евро 5 ли е? Защото един приятел любител на дизела му :megaeek: като разбра колко му искат за смяна на някаква течност :? в някакъв апарат за твърди частици, май 1000 и отгоре. После му предложили да го махнат и да излъжат компа за половината.
Евро 4...... и е бензин. Няма такъв филтър.
infomar
ivanovbg написа:
............3600 струва възела който трябва да се промени и нарочно е направен да се счупи след 3-4години. За ремонта им калкулирали цена от почти 6000лв. 3 такива втора ръка ми докараха втора употреба и трите със същия дефект. Става въпрос за това от картинката. Части за ремонт не се продават.
Леле и това се допуска в ЕС :? Демокрация в действие!!
crez - майстор
Ех имаш си катализатор, след 100 Ккм, подмяна (или скопяване). Аз скорох сменях 400 кинта :)
kuger - майстор
crez написа:
infomar твоята кола с Евро 5 ли е? Защото един приятел любител на дизела му :megaeek: като разбра колко му искат за смяна на някаква течност :? в някакъв апарат за твърди частици, май 1000 и отгоре. После му предложили да го махнат и да излъжат компа за половината.
Не е задължително да е със специалната течност. Има вариант с допълнителна дюза за нафта към филтъра. ДПФ филтър се монтира само на дизелите, и то не на всички.
infomar
Колеги, дайте мнение за летни гуми, че до края на месеца трябва да купя поне две за отпред.
Спрял съм се на среден клас с цена до 110 лв. едната.

HANKOOK K425 205/55 R16 91V - 110 lw.
FULDA ECOCTRLHP 205/55R16 91H - 107 lw.

Джантата е 16; на ширина 6.5. Тези които имам в момента са с индекс "V"-240 км., a Фулдата е с индекс "H" - 210 км.

Не срещам много отрицателни мнения по сайтовете за тях. Разбира се има и много по-добри... и по-скъпи от тях, но до тази цена може ли да се намери нещо по-добро от горното.

Използвам обикновено сайта http://www.avtogumi.bg и цените с останалите не се различават много.
Последна промяна от infomar на пон апр 18, 2016 6:46 pm, променено общо 1 път.
nikolovvd - майстор
Фулда, Мишлен и Данлоп се произвеждат от една и съща фирма.
Ако имаш пари в излишек, си вземи от Мишлен и Данлоп, ако ли не Фулда. Същото качество, но с малко по слаби параметри по отношение на шум, поведение на мокро и разход на гориво.
Ако имаш път към Видин ще ти подаря 4 летни гуми 205Х60Х16. Имат около 4 мм грайфер. Трите са Дънлоп, а едната не помня каква беше.
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 60

Тема "Избор на "пенсионерска" кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: