• 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
Kirilpm - специалист
Ако беше послушал колегите,които милион пъти ти казаха да направиш елементарната проба с шишето сега щяхме да знаем дали е ГНП,като не слушаш напъвай си сивото вещество,ако пак не става смени палеца,капачката и кабелите,нали викаш майсторите винаги ги сменяли,може и да помогне :? :lol:
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:34 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
turbocharged написа:
Колко нафта имаш в резервоара. Да не си на изпарения.
1/4 резервоар. А от правата нафта не виждам от къде. Както и да е, почивен ден ми е сега, малко съм се почерпил, утре след обяд ще го гледам...
vsm - напреднал
пишман_майстор написа:
vsm написа:
Прикачен файл:
1.JPG
Жълт холендър гориво от филтъра.
Бял холендър обратно гориво към резервоара.
Колега Манасиев ( ако бъркам името-сори :) ), не че нещо ама сигурен ли си в описанието , щот аз не съм , вход и изход не грешиш ли?
Входа на помпата е отпред ( шийката на вала), а изхода ( обр.гориво) отзад. Ти си ги разменил описанията
То е ясно!!! https://youtu.be/gwTk6U8qYRA виж къде отива от горивниа филтър горивото.
И Карам от 25 години дизел е това е най , което може да провериш сам като отвориш капачката на маслото.
Тука е като на доктор, всеки дава съвети. И критикува собственика толкова има, това е купил!!! Като се опари ще знае.
А днес макар че не ми се рине сняг, ще снимам отвора за масло на кола на 20 години, да ли връща през картера газове!
turbocharged - специалист
Горивото не ти е много. Забелязал ли си връзка между това колко гориво имаш и как пали? От смукателя в резевоара може да ти дърпа въздух. При толкова архивни коли смукателя се пука чупи и т.н. Ако изобщо проблема е във въздух. Пробвай с тубата.
toolegittoquit - майстор
turbocharged написа:
Горивото не ти е много. Забелязал ли си връзка между това колко гориво имаш и как пали? От смукателя в резевоара може да ти дърпа въздух. При толкова архивни коли смукателя се пука чупи и т.н. Ако изобщо проблема е във въздух. Пробвай с тубата.
Днес, понеже времето е по-студено, успях да локализирам теч на нафта от маркуча на правата нафта.
Истината е, че от няколко дни почнах да паркирам колата с предницата надолу по наклон. Явно това е връзката - така не може да дръпне въздух от мястото, където е теча по такъв начин, че да изтече нафтата.
Колата я карам с приблизително 1/4 резервоар. Гледам да не падам под него и поддържам едно и също ниво, доливам спрямо това къде ходя или съм ходил.
DundyTheCroc - майстор
Къде точно е теча?
toolegittoquit - майстор
DundyTheCroc написа:
Къде точно е теча?
Близо до мястото, където маркучът се снажда с тръбата, която излиза изпод купето. Взех нови маркучи, включително прозрачен и 3.2 за между дюзите.
Изображение
DundyTheCroc - майстор
Май пак си взел не какъвто трябва филтър :-D
Kirilpm - специалист
Някой пак е пазарувал от кварталната бакалия,скоро очаквам интересно развитие на темата :lol: Дано поне маркучите да са маслоустойчиви че да не ремонтираме и ГНП във форума :lol:
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: