• 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
Много грубо към тези, които се опитаха да ти помогнат и поне те насочиха, много грубо. Това, че между съветите, се забавляват, не ти дава право да бъдеш неблагодарен към труда им. В твоя стил би трябвало да ти се пожелае и тази ти кола да последва съдбата на предишната, както и следващата, но съм сигурен, че колегите са достатъчно не-злобни и няма да го направят.
velsi - Почетен майстор
Този път бяха преминати всякакви граници! Всеки следващ, който пише не по темата ще получи автоматично две седмици бан! Мисля, че бях достатъчно търпелив и изобщо не се шегувам!
montoya - майстор
В интерес на истината проблема си мисля че е от самата кола. Споменах на един приятел който разбира от двигатели, брат му имаше форд със същия двигател за темата, като му казах, че форд дизел 1,6 пали на бутане като е студен, а той ме пита дали съм сигурен че е 1,6, щото вика 1,6 си пали без грешка ама 1,8 пали на бутане.
Та генерално някъде нещо е сбъркано сигурно в тоя мотор.
И едва ли проблема ще е въздух в горивната система, поне като гледам тия фолксвагеновите дизели 1,9, и на голф и на октавия, по единия маркуч за горивото който е прозрачен върви повече въздух отколкото гориво но си палят и така си работят.
Да няма някъде по маркучите клапан, който да не позволява на горивото да се връща в резервоара и да не работи този клапан или да не си го монтирал като сменява маркучите?
kozl - майстор
Някъде писах за ел.клапаните. Един от тях спира горивото в плунжера и ГНП не праща гориво в дюзите. За да може двигателя да се угаси. Бош ГНП имат и механична спирачка. Лост отстрани. Като го дръпнеш и гаси двигателя. Виждал съм поми с махнат такъв или си стои само за красота. Такъв клапан с вграден имобилайзер от Форд Фиеста ми дадоха да му отстраня имобилайзера, защото създаваше дове на собственика. Е не успях. Дори не можах да стигна до заключение имобилайзера ли или механично клапана е виновник за проблемите на собственика.
По форумите плюват едни помпи на Бош де ги натъпкали с електроника, но надявам се твоята не е от тях.
На 306Д има втори ел.клапан за подпомагане на стартиранети на двигателя. Клапана особождава предварението докато върти стартера.
Е снимай я тази помпа, отпред, отзад, отстрани от всякъде дори. Да вида нещо познато има ли по нея. За Бош помпите пишат, че се самообезвъздушават. Да ама от опит с 305Д в сервиз ми сменяха уплътнението на оста на газта. Протече нафта от там. После вместо да обезвъздушават с подкачващата помпа вързаха маркучите и на стартер виу, виу. Доста време така и запали. Добре, че акумулатора 100Аh. Е успяха да го поразредят.
Ръчно подкачващата помпа тип круша ли е? Като помпиш с нея става ли корава. Ако разкачиш тръбичка към обратното гориво и помпиш с ръчноподкачващата помпа протича ли гориво към обратната нафта? Тука да четат и по-великите специалисти, защото на 306 в началото помпата ставаше твърда, а после клапана за обратно гориво почна да пуска горивото към обратния път и крушата не се втвърдява. Но двигателя пали и на топло и студено.
Тинки за отдушника на резервоара си траеш :? Как го провери? Спестяваш в обясненията си и като те поядосат се изпъснеш. Ама сериозно ли пишеш или си измисляш, остава под съмнение. Тинки няма кой друг освен ти да си си виновен за това, че внасяш съмнения у форумниците.
Клапани за посоката на горивото има в "крушата" или в каквато и да е ръчно подкачваща помпа, защото без тях помпата не е помпа.
Kirilpm - специалист
Прежали някой лев и отивай на сервиз,да оправят това което си направил до сега,това което е направил стария собственик и да оправят помпата.Поради майсторлъка ти може да ти бъде надчислена такса идиот,но поне накрая ще имаш палещ форд.По ГНПто каквото и да пипнеш по-добре няма да стане,няма смисъл само да го гледаш като объл камък.Колата я изкара до другата зима я не,поне за повече от половин година ще имаш палеща кола,понеже ако измерването на компресията е коректно би следвало да не пали лесно в студено време.
А бана предлагам да е за тинки,понеже като ги няма неговите теми и неговите разсъждения и квалификации към майсторите рядко някой пише извън темата.Аз другаде не съм видял 30 страници тема за един допотопен дизелов форд :?
DundyTheCroc - майстор
Клапана е един, само към него отива кабел, не се сещам какъв цвят, но друг кабел в помпата не влиза. Като ти казвам как му се маха иглата не говоря празни приказки, правил съм го. Служи единствено и само за това да прекъсне горивото и да изгасне двигателя.
Andri01 - майстор
Ако махне иглата на клапана и колата запали ,после ще трябва да намери начин да затвори въздуха от филтъра. 60-те години имаше "Мерцедес" 220D ,при които двигателя се спираше посредством жило-с него се затваряше въздуха към филтъра.Нямаха ел. клапан на редовата помпа.
DundyTheCroc - майстор
Нищо няма да затваря, ще гаси на скорост :wink:
toolegittoquit - майстор
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение
На клапан подавам +12V и гаси колата, така да разбирам?
velsi - Почетен майстор
Не, обратното. Клапанът е нормално затворен. Отваря при подаване на напрежение и трябва да е захранен през цялото време докато двигателят работи. При отпадане на напрежението притокът на гориво спира и двигателят угасва.
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: