Много грубо към тези, които се опитаха да ти помогнат и поне те насочиха, много грубо. Това, че между съветите, се забавляват, не ти дава право да бъдеш неблагодарен към труда им. В твоя стил би трябвало да ти се пожелае и тази ти кола да последва съдбата на предишната, както и следващата, но съм сигурен, че колегите са достатъчно не-злобни и няма да го направят.
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77
- майстор
716 мнения в "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен."
velsi
- Почетен майстор
montoya
- майстор
- Мнения: 1118
В интерес на истината проблема си мисля че е от самата кола. Споменах на един приятел който разбира от двигатели, брат му имаше форд със същия двигател за темата, като му казах, че форд дизел 1,6 пали на бутане като е студен, а той ме пита дали съм сигурен че е 1,6, щото вика 1,6 си пали без грешка ама 1,8 пали на бутане.
Та генерално някъде нещо е сбъркано сигурно в тоя мотор.
И едва ли проблема ще е въздух в горивната система, поне като гледам тия фолксвагеновите дизели 1,9, и на голф и на октавия, по единия маркуч за горивото който е прозрачен върви повече въздух отколкото гориво но си палят и така си работят.
Да няма някъде по маркучите клапан, който да не позволява на горивото да се връща в резервоара и да не работи този клапан или да не си го монтирал като сменява маркучите?
Та генерално някъде нещо е сбъркано сигурно в тоя мотор.
И едва ли проблема ще е въздух в горивната система, поне като гледам тия фолксвагеновите дизели 1,9, и на голф и на октавия, по единия маркуч за горивото който е прозрачен върви повече въздух отколкото гориво но си палят и така си работят.
Да няма някъде по маркучите клапан, който да не позволява на горивото да се връща в резервоара и да не работи този клапан или да не си го монтирал като сменява маркучите?
kozl
- майстор
- Мнения: 11070
Някъде писах за ел.клапаните. Един от тях спира горивото в плунжера и ГНП не праща гориво в дюзите. За да може двигателя да се угаси. Бош ГНП имат и механична спирачка. Лост отстрани. Като го дръпнеш и гаси двигателя. Виждал съм поми с махнат такъв или си стои само за красота. Такъв клапан с вграден имобилайзер от Форд Фиеста ми дадоха да му отстраня имобилайзера, защото създаваше дове на собственика. Е не успях. Дори не можах да стигна до заключение имобилайзера ли или механично клапана е виновник за проблемите на собственика.
По форумите плюват едни помпи на Бош де ги натъпкали с електроника, но надявам се твоята не е от тях.
На 306Д има втори ел.клапан за подпомагане на стартиранети на двигателя. Клапана особождава предварението докато върти стартера.
Е снимай я тази помпа, отпред, отзад, отстрани от всякъде дори. Да вида нещо познато има ли по нея. За Бош помпите пишат, че се самообезвъздушават. Да ама от опит с 305Д в сервиз ми сменяха уплътнението на оста на газта. Протече нафта от там. После вместо да обезвъздушават с подкачващата помпа вързаха маркучите и на стартер виу, виу. Доста време така и запали. Добре, че акумулатора 100Аh. Е успяха да го поразредят.
Ръчно подкачващата помпа тип круша ли е? Като помпиш с нея става ли корава. Ако разкачиш тръбичка към обратното гориво и помпиш с ръчноподкачващата помпа протича ли гориво към обратната нафта? Тука да четат и по-великите специалисти, защото на 306 в началото помпата ставаше твърда, а после клапана за обратно гориво почна да пуска горивото към обратния път и крушата не се втвърдява. Но двигателя пали и на топло и студено.
Тинки за отдушника на резервоара си траеш
Как го провери? Спестяваш в обясненията си и като те поядосат се изпъснеш. Ама сериозно ли пишеш или си измисляш, остава под съмнение. Тинки няма кой друг освен ти да си си виновен за това, че внасяш съмнения у форумниците.
Клапани за посоката на горивото има в "крушата" или в каквато и да е ръчно подкачваща помпа, защото без тях помпата не е помпа.
По форумите плюват едни помпи на Бош де ги натъпкали с електроника, но надявам се твоята не е от тях.
На 306Д има втори ел.клапан за подпомагане на стартиранети на двигателя. Клапана особождава предварението докато върти стартера.
Е снимай я тази помпа, отпред, отзад, отстрани от всякъде дори. Да вида нещо познато има ли по нея. За Бош помпите пишат, че се самообезвъздушават. Да ама от опит с 305Д в сервиз ми сменяха уплътнението на оста на газта. Протече нафта от там. После вместо да обезвъздушават с подкачващата помпа вързаха маркучите и на стартер виу, виу. Доста време така и запали. Добре, че акумулатора 100Аh. Е успяха да го поразредят.
Ръчно подкачващата помпа тип круша ли е? Като помпиш с нея става ли корава. Ако разкачиш тръбичка към обратното гориво и помпиш с ръчноподкачващата помпа протича ли гориво към обратната нафта? Тука да четат и по-великите специалисти, защото на 306 в началото помпата ставаше твърда, а после клапана за обратно гориво почна да пуска горивото към обратния път и крушата не се втвърдява. Но двигателя пали и на топло и студено.
Тинки за отдушника на резервоара си траеш

Клапани за посоката на горивото има в "крушата" или в каквато и да е ръчно подкачваща помпа, защото без тях помпата не е помпа.
Kirilpm
- специалист
- Мнения: 963
Прежали някой лев и отивай на сервиз,да оправят това което си направил до сега,това което е направил стария собственик и да оправят помпата.Поради майсторлъка ти може да ти бъде надчислена такса идиот,но поне накрая ще имаш палещ форд.По ГНПто каквото и да пипнеш по-добре няма да стане,няма смисъл само да го гледаш като объл камък.Колата я изкара до другата зима я не,поне за повече от половин година ще имаш палеща кола,понеже ако измерването на компресията е коректно би следвало да не пали лесно в студено време.
А бана предлагам да е за тинки,понеже като ги няма неговите теми и неговите разсъждения и квалификации към майсторите рядко някой пише извън темата.Аз другаде не съм видял 30 страници тема за един допотопен дизелов форд
А бана предлагам да е за тинки,понеже като ги няма неговите теми и неговите разсъждения и квалификации към майсторите рядко някой пише извън темата.Аз другаде не съм видял 30 страници тема за един допотопен дизелов форд

DundyTheCroc
- майстор
- На линия
- Мнения: 2325
Клапана е един, само към него отива кабел, не се сещам какъв цвят, но друг кабел в помпата не влиза. Като ти казвам как му се маха иглата не говоря празни приказки, правил съм го. Служи единствено и само за това да прекъсне горивото и да изгасне двигателя.
DundyTheCroc
- майстор
- На линия
- Мнения: 2325
Нищо няма да затваря, ще гаси на скорост 

toolegittoquit
- майстор
- Мнения: 2860
velsi
- Почетен майстор
Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!