Между другото , вече съм майстор. Майстор по автомобилите , и то селски.
И най вече по Мерцедесите.
Така че умната.



Така че умната.

ivanovbg написа:Аз когато не разбирам питам и чета.infomar написа:Говорих с човек от сервиз и ми каза, че няма принципно проблем да се подзарежда акумулатора, но трябва първо да се свържат кабелите и тогава да се включи зарядното. При спиране - по обратният път - спиране захранването и после сваляне на кабелите. Дефектиране на електрониката ставало евентуално в момента на свързване на кабелите ако по тях има напрежение.А като подаваш ток от друга кола? Даже запалена как се "спира" тока по кабелите?
Пълни глупости, освен ако не зареждаш с електрожен де.
В същност имаме една чистачка и един чистач, и те са хора от сервизИ да ти кажа, в кой да е сервиз са малко хората които разбират от жици, а от компютри са единици или никой.
nikolovvd написа:Чак пък 100А!Не си прав, на контакт новите коли си харчат доста, а колегата пише по ECU и други модули, ако му падне напрежението ще ги прецака. Е, предполагам 100А е много, но по-добре повече, отколкото да не стигне ;)
На теб ти трябва по-малко от 1А. Да компенсира текущите консуматори като алармата и да има да пълни акумулатора.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: