• 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
Всички имаме коли, нали ?
walko - специалист
Браво на Иванов!
Обяснил е човека точно как седят нещата в автосервиз.
И ние така правим диагностиките.
Все с външен източник иначе тока не стига.
nikolovvd - майстор
Така е Дънди, но предполагам колегата няма да държи колата на контакт, за да си слуша музика.
Мисля, че идеята му е да държи акумулатора жив, когато автомобила не се ползва няколко месеца.
Поради тази причина си взех горе споменатото зарядно от Лидъл, защото зимата като паднат 50-60 см сняг не ми се чисти сняг и колата си преседява по 2-3 месеца в гаража с включено зарядно.
Иначе само габаритите гълтат доста ток щом 5А диод стопява калая от спойките и пада.
infomar
Това зарядно няма ли да свърши работа по заряд и поддържане на акумулатора?
Зарядно за акумулатор C1 Bosch: Устройството е подходящо за зареждане на всички видове акумулатори на автомобили, бусове, мотори и лодки. Не е нужно да се демонтира акумулатора преди зареждане. Така се запазват всички настрой..
Изображение
https://www.avto.bim.bg/Zarqdno-za-akum ... .html#tab1

Освен, че е доста скъпо, друг недостатък не виждам :?
DundyTheCroc - майстор
Ще ти свърши, цената обаче е....
Ако не бързаш изчакай едно лидълско за 35 пари.
ivanovbg - майстор
Това ни е "малкото", нормалното е 200а с подсилване с акумулатор, че с тези дневни.... Ето снимка сега, в действие на "баткото":
Изображение
Изображение
Изображение


infomar, ако няма да я ползваш колата дълго по добре изключи акумулатора.

:partyman:
infomar
Как няма да я ползвам... ползвам я, но зимата ще е по-малко - 1-2 пъти в месеца, а без причина така за кеф, все още не го правя. Когато ми дойдат на гости отиваме някъде, но сам ми е скучно.
На кемпера (преди да го продам) зимно време с часовник бях подключил едно китайско захранване - работеше по 1..2 часа дневно, но на тази кола ме е страх (поне за сега, докато за мен е нова и непозната) да правя експерименти. Имал съм все коли от "старото" поколение, без електроники, и сега се приспособявам към съвременните :) :)
Имал съм фирмени и китайски електроники. Фирмените по-принцип са били по-скъпи 2-3 пъти в сравнение с китайските, но китайските много по-често са дефектиралии... и съм ги изхвърлял. За момента се боя да подключа китайското зарядно към С-Махса, въпреки, че до момента не съм имал проблеми с него. То и акумулатора за сега си работи добре, но очаквам зимата да се скапе и ще го подменям тогава.
Тези от 100/200 А които ползваш, наистина са добри и така трябва да се постъпва - професионално, а не аматьорско. Малко сервизи го правят. !! Браво!!! =D>
DundyTheCroc - майстор
Нали не си мислиш, че Боша е правен в Германия, а електрониката му вътре е нещо различно от тази на лидълското зарядно ;)
kozl - майстор
DundyTheCroc написа:
Ще ти свърши, цената обаче е....
Ако не бързаш изчакай едно лидълско за 35 пари.
В една друга тема бях писал за лидълското, как като го оставих да зарежда няколко дни акумулатор и на тестера за гъстота на киселината ми изплуваха всички топчета, което значи - презареден.
За това пък сега съм се подготвил с таймер и ръчно зарядно. И предпочитам акумулатори с възможност за проверка на плътността на киселината.
nikolovvd - майстор
infomar написа:
... зимата ще е по-малко - 1-2 пъти в месеца ...
О-о-о не бой се. Моя Форд Скорпио през 2005, когато се роди дъщеря ми, го бях забравил Зимата в гаража. За 3-4 месеца го бях извадил 2 пъти да ходя за въглища. С първото завъртане си палеше от раз и никога не съм се занимавал със зареждане на акумулатори, нищо че и на него пишеше Форд.
infomar
DundyTheCroc написа:
Нали не си мислиш, че Боша е правен в Германия, а електрониката му вътре е нещо различно от тази на лидълското зарядно ;)
И ти си прав... знам ли... на какво да вярвам :? За това и на кемпера бях направил зарядното с таймер за по-сигурно. Чудя се..... какво става с този свят. :?
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60

Тема "Избор на "пенсионерска" кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: