• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
mitko414 - специалист
Johny,
Въпросът ти не е насочен към, тъй като не бих се причислил към знаещите, но нали си разбираме от всичко :) .

Сериозно, не смятам, че при -13 градуса двигателя ти е прегрял, както velsi ти казва, само те е предупредил. Тя тая червена лампа ако светва, когато вече двигателя е прегрял, за къв чеп ще е?

А, и преди време ми се смяха за картона пред радиатора, ама вече си се уверил, че това е решение.
Johny - майстор
Минус 13 но и двете перки за охлаждане бяха блокирали от снега, който беше запълнил цялото пространство пред и зад радиатора. А температурата в двигателя не я знам, защото след 90 градуса, няма цифри, но съдейки по положението на стрелката, вероятно е било около 130-140 градуса. От началото двигателя загуби и мощност, защото нямаше от къде да взема и достатъчно въздух предполагам. Като разчистих, поне оборотите се нормализираха. А лампата, като светна, аз не намалих оборотите /нямаше как/ и минаха няколко минути докато се почувства ефекта от парното. Както и да е. Дано да няма последствия, защото по едно време замириса лошо.
GROHE Bs - специалист
Отскоро съм с Пежо 307 HDI.Веднага ми направи впечатление че държи 80гр.Но след доста четене се изясни че това е работната температура на мотора.А за парното тръгва почти веднага при темп. от -5 -10 градуса.Просто има ел нагревател при радиаторчето за парното и топлото в първия момент не зависи от темп. на антифриза.Климатрона на 22гр. ауто и си свиркам.
Johny - майстор
Е за леките коли няма проблем, отопляемият обем е малък, Но това е ван и вътре е като хангар. Освен това в някои модели наистна има допълнителна подгряване.
Krelion - специалист
Щом ти свети лампата,не е добре ,гарнитурата ти е тръгнала!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Нормално ли е това за дизела?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: