• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
niki_sap - специалист
Е и? Нали имаш застраховка? И да нямаш, ако решиш да продадеш ударения Фиат на 3 години, по-малко пари ли ще му вземеш от на евтино поправения Фолксваген на 20 години? Наистина не мога да разбера как е възможно да се убеждаваме, че една кола на 20 години е по-добра от една чисто нова или на 2-3 години, само защото навремето правели коли, а сегашната била пластмасова и със скъпи части. Да, пластмасова е и да, частите и са по-скъпи, но и остатъчната й цена е по-голяма, съответно възможностите, които ти дава са по-големи. За мен целия разразил се спор е в това, че ако 100 годишната кола започне да ти излиза по 100-150 лв. на месец от поправки, то по-добре да дадеш двойно и да караш нова. Стига да можеш да си позволиш да даваш двойно. Ако не мовеш, теглиш една на целия свят и си поправяш трошката.
Чаро - Акълия
Бе и ти си прав, ама нова кола на лунния пейзаж не върви.
Чергата ни е бая съдрана, та да се перчим с лачените обувки. :lol: :lol:
moimoimoi - майстор
добре ще дам още един пример
за полото цена на носач който е с шарнир комплект+тампоните е 65 лева на лемфьордер/оригинално монтирван/,двата съответно са 130 лева,сменям си ги за 1 час сам
а цената на носачите 8 на брой при пасат б5/след 1997 година/ са около1300 лева,за смяната колко пари ще вземат.......
идеята ми е че една стара кола с малко пари може да се докара до перфектно техническо състояние, а една нова кола за да се докара до перфектно техническо състояние трябват много пари
в развитите страни за това ги карат новите колите по 4-5-6 години и ги сменят защото по това време започва да се скапва всичко и си трябва сериозна инвестиция за ремонт
реално караме стари коли защото не можем да си позволим по нови
ако една нова кола струва 40-50000 лева то въпросния пасат б3 с не повече от 15-20000 лева може да се докара дозаводско състояние
ама никой няма да инвестира тая сума понеже няма възвращаемост
velinsl - специалист
Така си е автобила е Пасат Б3. Ама май щом си решил да правиш ремонт до тогава не е имало проблеми. Явно майсторите са калпазани, ако изобщо са майстори или яко те хвърлят по върбите - как така ще ти закачат табото колкото да стои, да се вижда карнтията, да не са оправили токовете. Те май повече са ти навредили от колкото да ремонтират. Бахти майсторите. Сменяй ги.
Нормално е тампони, ала-абала глупости. Ако не са сменяни с години изведнъж всичко да се прави.
Възможно е и да ти е била "къръшка бройка", както казвам, но с оглед на второто изречение от моя пост ме съмнява.

Градски има ги и по 350лв грубо с доставката, отново комплект. Гаранцията е същата като на 1500левовите.

А относно това излечение
ако една нова кола струва 40-50000 лева то въпросния пасат б3 с не повече от 15-20000 лева може да се докара дозаводско състояние
не съм съгласен, за тези пари може да се вземат 10 кочинки или 6-7 добри пасата Б3.

И да нямаш, ако решиш да продадеш ударения Фиат на 3 години, по-малко пари ли ще му вземеш от на евтино поправения Фолксваген на 20 годиниИ да нямаш, ако решиш да продадеш ударения Фиат на 3 години, по-малко пари ли ще му вземеш от на евтино поправения Фолксваген на 20 години

На 20 ФВ не, ама на 10 години има реален шанс.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Моята кола на 20г. УЖАС" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: