• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Всички имаме коли, нали ?
Бат Иво - специалист
Темата беше друга ама айде.Що не вземете да осъдите европееца за неправилна експлотация на личният му автомобил като поради това е предизвикал авария и главоболия на бъдещия собственик?Т.е. не предумишлено убийство на движимо имощество с предпоставки за здравословни проблеми на бъдещия собственик!От рода на психични растроиства,финансови растроиства или при по чуствителен собственик прибиване на тъщата и жената с последвало самообесване на семейният орех в бащината къща! :-D :axe:
Chefo77 - майстор
wizli написа:
Chefo77 написа:
на каква кола сменяш маслото на 30 000 км?
Нова,
РЕНО например, отпреди 4-5 години за увеличили от 15 на 30 000 км,
то затова по-новите им коли се трошат яко при втори собственик,
особено дизели.
Иначе за европееца е добре: за 150 000 само 4 смени на консумативи,
после нова кола, а на старата в БГ следващия собственик прави основен ремонт....
Ужас ...
stan_slav - специалист
Бат Иво написа:
stan_slav написа:
Бат Иво написа:
И не публикувайте расъждения от типа- Защо да си плащам гаранцията ,ами ако нищо не се счупи?Или.Не ме интересува гаранцията щото........Това са типично балкански расъждения.Та нима като си правиш застраховка живот трябва непременно да умреш за да не загубиш парите?Или като правиш пълно автокаско години наред трябва непременно да те блъснат,запалят или ограбят що то иначе даваш пари на вятъра????????Доста изопачени виждания!
Мога да ти дам един прост пример - разсъжденията оставям на теб. Клиент с 5 чисто нови буса, Гаранция 100 000 км, смяна на консумативи на 15 000 км - за гаранционния период 6 смени. Разликата в цената в обслужване в фирмен и в обикновен сервиз 250 лв на бус на смяна. 6 х 5 = 30 смени по 250 лв. са 7500 лв. Та какво точно трябва да се счупи на някой бус за тия пари. Мога да ти кажа с точност даже какво се е счупило на бусовете, което може да мине по гаранция за този период - 1 стартер - чисто нов струва около 700 лв - отремонтиран за около 70 и дребни проблеми с окачването на плъзгащите врати, които не надхвърлят 100 лв. Да не говорим, че още при първа смяна на единия бус му падна масления филтър по време на движение - едно извинявай нямаше от фирмения сервиз.

Застраховките и вземането на пари от застрахователите са една много дълга тема за разговори ама не и е тук мястото.
И кви са тия консомативи?И ние сме шофьори кви са тия бусове?Пример- моито масло се сменява на 30 000км.Ангренажен ремък-120 000км. Гумите са на 67 000 още са оригиналните.Накладките още са оригиналните и имат още поне за 20 000км.Ремъци на приводи 150 000км. Система ФАП зареждане на 120 000км.Хидравлична система на окачването 5 год. гаранция без ограничение на пробега.Акумолатор също!ЗА КОИ КОНСОМАТИВИ МИ ГОВОРИШ????
Става въпрос само за смяна на масло, маслен филтър, въздушен филтър и горивен филтър. В фирмения сервиз за това искат 450 лв. И ако не ходиш там за тия смени ти отпада гаранцията. Не забравяй, че става въпрос за експлоатация на бусовете в България и смяна на 30 000 км е повече от рисковано.
jekasus - майстор
Ще си карам старата количка , само 50 кинта за масло, маслен и въздушен филтър. И дори да имам пари за нова кола, няма да си взема.
Бат Иво - специалист
И коя е тази марка която иска 450 лв.?Кое му е рискованото ако си закупил истинско синтетично масло?Мисля че не е нужно да преувеличаваш цените само и само за да си чешаме езиците.Що насила искаш да ме правиш глупак?Да ли колата ти е нова или стара цената на филтрите и маслото е еднаква!!!!Отделен е въпроса че:При стар автомобил ще се направиш на майстор да си смениш сам маслото или ще сипеш некакво измислено масло за 2лв. литъра наливно!Дето ако извадиш печалбата на продавача и разходите на вносителя то водата на чешмата ти излиза по скъпо!?И ще си шибнеш въздушен филтър от онова село под Русе /от тоалетна хартия/ на бай незнам си кои .Който твърди че прави по качествени филтри от БОШ......Айде нема нужда.
Chefo77 - майстор
Хахаха
Значи след като на твоя Ситроен смяната струва 300 лева, няма кола, която да е с по-скъпа смяна, така ли? А да ти е идвало на акъла, че има и по-скъпи коли с по-скъпи консумативи? Някакви премиум марки ми се въртят из акъла ...
За теб БОШ са номер 1 при филтрите, така ли? Или изобщо при автомобилите са номер 1?
Бат Иво - специалист
Кой рече че смяната на маслото ми е 300лв.И не съм казал че Бош са най добри.Просто всичко беше в преносен смисъл.Защо се правиш че не разбираш?Така няма да спрем да спамим никога.Защо ли ти обръщам внимание аз мойто мнение съм го написал не мисля да пиша по въпроса повече.А ако си си купил Мерцедес или там друго не виждам що ревеш от смяна на масло!Който си има брада да си е реши.НАЛИ?
Chefo77 - майстор
Бат Иво написа:
Кой рече че смяната на маслото ми е 300лв.И не съм казал че Бош са най добри.Просто всичко беше в преносен смисъл.Защо се правиш че не разбираш?Така няма да спрем да спамим никога.Защо ли ти обръщам внимание аз мойто мнение съм го написал не мисля да пиша по въпроса повече.А ако си си купил Мерцедес или там друго не виждам що ревеш от смяна на масло!Който си има брада да си е реши.НАЛИ?
Ами дължа ти извинение, защото явно снощи от недоспиването съм прочел, че ти твърдиш че Бош са най-качествените филтри. И за смяната друг е писал, ти само караш Ситроен. Ебах се у заспалия :wallbash:
А за реването ... не е съвсем така - това, че караш по-скъп автомобил не означава, че трябва да те дерат. Не че консумативите струват толкова, а сервиза иска толкова. Затова и има сума хора, които бягат по външни сервизи (Гърция например), защото им идва по-тънко. Това за БГ.
Бат Иво - специалист
OK :prost: Колкото до по скъпите марки и консомативи така е прието и така се движи света.Може би за да се открояват успелите и богатите от останалите! :? Знам ли?А сега по темата.Защо ли трябва да си мислим че Аутобилд имат пък чак толкова безпристрастно и достоверно мнение?
Chefo77 - майстор
Бат Иво написа:
OK :prost: Колкото до по скъпите марки и консомативи така е прието и така се движи света.Може би за да се открояват успелите и богатите от останалите! :? Знам ли?А сега по темата.Защо ли трябва да си мислим че Аутобилд имат пък чак толкова безпристрастно и достоверно мнение?
Ами нямат - то е ясно. За тях има една марка и това е VW. Където VW не може да бие, идват Audi, Seat и Skoda.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Тема "Класация на Autobild за най-лош и най-добър автомобил 2010г." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: