stan_slav написа: Комън рейла на италианците е един от най-безпроблемните и е лесен за диагностика и ремонт.... и освен това ви е бедна фантазията как може да върви и да не гори!
2.4 JTD е невероятен мотор!
Ама темата е за VAG!

stan_slav написа: Комън рейла на италианците е един от най-безпроблемните и е лесен за диагностика и ремонт.... и освен това ви е бедна фантазията как може да върви и да не гори!
Dewalt написа:За вървенето вървеше - ама ............Зависи кой 2.4, защото ако е 20 клапановата версия предвид теглото на автомобилите, на Аудито ще му е повече от трудно да се пребори.
Друго си е Аудито.
Верно на цифрички може да няма голяма разлика от 2.4 до 3.3 ама на живо си е фрапантна.
stan_slav написа:Гледаи сега не можеш да мериш дизела с безнзин - колкото и да е мощен дизала.Макар че за новите конкретно може да поспоримDewalt написа:За вървенето вървеше - ама ............Зависи кой 2.4, защото ако е 20 клапановата версия предвид теглото на автомобилите, на Аудито ще му е повече от трудно да се пребори.
Друго си е Аудито.
Верно на цифрички може да няма голяма разлика от 2.4 до 3.3 ама на живо си е фрапантна.
25th Hour написа:Аудито със сигурност е отпред въпреки теглото, иначе този мотор, за който говориш е наистина забележителен само да не е твоя колата,че рева там е голям.. както и при повечето италианки де ...Къде тоз късмет да е моя, ама тези модели с тези двигатели не искат нещо да се обезценяват. Засега ще се задоволим с по-старички "чупливи" италиански коли пък нека да ревем
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: