• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
stan_slav написа:
Комън рейла на италианците е един от най-безпроблемните и е лесен за диагностика и ремонт.
... и освен това ви е бедна фантазията как може да върви и да не гори!
2.4 JTD е невероятен мотор!

Ама темата е за VAG! :wink:
Dewalt - специалист
За вървенето вървеше - ама ............
Друго си е Аудито.
Верно на цифрички може да няма голяма разлика от 2.4 до 3.3 ама на живо си е фрапантна.
stan_slav - специалист
Dewalt написа:
За вървенето вървеше - ама ............
Друго си е Аудито.
Верно на цифрички може да няма голяма разлика от 2.4 до 3.3 ама на живо си е фрапантна.
Зависи кой 2.4, защото ако е 20 клапановата версия предвид теглото на автомобилите, на Аудито ще му е повече от трудно да се пребори. :)
25th Hour - специалист
Аудито със сигурност е отпред въпреки теглото, иначе този мотор, за който говориш е наистина забележителен само да не е твоя колата,че рева там е голям.. както и при повечето италианки де ...
Dewalt - специалист
stan_slav написа:
Dewalt написа:
За вървенето вървеше - ама ............
Друго си е Аудито.
Верно на цифрички може да няма голяма разлика от 2.4 до 3.3 ама на живо си е фрапантна.
Зависи кой 2.4, защото ако е 20 клапановата версия предвид теглото на автомобилите, на Аудито ще му е повече от трудно да се пребори. :)
Гледаи сега не можеш да мериш дизела с безнзин - колкото и да е мощен дизала.Макар че за новите конкретно може да поспорим
Иначе 2.4 мотор на италянките е култов спор няма особенно на някое леко купе като на 156-цата на Ромео
stan_slav - специалист
Мислех че говорим за 3.3 дизел на Ауди, защото за бензинов такъв нямам спомени да има.
А относно 2.4 20 клапана има в предвид монтирания на 159 който е 200 кс и 400 Nm.
Chefo77 - майстор
Ами аз пък говоря за 156 с 2.4 дизел 136 коня заводски ... който с някакъв хамав чип (не от онези в мрежата) и брутален надув на турбото, върти като замаян чисто новите гуми. На трета.
И това животно както гори 9 в града, така за 306 км изгори 15 (ПЕТНАДЕСЕТ) литра, пред мен ги сипаха до капачката!!! Варна - Дебелт - Варна, барабар с прохода! И не падна под 100 извън него...
Та това нещо бие от място А3 с 1.8Т мотора, а при летящ старт му прави 3 коли на 400 метра. Е, на 3.3 надали ще се опъне, ама и разходът му не е като на 3.3 :) :)
25-те часа ... за 2 години има 2 сменени тампона отзад (мисля по 8 лева бяха бройката) и 1 носач отпред. Плюс отваряне на турбото - някаква ламаринка я удряли лопатките, та тракаше малко. Ако това му е "да не е твоя", ИСКАМ ЯЯЯЯ :) Разбира се, далеч съм от мисълта, че ласирането на едно от последните места в TUV е случайност :(
stan_slav - специалист
25th Hour написа:
Аудито със сигурност е отпред въпреки теглото, иначе този мотор, за който говориш е наистина забележителен само да не е твоя колата,че рева там е голям.. както и при повечето италианки де ...
Къде тоз късмет да е моя, ама тези модели с тези двигатели не искат нещо да се обезценяват. Засега ще се задоволим с по-старички "чупливи" италиански коли пък нека да ревем :)
Но да не се бъркаме в темата на колегите от ВАГ :)
25th Hour - специалист
Просто стана дума иначе двата автомобила нямат база за сравнение. Мен лично изключително много ме дразни поддръжката на повечето автомобили от ВАГ групата. Не, че колите са лоши, но цените на частите за по новичките модели Ауди са просто обир. От друга страна Голф и Шкода, което трябва да са нисък сегмент одавна не са.

Не мога да приема, че предницата на Ауди А4 на 15 години с 1210293013 носача и биалети е над 800 лева / цена за части/ при това не е особенно здрава.
stan_slav - специалист
Скоро си говорихме с колега от фирмения сервиз при дилъра на ВАГ в региона и сподели, че качеството вече е под всякаква критика на новите модели. Даже колкото е по-скъп модела и изпълнението толкова повече проблеми създава, което за мен не е нормално. Но тези проблеми са присъщи на всички нови коли. Много фенове на марката смятат че сегашните дилъри на ВАГ трябва да сложат по един Голф 2 на постамент отпред, защото инерцията от славата за здравина на старите модели им продава новите.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11

Тема "VW & Audi" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: