• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 17
Всички имаме коли, нали ?
thinkpad - майстор
Chefo77 написа:
Защо, има ли някакво друго предимство газта, освен икономическо и то като цифрово изражение на газостанцията? Еко-то го оставяме, щом не си налапал ауспуха, значи е все тая..
При мен с газ върви почти толкова колкото с бензин. По-евтино и доста по-екологично обаче. Мисли малко и отново защо почти всички баничарки, на които може да се сложи АГУ са с такова.
Chefo77 - майстор
thinkpad написа:
Chefo77 написа:
Защо, има ли някакво друго предимство газта, освен икономическо и то като цифрово изражение на газостанцията? Еко-то го оставяме, щом не си налапал ауспуха, значи е все тая..
При мен с газ върви почти толкова колкото с бензин. По-евтино и доста по-екологично обаче. Мисли малко и отново защо почти всички баничарки, на които може да се сложи АГУ са с такова.
Разбира се, че ще ги направят на газ - това са работни коне. Не знам някой да си купува баничарка за семеен автомобил. Ти мисли - колко голям е процентът на баничарките, които са на нафта, сравнен с бензиновите такива. Да, бензинките ги обръщат на газ - факт - като целта е икономия. Нормално. Огромна част от комбитата в световен мащаб се избират с дизелови двигатели. Огромна част от работните автомобили - също. Огромна част от по-луксозните - също.
И никога не съм сравнявал газ и бензин. Сравнявам газта с дизела!
Допълних си предишното мнение докато си писал това.
thinkpad - майстор
Chefo77 написа:
Огромна част от работните автомобили - също. Огромна част от по-луксозните - също.
Ей, чичко луксозен автомобил, ти лимузината кога я купи? Ти колко дизелови спортни автомобила си видял? До кога ще продължиш да си го мериш в темата колко си горд с дизеловият боторник? Знаеш ли какво, докато си засилиш боторника и ти завъртят 10-те турбота, вече на бензинката ще й гледаш опашката. Ако ще да е с ГИ. А като дойде момент за рециклиране на турбото за 1000лв, в то много скоро ще дойде, защото в БГ-то се купуват издухани дизели с изтекъл работен ресурс на тоя компонент, ще ти се насълзят очите много повече, отколкото моите за стартер Бош. И нафтичката с вода като ти стане на желе в резервоара става неприятно. Ако в БГ-то се купуват дизели, то те са за да бъдат карани с крадена нафта или защото за фирми нещата с горивата, ДДС и прочие стоят по различни начини.
Едно признавам на дизела и това е, че страшно трудно се гаси дизелов автомобил сравнен с бензинов. Можеш да си пъплиш без обороти и няма да изгасне. Следователно дизеловият автомобил може да се кара и от пълен некадърник и невежа. Това е причината и да бъдат предпочитани за учебни автомобили. Само дето аз голямото У на покрива на автомобила отдавна съм го надживял.
Chefo77 - майстор
Ето - пак доказваш ограниченията си.
Ти колко баничарки си купи? Нито една. Купи си изтръпнало Венто милионник с перфектното неработещо оборудване. Щото много избираш и пак се натрисаш. Даже стартера ти бил издухан. Или май не е бил - докато един велик шофьор не го е стопил, опитвайки се да го запали след като е бил намокрен. Я, още едно предимство на дизела - мога да го карам в дъжд без да се притеснявам, че ще му се намокри свещ или бобина.
Ако искаш, може да застанем на чертата и да заложим 50-тачка, пък да видим кой колко турбота чака да се развъртят и кой ще изчезне напред. Забавен си. Може да разнообразим - с 2 торби цимент, с 3 торби цимент, с 4 човека ... Може и колите да сложим, но ти няма да удържиш на думите си. Няма да казвам защо - то е ясно, приеми го като лична нападка.
Аз спортни дизели съм виждал, но не мисля, че ти си виждал спортни на газ. Или метан. Не търси из нета, няма да намериш, поне не и заводски излязъл. Може някой гаражник да го е направил, но оригинално - тцъ. Газта винаги е била и ще бъде горивото за икономия. И за нищо друго.
Пък като дойде момента за рециклиране на турбото ще му мисля. То винаги е така - да ходиш с грозни жени (да не вземе да се проебе настрани), да караш смотани коли (щото ще вземе да се прецака нещо и мани-мани), да живееш в кочина (щото ако е чисто, ще се изцапа) ... Приоритети.
ditronix - специалист
Само допълвам, че под 1000 кинта е чисто нова турбина (конкретно говоря за турбо GARETT за МЕГАН 2/ ЛАГУНА 2 1,9 dCi 120 коня), а рециклирането на старо такова е около 350-400 лева максимум с абсолютно нова турбо касета. Собствен опит. Дизелови състезателни автомобили-много! Докато под натиска на останалите отбори не ги забраниха, АУДИ мисля една година на 24 часовите сътстезания се подредиха всичките едно след друго от първо място надолу. Пак казвам- не е там въпроса! Тинки изплака, че нямал отстъпка за данъка на вехтата си каляска. Ами няма, имаш достатъчно отстъпки, че изобщо те пускат по пътищата да се движиш. А на мен нали се сещаш какво НЕ можеш да ми одереш, ама някоЯ може,а? :-D Тъй че ако решиш, можеш да спазваш добрия тон. Ако не- каквото повикало, такова се обадило :butthead:
thinkpad - майстор
Chefo77 написа:
Ето - пак доказваш ограниченията си. .
Ако дизелът ти глътне вода го брой също толкова умрял. На стартера редукторът е бил пластмасов и се е счупил. Сигурно когато автомобилът ти се повреди на пътя и си сам, чакаш влекача. Между другото, Бугати Вейрон - един от най-мощните автомобили в серийно производство е бензинов.
Карай си дизеловият боторник и не ми го хвали. Още по-малко в тема, в която за втори път ти подчертавам, че е за ЕКО отстъпки за АГУ, след като за други такива има. На мен АГУ-то не ми пречи, колата си върви. Ако искам повече, имам копченце да включи на бензин. За сметка на това ти нямаш копченце, с което да направиш твоята кола по-икономична и по-екологична. Иначе колата я стегнах и след още малко очаквам да си я карам без притеснения.
ditronix написа:
Тинки изплака, че нямал отстъпка за данъка на вехтата си каляска
Да не би автомобилът ти да е в изрядно техническо състояние, като нов излязъл от завода? Какви отстъпки, че ме били "пускали", като всичко вече си ми върви? Спрямо кого? Останалите също си карат. Железен аргумент.
Има железен аргумент - газта и метанът са по-екологични. Като ще има отстъпки за екология, трябва да има задължително за АГУ. Ако не - за никого никакви отстъпки. С новите автомобили да си плащате пълният данък. Да не са изревали тези с такива, след като имат пари за нов автомобил - имат пари да спонсорират държавата.
gogo7777 - майстор
За сметка на това ти нямаш копченце, с което да направиш твоята кола по-икономична и по-екологична.
Ааааа има копченце, сменят от нафта на олио :lol:
sstefanov - майстор
Да, караме си новите дизелови автомобили със 110 коня и смесен разход 5 на сто, плащаме си данъците и не се оплакваме.
Ти се оплакваш, не ние.
koveslav - майстор
Пичове....не живеем в правова и законова,а в държава на сивата икономика.Държавата,след като не може да си събира истински данъците върху печалбите,единствения начин остава да ги събира според да го наречем похарчените пари.Масово "баровците" карат коли на стойност може би в пъти по-голяма от целия им бизнес,за жилищата им въобще няма смисъл да говорим.Нашите патила са страничен ефект от всичко това.Какво да очакваме-отделни закони и данъци за бедни и богати ли? Има ги-стар и нов автомобил. Има само един друг начин,българите също да се обявим за малцинство и да си издействаме облекченията и помощите,ама......закъсняхме и за това!
Но чак пък облекчения,че сме на по-евтино гориво-това е химера някаква...
hidrazin - майстор
thinkpad написа:
... Като ще има отстъпки за екология, трябва да има задължително за АГУ. Ако не - за никого никакви отстъпки. С новите автомобили да си плащате пълният данък. Да не са изревали тези с такива, след като имат пари за нов автомобил - имат пари да спонсорират държавата.
Е, то накрая става очевадно за какво иде реч - обикновена човешка завист. Никаква екология, никакви пет лева.
Тинки, знаеш ли кога ще получиш отстъпки? Когато си демонтираш бензиновия резервоар и ти махнат цялата бензинова система. С една дума - нивгъш. :lol:
И друго - върви да ти закачат маркучите и да видиш колко си екологичен на газ. Докато не го направиш, ще считам че си само един тролпад. (не че не си де)
И с тая "вода" дето ти излизала от ауспуха - вземи да си поливаш китките, доматите ... и пак ще говорим.
Толкова си елементарен!
:partyman:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 17

Тема "Защо няма отстъпка от данък за автомобили с АГУ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: