• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
karoto - специалист
Когато палите с бутане, бързо ли пали например на 2/3 метра или изисква повече растояние и на коя предавка е колата.
шоп - майстор
Много вероятно е мотора да издухал. 25-26 годишен дизел каква ли компресия ще има?

Между другото дизелова кола се купува след замерване на компресията, макар, че пак няма гаранция. Вече има добавки към маслото, които правят дизела като нов...до следващата смяна на маслото :-D
fbr - майстор
шоп написа:
Много вероятно е мотора да издухал.
Тия мотори лесно не умират. Особено пък на фиеста.
toolegittoquit - майстор
karoto написа:
Когато палите с бутане, бързо ли пали например на 2/3 метра или изисква повече растояние и на коя предавка е колата.
Когато беше топло, палеше за 5-6 метра бутане и включване на 2-ра скорост. Когато захладня, взе да пали на по-дълго разстояние на бутане, пак на 2 или 3 предавка, но палеше и като запали, работеше нормално. Имаше видим дим, като запали. След няколко минути димът става почти безцветен. На първа никога не съм пробвал, поради големият стрес, който би преживял колата.
---
Пробвах да паля с директен плюс на шината на нагревателните свещи. Както винаги, припатква, мъчи се, но не пали.
Kirilpm - специалист
Тани написа:
Трола си остава трол!!
Абсолютно подкрепям.След доста време и нерви да му обясня по възможно най-елементарния начин решението на проблема му.Включително проверка на ангренажа,проверка на подгревните свещи по няколко начина,проверка и смяна на разпръсквачите на дюзите,измерване на налягането е пуснал абсолютно същата тема във форума и решенията отново не му харесват.Ами като не му харесват да измисли абстрактни решения в негов стил,за без пари и за мързеливи хора,та да е доволен :)
Цитирам какво съм му писал на лично:
Иска по-високи обороти за да запали,за това не пали на стартер.Абе като цяло тези двигатели са скарани с паленето,помниш ли как ме поучаваше че дизел не се пали на бутане/дърпане :lol:
Свали дюзите и ги закрай на сервиз да ти ги пробват на стенд,или отиди в някой сервиз да ти ги направят,ако една има проблем сменяй разпръсквачите и на 4те под 100 лева е цялото удоволствие,а се отразява в по-добра динамика,по-нисък разход и по-лесно палене.За дима около колекторите,ако ЕГР-а стои го запуши с ламаринка,или провери да не е запушен некадърно.Правилния вариант е гарнитурка,ламаринка,гарнитурка.С това оплакване за недобър празен ход и вибрации ако нещата не се оправят след ремонта на дюзите се насочи към помпа и ангренаж,ремъците на тези коли не са никак лесни за зацепване и често се случва или вала или помпата да не съвпадат с белега на коляновия вал.Ако всичко е наред по горивоподаването на свободна при загрял двигател и рязко форсиране до край колата трябва да не изпушва,тоест да не се забелязва черен дим,ако това е на лице ще пали.Ако ходиш в сервиз да ти правят дюзите поръчай им да ти измерят и компресията.
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Иска по-високи обороти за да запали,за това не пали на стартер.
Кириле, съгласен съм с всичко казано от теб. Обаче такъв стартер имам и уж е разчетен за тоя мотор. Друг нямам. Не мога да предвижа колата в момента, да я закарам на сервиз. Белезите не съм ги гледал още, защото вън има половин метър сняг и няма къде да закарам колата.
Не съм казал, че не съм благодарен за това, което си споделил. Обаче не всичко мога да го направя в момента или да го направя сам. И дори не търся идеално да пали, търся въобще да пали, преди да падне акумулатора. Да мога да я придвижа до доверен човек, да я погледне.
kozl - майстор
Ако двигателя е със занижена компресия в цилиндрите, нормално ще пали трудно при отрицателни температури. Някога това беше теста за дизеловия двигател. Сутрин на студа и изстинал двигател как пали. Старото пежо събираше 100Ah акумулатор и като паднеха температурите и няколко подгрявяния въртене, веднъж дваж според зависи от студа. Имах колеги с "летни" дизели. Зимата в престой.
Аз платих към 70 лв. Преди години за проверка на компресия и дюзи. Дюзите изкараха проверката, но компресията не. Това обясняваше трудното палене при ниски температури, но все пак и с повече въртене до последно палеше на стартер. Е разполагах и с резервен стартер, със и без редуктор, а и на 305Д много лесно се подменя от към капака.
Така за двигателите дето си не знаят километрите. То от някъде трябва да се почне с проверките и предложението е дюзи и компресия.
toolegittoquit - майстор
Взех свещи. Новите са по-дълги. Купувах ги, като казах марка, модел и дори дадох талон да гледат двигателя.
Има ли проблем? Новите са по-дълги и влизат малко по-навътре в главата.
Изображение
Свещта миришеше малко на недоизгоряла нафта, понеже я мъчех да запали. Пробвах я на акумулатора - загрява. Пробвах старата, не загрява. Познал съм, че е дефектна. Сега взех 2, после ще сменя и другите 2.
nikolson - майстор
toolegittoquit написа:
Предпочитам да не сменям 4 при 3 работещи,
* Защо ми изчерпа бюджета? Защото правих "ремонти" по 100лв, благодарение на които след 1000км имам кола за скрап, ей за това. :x
:-D :-D
toolegittoquit - майстор
nikolson написа:
:-D :-D
Намерих ги на по-нормални цени и се опаричих малко. Предпочитам да си вържа гащите, отколкото после пак да ровя коя е проблемна. Ще ги оставя здравите като резервни.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: