• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 60
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Ем кажи коя година, и с кой двигател де, кат си тръгнал да даваш акъл...ама внимавай щот нали знаеш...опелите са ми слабост.... ...КАЗА ЧОВЕКА, КОИТО КАРА С М10Д
SEV написа:
Първо мизерника си ти,защо ли?
Не сте прави и двамата. Обслужвал съм си колите. Червената, боядисана със спрей я дадох с нов съединител, бензинова помпа, накладки, масло и антифриз. Качваш се и караш. И никога не лъжа в състоянието.
Факт е обаче, че ме ядете, а задължително трябва да се отбележи тоя проблем с шпонката на коляновият вал. Това е проблем, който най-много е засягал дизеловите, но засяга дори и бензиновите. Навремео никой не ми беше казал за тоя проблем. Не смених колело и болт и си изпатих. Казвам го сега, за да може да се знае. Защото съм изпатил.
Истината е, че следващите мотори в Голф4 като 1.6 се оплакват, че кутиите им падали на пътя разглобени(нитове) има мотори маслояди, или с проблемна електроника като 1.6 101коня, до колкото помня, които направо не ставали за ремонт като дойде време. И че с ПД дизелите имало и някои доста скъпи проблемчета.
Аз никого не хваля. Обаче се наложи да се информирам и да чета. От майсторска гледна точка нищо не е съществен проблем, защото знаете какво да гледаде и всичко можете да си го оправите сами. От гледна точка на обикновен човек, един по-сериозен проблем е равен на бракуване на колата, защото сумите, които се искат след това в сервизите са космически.
Ако взимам някоя по-нова кола от година 2000, един Фокус(Фикус) не ми се вижда лош. :)
Ти целия форум напълни с качественото обслужване на колите си.Човека вероятно не е решил да купува скрап като твоята.
Моя съвет е като ходи на оглед да търси човек,който разбира от коли и да прекара колата през диагностика и сервиз.Ако ще на 300 000км да е просто си отваряйте очите какво взимате,много по-важно е как е обслужвана колата от това на какви километри е.
toolegittoquit - майстор
Gostrex. написа:
Ти целия форум напълни с качественото обслужване на колите си.Човека вероятно не е решил да купува скрап като твоята.
Моя съвет е като ходи на оглед да търси човек,който разбира от коли и да прекара колата през диагностика и сервиз.Ако ще на 300 000км да е просто си отваряйте очите какво взимате,много по-важно е как е обслужвана колата от това на какви километри е.
Приятел, не те знам кой си, дори не си си написал старият ник, за да може да те идентифицираме като особа. Извинявай, но не знам от къде ги знаеш и от анонимка на квадрат критика не приемам. Аз лично, въпреки това, че съм многословен, на никому лошо не мисля и където мога - помагам. Зареди авто форума, а вземи погледни писаниците ми из едни други теми. Не си стоя тук, само за да си спамя. Нямаше да ме е яд за оная кола, ако не бях вложил общо над 2.5 бона, за да я пратя след това за 110лв на вторични суровини. И имам касови бележки, които мога да ги постна, дори едната от единият датчик, който го купих, още ми е под ръка. Бях почнал да я правя, за да я карам. Не стана.
За това казвам да се гледа внимателно. Някой тук посочи Пасат 3, а 1.9 двигател, който има проблем с шпонката. Предупредих, защото проблем може да се случи. Ако някой не е обърнал внимание, имало е проблем с демпферната шайба и е биело или някой е прикрил проблема колкото да я продаде. Лошото е, че в сервиза не биха свалили демпферната шайба, болта и зъбното колело на коляновият вал за една проверка. А с едно лепило могат да го закрепят, колкото да не се клати 100-200км - ако мине номера.
Специално по темата, Форд Фокус ми изглежда добре. Има бензинови и си се търкалят безгрижно. :) От други по-нови от 2005 година коли нямам впечатления, не съм карал много такива достатъчно дълго, че да формирам такива.
infomar
Gostrex. написа:
......,много по-важно е как е обслужвана колата от това на какви километри е.
Прав си колега, дори много си прав, но кажи ми честно до 10-15 годишна кола ли би си купил или 15-20 ако и двете са добре поддържани, при почти еднакви цени?

Моля ви не се дразнете заради едни тъпи коли, всеки си харесва колата и жената и еднакви вкусови няма.....виж за жени да се карате, русата или черната е по добра е друго нещо :partyman:

Най-лесно ми беше да вляза в класациите на някой агенции и да видя коя кола има по-малко неизправности, но имам в предвид, че германските, английските, и др. агенции правят статистика на коли поддържани във фирмени сервизи, карани по нормални пътища и що-годе културни шофьори, а в нашата родна страна, нито пътищата са като хората, нито сервизите, а за манталитета да не говорим..... Да не споменавам, че едва ли и класациите са реални или манипулирани - скоро фоцваген ги одрусаха в САЩ за манипулация на електрониката....

Затова за мен е важно да разбера как в България вие, българските потребители оценяте колите. Знам, че всеки ще си хвали колата, защото както бях казал всяка марка има класни коли които почти не се развалят и имат скромна поддръжка, и затова най-ярко проблемите се виждат в съответните форуми където се обсъждат проблеми по ремонти.... и от там съм отчаян, че нищо не се покрива с обявените класации. Или колите които идват у нас са трошки или задкормилният механизъм нещо не е в ред :?

А бе това "шопинга" били трудна работа, сега разбирам жените каква мъка им е когато тръгват да пазаруват... аз с една кола трудно ще се справя :rock:
toolegittoquit - майстор
infomar написа:
Или колите които идват у нас са трошки или задкормилният механизъм нещо не е в ред:
Понякога едното, понякога другото, понякога и двете. Оказва се, че можеш да гледаш гледаш нов внос кола която е лъсната, а е била удряна почти тотал щета и е препродадена тук. Много от новият внос е от разни джамбази, които купуват трошки по 500Евро и ги продават после тук по 4000Е. :?
M(art)o - специалист
Колега Infomar,
Взимайте си Фолксваген Поло или Голф 5 - Комби и забравяте за каквито и да били траканета от ходова част, Святкане на лампи по таблото , скъпи консумативи и прочие!
Дизела е здрав ! А и цените, са повече от поносими! Лично на моята кола й навъртях 50 хил км за 1,5 год. и нищичко не съм сменял(Здраво каране по аутобани и градско, даже и Офроуд по баирите :-D ) Стиска зъби колата и тва е!

Едит- П.П.
По-добре платете на някой близък или познат, който би отишъл на кратка "екскурзия" до Германия/Австрия и да ви я докара колата на ход!!!
Отколкото да си слагате главата в торбата пред автоджамбазите!
profesionalist_wood - майстор
Не купувайте Форд Ескорт! Когато я купихме беше на 5 години през 2006-та!Тя започна да има проблем след 3 месеца. Та...след като пътувах всеки ден Пловдив -София,грохна тотално и завърши живота си колата с удар в мантинела на селски път... :angel:
Карал съм Пежо 106 , Фолксваген Джета 85-та г. Фолксваген Бус от 1969 г.
Старите фолксваген бяха читави и здрави,докато днешните не знам дали са така
infomar
M(art)o написа:
Колега Infomar,
Взимайте си Фолксваген Поло или Голф 5 - Комби и забравяте за каквито и да били траканета от ходова част, Святкане на лампи по таблото , скъпи консумативи и прочие!
Дизела е здрав ! А и цените, са повече от поносими! Лично на моята кола й навъртях 50 хил км за 1,5 год. и нищичко не съм сменял(Здраво каране по аутобани и градско, даже и Офроуд по баирите :-D ) Стиска зъби колата и тва е!

Едит- П.П.
По-добре платете на някой близък или познат, който би отишъл на кратка "екскурзия" до Германия/Австрия и да ви я докара колата на ход!!!
Отколкото да си слагате главата в торбата пред автоджамбазите!
Затова искам от собственик да я взема.
Сега ще ги огледам отново "Фолксваген", Наличие на газово добре ли е или... няма нужда от него и вреди. :?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=d6one9
Това ми харесва, но надхвърля бюджета... а никой няма да ме чака.... много малко километри :?
Andri01 - майстор
Голф 3,карам я от 2001-ва,на около 200000км, комби,турбо дизел, 75к.с.,1900 куб.см. ремонт на алтернатора ,смяна водна помпа ,накладки-2 пъти и естествено ангренажен ремък-2 пъти и комплект накални свещи/ едната беше заминала,но смених4-те/. тенекиите "тръгнаха" ,но по моя вина-не им обръщах внимание. Иначе си върви много добре за 21 годишна кола. Преди карах Опел кадет 1,6D- изкара и той много и го продадох в движение. За предпочитане-немска кола-мое мнение.
Chefo77 - майстор
Фокусчето е добър вариант. Стига да можеш да преглътнеш, че не можеш да разбереш във Форд ли се возиш, или в Дачия. Да, точно така - колкото пъти съм се возил във Фокус, толкова пъти съм бил с това впечатление. Не че е лоша возията, но е прекалено стегната , което в комплект с твърдите седалки и директното управление, при мен води до ... прилошаване. Нещо, което не ми е ставало нито в Голф, нито в Астра, нито в Браво, нито дори в ... Ровър. Иначе лошо не мога да кажа за Фокус-а. Добри мотори, добро окачване, здрави кутии... Ако не ги е карал Тинки, вероятно са добър избор.
Погледна ли предложенията ми по-горе?
И още нещо - предвиди си едни 1000 лева за първоначалното обслужване. Нищо, че почти всички сменят консумативи преди да продадат колата :wink:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 60

Тема "Избор на "пенсионерска" кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: