stoianov_n написа: Ем кажи коя година, и с кой двигател де, кат си тръгнал да даваш акъл...ама внимавай щот нали знаеш...опелите са ми слабост.... ...КАЗА ЧОВЕКА, КОИТО КАРА С М10Д
SEV написа:Първо мизерника си ти,защо ли?Не сте прави и двамата. Обслужвал съм си колите. Червената, боядисана със спрей я дадох с нов съединител, бензинова помпа, накладки, масло и антифриз. Качваш се и караш. И никога не лъжа в състоянието.
Факт е обаче, че ме ядете, а задължително трябва да се отбележи тоя проблем с шпонката на коляновият вал. Това е проблем, който най-много е засягал дизеловите, но засяга дори и бензиновите. Навремео никой не ми беше казал за тоя проблем. Не смених колело и болт и си изпатих. Казвам го сега, за да може да се знае. Защото съм изпатил.
Истината е, че следващите мотори в Голф4 като 1.6 се оплакват, че кутиите им падали на пътя разглобени(нитове) има мотори маслояди, или с проблемна електроника като 1.6 101коня, до колкото помня, които направо не ставали за ремонт като дойде време. И че с ПД дизелите имало и някои доста скъпи проблемчета.
Аз никого не хваля. Обаче се наложи да се информирам и да чета. От майсторска гледна точка нищо не е съществен проблем, защото знаете какво да гледаде и всичко можете да си го оправите сами. От гледна точка на обикновен човек, един по-сериозен проблем е равен на бракуване на колата, защото сумите, които се искат след това в сервизите са космически.
Ако взимам някоя по-нова кола от година 2000, един Фокус(Фикус) не ми се вижда лош.
