• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
kr1100 - майстор
simplex написа:
kr1100 написа:
Вече се започна с ремонтите / питане в VW форума/
И? Ремонтът ми е 30лв и ще си го направя сам.
Абе не се знае след като толкова много разпитваш и не искаш да сваляш таблото И си направи снимка на жилата на ръчките за парното клапата за да не питаш после.
Майсторе хубав съвет му даваш за червения - тъкмо да му се разтече пшомпша, съединения, фланец, я от блока или някоя тапа.
Тинки при сваклен капак на ангренажа почовъркай в долния край блока - дали има корозия за да нямаш по-късно неприятна изненада .
Chefo77 - майстор
Ако при запален двигател и махнат капак на ангренажа почовърка там с отвертка, също ще стане весело ... :lol:
gogo7777 - майстор
Ае хирурзите започнахте с ортопедията.....Пасатко има прост проблем с простатата....малко изпуска :)
mupk0 - специалист
Chefo77 написа:
Ако при запален двигател и махнат капак на ангренажа почовърка там с отвертка, също ще стане весело ... :lol:

Тъкмо ще докара ето този ефект , само че в 8 клапанов вариант :D


Изображение
Chefo77 - майстор
Някои сме го докарвали чат-пат. Но без отвертка :lol: :lol:

Прикачен файл

DSC00187.JPG

Прикачен файл

DSC00180.JPG
DSC00180.JPG (103.23 KиБ) Видяна 1395 пъти
montoya - майстор
kr1100 написа:
Майсторе хубав съвет му даваш за червения - тъкмо да му се разтече пшомпша, съединения, фланец, я от блока или някоя тапа.
Моя го карам повече от година с розов, който май е за всякакви двигатели Г12++ или Г13 се води, няма никакви ядове до момент, а го сипах след промиване на системата с вода и обезмаслител
kr1100 - майстор
Chefo77 написа:
Ако при запален двигател и махнат капак на ангренажа почовърка там с отвертка, също ще стане весело ... :lol:
Не съм писал на запален. Имах в предвид,че пробив на блока от корозия
пишман_майстор - майстор
kr1100 написа:
Майсторе хубав съвет му даваш за червения - тъкмо да му се разтече пшомпша, съединения, фланец, я от блока или някоя тапа.
Крис донякъде си прав . Това му е минуса на този антифриз . Просто не търпи никакви отлагания и варовикови наслоявания.
Разтваря ги. И ако има нещо "позапушено" без видим теч - тръгва теча. Но ако системата е наред- никога повече няма да има драми със ръжда, отлагания и т.н. . Много е щадящ към леки метали, както и гумени елементи .
пишман_майстор - майстор
simplex написа:
Най-голямата глупост е да разтворя варовика в системата и да ми запуши някой път, по който се движи водата или радиатора. По-добре да я промия и да си налея пак син антифриз.
Леко се излагаш с това мнение колега...уж четеш редовно и ФВ форумът....
Там е работата, че той не запушва нищо, никога. Дори напротив, ако има поне минимален отвор за преминаване, ще отпуши напълно всеки един отвор. Без значение какво, ръжда, кал, фосфатни наслагвания и други.
Не е срамно човек да не знае . Но да се твърдят неистини...ще се подведе някой.

П.п. щом ще е син, вземи си на Хепу. Или друг с аналогично качество. От евтините сини ще се надъниш сериозно на пълен със фосфати боклук. И пак ще сменяш радиаторче. И не само него.
montoya - майстор
Нищо няма да му стане, промий с вода, ако е кафява течността и наливай червен или розов антифриз. Водната помпа, ако не е сменявана бъди сигурен че и идва края, пък не са хиляди левове тия помпи.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 154

Тема "Какъв Пасатко си купих - да ви е яд!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: