Chefo77 написа:... пък ако зависи от тях - едва ли не ще се забрани нафтата като гориво.Ааа не така, ако се забрани нафтата.......оставам без работа.


Chefo77 написа:... пък ако зависи от тях - едва ли не ще се забрани нафтата като гориво.Ааа не така, ако се забрани нафтата.......оставам без работа.
ivanovbg написа:да не говорим, че само натискаш педала и изпреварваш, докато дизела - натискаш и ... и не изпреварваш. И скорост не може да върнешТова е така. Няма какво да върнеш, защото в по-ниските е мощността, та и да върнеш, ще вкараш двигателя във високи, но файда няма. Не съм тествал разхода на нов дизел, но това което казваш за предавките има абсолютна логика. Просто концепцията е различна и дизелът е по-скоро работен кон, отколкото бегачка.
ivanovbg написа:Реално за 100км/час се потдържат с 45 коня на тон при среден коефициент на обтекаемост на съвременните автомобили. Сегашните дизели имат среден часови разход около 100-120 грама на конска сила за час и реалния разход ще е от 4,5 до 5,5 литра/100км, докато бензина с неговите 140-160грама ще бъде около 6-7литра/100 за тон тежка кола...Я пак. Не мисля че литър бензин или нафта тежат един килограм. Сметките ти са валидни ако това е така.
stivemaster написа:... че се набирам вече и както напоследък обикалям цяла България, да не ми щукне да те посетя, да ми кажеш в лицето че съм ти смешен !...дето не знае как бият керемидите в чуждо село.
hidrazin написа: Демек бензикнка дето гори 6/100 си лапа на място не по-малко от 1,5 литра - наполовина от подобен дизел.Закачам се с лаптопа на компютъра на колата и гледам, че той изчислява консумация 0.8l/h Не знам къде ги видя тия 1.5l/h Гърция недей я гледа, тя за това фалира. Много се ширеха.
Chefo77 написа:Тинки, все си мисля, че се опитвам да обясня на девственик какво представлява секса, пък той твърди обратното, защото в книжките пишело друго.Ако не вярвам на ECU-то на колата, което командва всичко, на кого да вярвам?
Chefo77 написа: Тинки, опитай се да направиш това на която и да е скорост и ще разбереш какво имам предвид.Нямам никакъв проблем да направя това, което ти си направил. Като гледам километража ти накрая, изглежда си до 4500 оборота и до там, приятелю. Бързото ускорение от място не е само зависещо от въртящият момент. Защото ти не го имаш на гумите. Имаш предавки. И като ще ускоряваш, ще ускоряваш първите милисекунди по-добре, а после като стигнеш 4500 оборота умираш, сменяш предавка и се бавиш. Аз мога да натискам до прекъсвач и до тоя момент колата ще ускорява. Не съм състезател обаче. И съжалявам, че ще ти разбия мечтите, но шеста предавка нямаш. Както и аз имам само 7000 оборота. Ако ти имаш въртящ момент, то той ти е много ниско и ти се налага да сменяш предавки. Ето ти го недостатъка. Тоя недостатък бави. И за това не се предпочитат много дизелови бегачки за драг. Именно за това не мога да разбера какво се бутате при бензинките, като вашето е за дърпане от старт, но толкова.
Не ми трябва да сменям по-често в движение. Трябва ми за бързо ускорение от място.
toolegittoquit написа:...Закачам се с лаптопа на компютъра на колата и гледам, че той изчислява консумация 0.8l/h Не знам къде ги видя тия 1.5l/h Гърция недей я гледа, тя за това фалира. Много се ширеха.Ми вземи да хвърлиш тъпия ThinkPad в най-близкия контейнер. Изчислявал бил... ама ти не знаеш как, и той не знае как...
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: