simplex написа:АЛООООУ инжектора да не ти е крушка ???? - като казвам че ръсиш глупости до припадък не ми вярвашDuke_BG написа:малко по-точно ? схема например ... поне един път си признай че си в грешкаРелето има нормално отворен и нормално затворен контакт. Инжекторът се храни с +12V, също както и клапаните се хранят с +12V. Слагам на нормално затвореният контакт кабела(+12V) на инжектора. На нормално отвореният контакт слагам клапаните за газта. На изводът, който се свързва с нормално отворен или нормално затворен контакт в зависимост от състоянието на релето - слагам +12V.
Когато на релето се подаде на управляващите изводи +12V, тогава нормално затвореният контакт превключва на нормално отвореният. Тогава работи на газ. Когато нищо не съм подал на релето - нормално затвореният контакт си остава такъв и свързва инжектора с +12V. Колата работи на бензин.
Така управлявам само с 1 жица хем бензина, хем газта. Изключвам +12V, който ще са постоянни на релето - това е втората жица. Много се съблазнявам да го свържа така.

Вържи го така щом те влече после ще ти дам телефона на познат скрабаджия - ще ти даде най-добрата цена за да взема пасатко за скраб
