• 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
Duke_BG - специалист
simplex написа:
Duke_BG написа:
малко по-точно ? схема например ... поне един път си признай че си в грешка
Релето има нормално отворен и нормално затворен контакт. Инжекторът се храни с +12V, също както и клапаните се хранят с +12V. Слагам на нормално затвореният контакт кабела(+12V) на инжектора. На нормално отвореният контакт слагам клапаните за газта. На изводът, който се свързва с нормално отворен или нормално затворен контакт в зависимост от състоянието на релето - слагам +12V.
Когато на релето се подаде на управляващите изводи +12V, тогава нормално затвореният контакт превключва на нормално отвореният. Тогава работи на газ. Когато нищо не съм подал на релето - нормално затвореният контакт си остава такъв и свързва инжектора с +12V. Колата работи на бензин.
Така управлявам само с 1 жица хем бензина, хем газта. Изключвам +12V, който ще са постоянни на релето - това е втората жица. Много се съблазнявам да го свържа така.
АЛООООУ инжектора да не ти е крушка ???? - като казвам че ръсиш глупости до припадък не ми вярваш :axe:

Вържи го така щом те влече после ще ти дам телефона на познат скрабаджия - ще ти даде най-добрата цена за да взема пасатко за скраб :toimonster:
nikolovvd - майстор
Така става, когато някой си мисли, че ел. инсталацията на колата е като на мазето му.
Едно е да вържеш 10 крушки, хладилник и два котлона с фурна и съвсем друго за бърникаш около двигателя. Освен познания по тоците, човек трябва да се е запознал с работата на двигателя. Не само ще ти блъска грешки в ECU-то, но може и интегралките да излязат да видят кой ги тормози. :axe:
Сега разбираш ли поговорката - "Ефтиното винаги излиза по-скъпо!" или да ти поясня? :-D
До 50-та страница ще търсиш компютър за колата, ако още не е изгоряла тая барака. :lol:
Chefo77 - майстор
Тинки, моля те поне тоците си направи както трябва, че ето това се случва ...
Снимката е от тази сутрин, след като екшъна свърши... На шофера смелостта му стигна само да отвори багажника, за да спре кранчето на газта. И едва го убедихме да не отваря предния капак, че голямо мазало можеше да стане.
Прикачен файл:
image-0-02-05-a4f83ea164600278a1e735bb99be644eb91a91842550fdf97dcc00e914b7e308-V.jpg
Duke_BG - специалист
Грешките в еку-то ще са му най-малкия проблем. Особенно с идеята за НО и НЗ контактите + ел. изпарител без правилното управление :?

И понеже е голям разбирач аз няма да му кажа как трябва да стане :finga:
nikolovvd - майстор
Duke_BG написа:
И понеже е голям разбирач аз няма да му кажа как трябва да стане :finga:
Само ако си плати 9998$! :lol: :butthead:
Duke_BG - специалист
на него му се свидят 2,5 лв за едно реле с цокъл и резистор ти пишеш такива страшни цифри :mrgreen:

ама понеже съм добричак ще му уредя добра цена в скрабаджийницата
nikolovvd - майстор
Разхода на Пасат 3 на газ е 12-13, ако е настроена газовата на вървене. :rolleyes:
Ако я настроиш икономично ще трябва да минаваш на бензин по баирите, но не виждам как ще стане безболезнено, защото изключваш бензиновата помпа, а тя трябва да направи 2.5 атмосфери в рейката, за да може да работи на бензин. :)
Може да има 1-2 литра разлика в зависимост от състоянието на колата, но ако дава 6.5 разход на бензин АГУ се обезсмисля. :vom:
За съжаление данните ми са от преди 10 години. Тогава за последно ми е минал такъв Пасат през ръцете. :?
Не предполагах, че още има от този модел пасатори на пътя. :-D
Не ми се връзвайте! :-D Има и Б2. Ежедневно ги виждам. Виж Б1 не съм виждал скоро. :toimonster:
gogo7777 - майстор
Разкарай газта от там и я закарай до въздушният филтър. 100 пъти ли да ти го повтарям...
nikolovvd - майстор
Спъваш развитието на одисеята.
Как иначе ще се появи тема - "Инжектори от къде?" или "Иглите ми са за смяна" и други подобни.
nikolovvd - майстор
Пак нищо не си разбрал!
Температурата при изгаряне на газ пропан-бутан е по-висока от тази на бензин и иглите прегряват, защото го няма бензина да ги охлажда.
След няколко месеца като превключиш на бензин двигателя ще се тресе и няма да работи равномерно, защото бензина няма да става на мъгла в цилиндъра, а иглата ще го плюе.
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 154

Тема "Какъв Пасатко си купих - да ви е яд!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: