• 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
hidrazin написа:
Ми вземи да хвърлиш тъпия ThinkPad в най-близкия контейнер. Изчислявал бил...
ECU-то ли да хвърля в контейнера? Чета данните от него на лаптопа с диагностичният софтуер. А те се ширеха, за това сега духат горещата супа. Аз предпочитам да карам на газ. Да няма притеснение после, че някой ще те люби.
Chefo77 - майстор
Абе не е за старт бе! ДИЗЕЛ СЪС СТАРТ НЯМА. Спри с тези простотии - ДИЗЕЛЪТ НЯМА ДОБЪР СТАРТ. Ако тръгнем двамата с теб, ти ще ми вземеш старта, аз може да те настигна и задмина, но старта посмъртно не мога да го взема! Точно заради по-късия диапазон и заради по-късите предавки. По-нагоре, при 3-4-5 скорост, когато на теб ти стане по-трудно да вдигаш бързо обороти, си мой, но на първа нямам никакъв шанс.
Един пример за ситуацията в движение, макар да е в мой ущърб. Карах предишния си Ровър - 1.4 пълна инжекция, 16 клапана, 103 коня, в прекрасно състояние. Отиваме на вилата с жената и едното хлапе, нашите са там, но се сърдят и тръгват да се връщат. Аз тръгвам да ги гоня. От Осеново до Варна НЕ МОГА ДА НАСТИГНА Корсата. Корсата е 1.5 турбодизел с кулър на Исузу, 67 пикливи коня. Разбираш ли, че Корсата, която е на 2/3 от моята мощност, която се движи добре между 2500 и няма 4000 оборота, аз не мога да я настигна с автомобил, който върви повече и от твоя! Не че съм калпав шофьор, то и геврекчия може да натиска газта до дупка, ама на - факт.
Ти виждаш ли някъде да сменям скорост? Между 1500 и 4500 оборота колата ускорява - от 50 до 160. По баира нагоре. Някои му викат еластичност и точно тя ми осигурява достатъчно добро ускорение БЕЗ да сменям предавки.
Последна промяна от Chefo77 на нед сеп 20, 2015 2:20 am, променено общо 2 пъти.
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Абе не е за старт бе! ДИЗЕЛ СЪС СТАРТ НЯМА. Спри с тези простотии - ДИЗЕЛЪТ НЯМА ДОБЪР СТАРТ.
Нямам никакви проблеми да вдигам обороти на която и да е предавка. Говорих, че дизелът е добър за товарни машини с дърпане. Именно заради въртящият момент в ниските. Не си ме разбрал за старта. Ще загубиш там заради късите предавки. И после пак няма да спечелиш, ако си поддържам оборотите.
И понеже мощността на бензина не е недостижима като диапазон, не виждам как не си можел да ги настигнеш. Това не зависи само от кола, а и от възможности по пътя. Просто дизел срещу бензин в обороти няма шанс. Има шанс само да изравни, докато бензинът вдигне обороти.
Последна промяна от toolegittoquit на нед сеп 20, 2015 2:18 am, променено общо 1 път.
hidrazin - майстор
:partyman:
toolegittoquit написа:
... Аз предпочитам да карам на газ. Да няма притеснение после, че някой ще те люби.
Мини на въглища. По-евтино ще ти е. Ама и лаптопа ще трябва да е на въглища при измерването.
Трябва да им обединиш охлажданията - лаптопа с антифриз към охладителната на двигателя.
Иначе ще даде грешни показания. :cool:
За любенето - като гледам доста те любят(обичат, уважават...) тук...май всички. :-D
:partyman:
toolegittoquit - майстор
hidrazin написа:
За любенето - като гледам доста те любят(обичат, уважават...) тук...май всички
Стига глупости. Много добре разбра гърците кой ги люби. МВФ. Като имам евтино гориво, ползвам си го. Кой е луд да плаща скъпо за нещо, което може да има на по-ниска цена? А ти каквото искаш си обединявай към охладителната система, тия авангардни и пионерски решения оставям на теб да ги прилагаш у вас..приятелю.
Chefo77 написа:
Ти виждаш ли някъде да сменям скорост? Между 1500 и 4500 оборота колата ускорява - от 50 до 160. По баира нагоре. Някои му викат еластичност и точно тя ми осигурява достатъчно добро ускорение БЕЗ да сменям предавки.
Не знам. Аз като карам съм твърде зает с карането и не ми остава време да си правя клипчета, че да ги пускам в Интернет да се похваля. На 4-та предавка нямам проблем да ускорявам. Не виждам защо да го правя без да сменям предавки, та да работя в икономичен режим без да режа на 4500-5000 оборота, ами да си работя до 3500, да речем.
Chefo77 - майстор
toolegittoquit написа:
Като имам евтино гориво, ползвам си го. Кой е луд да плаща скъпо за нещо, което може да има на по-ниска цена?
Ето това е правилното ти мнение.
Престани с простотиите на коя технология какви са И предимствата и недостатъците, 'щото там не си в час. Поради липса на практика. Виж пак за девственика. :wink:
Не е хвалене, а споделяне. Преди 5 години. И не, не можеш да го направиш на 4-а по този начин, по който го прави дизела.
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Не е хвалене, а споделяне. Преди 5 години. И не, не можеш да го направиш на 4-а по този начин, по който го прави дизела.
Да, не мога да го направя по начина, по който го прави дизела. В началото ще ускорява по-мудно до 2000 и нещо оборота. Но и не искам. Спецификата на бензинката е такава. За това има скоростен лост. И не виждам нужда да режа двигателя, вместо да го карам в икономичен режим до 3500. Но ако поискам, ще го изрежа и изстрелям по-бързо от еквивалентен дизел до максималната възможна скорост на двигателя.
stoianov_n - специалист
Chefo77 написа:
Абе не е за старт бе! ДИЗЕЛ СЪС СТАРТ НЯМА. Спри с тези простотии - ДИЗЕЛЪТ НЯМА ДОБЪР СТАРТ. Ако тръгнем двамата с теб, ти ще ми вземеш старта, аз може да те настигна и задмина, но старта посмъртно не мога да го взема! Точно заради по-късия диапазон и заради по-късите предавки. По-нагоре, при 3-4-5 скорост, когато на теб ти стане по-трудно да вдигаш бързо обороти, си мой, но на първа нямам никакъв шанс.
Един пример за ситуацията в движение, макар да е в мой ущърб. Карах предишния си Ровър - 1.4 пълна инжекция, 16 клапана, 103 коня, в прекрасно състояние. Отиваме на вилата с жената и едното хлапе, нашите са там, но се сърдят и тръгват да се връщат. Аз тръгвам да ги гоня. От Осеново до Варна НЕ МОГА ДА НАСТИГНА Корсата. Корсата е 1.5 турбодизел с кулър на Исузу, 67 пикливи коня. Разбираш ли, че Корсата, която е на 2/3 от моята мощност, която се движи добре между 2500 и няма 4000 оборота, аз не мога да я настигна с автомобил, който върви повече и от твоя! Не че съм калпав шофьор, то и геврекчия може да натиска газта до дупка, ама на - факт.
Ти виждаш ли някъде да сменям скорост? Между 1500 и 4500 оборота колата ускорява - от 50 до 160. По баира нагоре. Някои му викат еластичност и точно тя ми осигурява достатъчно добро ускорение БЕЗ да сменям предавки.
Ся, ако правилно съм разбрал колата на колегата е бензиново венто 2.0/115коня на газ.Ти карал ли си такова?
Щото ако го пипна тук-там и го карам аз, ша та прая смешен с тоа велик ровър....... :wink:па може и на газ, ама там срама е по-голям за теб.. :-D
Chefo77 - майстор
Чети - не можеш да го направиш по същия начин. Или ще ти отнеме повече време, или ще ти отнеме повече гориво.
И под "повече" нямам предвид разлика от 5 %.
И не, и да искаш, НЯМА да го изстреляш. Технически ти е невъзможно. Виж пак за девственика.

Стоянов, не можеш. И да го пипаш, и да не го пипаш ... Ти като пипаш, аз не мога ли да пипам? Доста повече неща могат да се пипнат по моя вид машина, отколкото по вентото. И го знаеш, ако и да мразиш дизела :wink: Да, карал съм. Приятно върви. Не е умрял кон. Сега ... под пипане надявам се нямаш предвид турбо и пестин коня, нали? :wink:
Ровър-а е съвсем обикновен, нищо велико няма в него. Но имам познати с "велики", даже единия е градски на Тинки-то :wink:
hidrazin - майстор
Ба си и умрялото Венто. Поредната кочина. :shock:
:partyman:
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: