• 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Пробвай го на акумулатора директно с кабели, ако ти хареса звука, тогава сменяй.
:)
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:49 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
Новият стар стартер върви поне 2 пъти по-бързо. От тук и измерванията на компресията са 100% лъжовни и колата има повече от това, което съм написал по-рано. Защото компресията се мери, докато се върти на стартер. Ако той не е работоспособен - отразява се на компресията.
Уверих се днес, че е проблем със стартер, когато не искаше да запали и топла. Луфтове няма и т.н, но повече нямам намерение да се занимавам с тоя стартер.
kozl - майстор
toolegittoquit написа:
kozl написа:
Беше разбил леглото на насочваща втулка м-у стартера и двигателя...
Само да кажа - втулките на тия стартери са в самият стартер.
Не съм сигурен, че пишем за едно и също. Не втулките на оста на стартера, а втулки м-у кожуха на стртера и на двигателя, там където се затяга стартера към двигателя. Центрират положението на стартера към двигателя. И те може да са набити в стартера, но имат легло и към двигателя.
kr1100 - майстор
toolegittoquit написа:
Взех редукторен стартер за 10лв. .
Оххх - пълна профилактика и смяна на бендикс, включвател ,четки, втулки. оглед на ротора - колектора по специално , както и за наличие на триене по ротора.,огледай изолацията на статорната намотка - възможно нарушена

Ти в ред ли си ??? Стартер за 10 лв ,че и гаранция, че и да е изряден като нов :?
Последна промяна от kr1100(стар) на ср яну 20, 2016 8:36 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
kr1100 написа:
Оххх - пълна профилактика...
Не сега. Ако не си разбрал - не отварям поне 1 неделя. Като отворя - гаранцията с връщането заминава. Ако за 1 седмица кихне - ще ходя да го сменям с друг.
gogo7777 - майстор
kozl написа:
toolegittoquit написа:
kozl написа:
Беше разбил леглото на насочваща втулка м-у стартера и двигателя...
Само да кажа - втулките на тия стартери са в самият стартер.
Не съм сигурен, че пишем за едно и също. Не втулките на оста на стартера, а втулки м-у кожуха на стртера и на двигателя, там където се затяга стартера към двигателя. Центрират положението на стартера към двигателя. И те може да са набити в стартера, но имат легло и към двигателя.
Т.е. пас-втулки :wink: . Може да са прави или конусни.....при автомобилите незнам какви се срещат.
toolegittoquit - майстор
С новият стар стартер колата пали топла почти от раз. Студена пак въртя и пак на моменти припалва и гасне, ако пусна ключа. При условие, че с тоя стартер би трябвало измерената компресия да е различна, а колата върви добре, когато е запалена, да търся проблем с дюзи или ГНП не нагнетява достатъчно?
velsi - Почетен майстор
Колко пъти подгряваш преди да въртиш? Пробвай да подгрееш 2-3 пъти до изгасване на лампата. Като угасне, връщаш ключа и пак даваш на контакт...
ArturDent - Почти Безобиден
toolegittoquit написа:
... ГНП не нагнетява достатъчно?
А каква е ГНП? Ама сега да не напишеш "май Бош"...
То си има модели...
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: